Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام میخاستم بدونم شربت های مثل زینک سولفات .کیندر.سانستول که یه مکمل غذایی هستند رو چه مدت باید مصرف کرد؟ایا مصرف زیاد انها مسکلی دارد؟
- مولتی ویتامین
سلام دخترم هفت ماهشه از شش ماهگی شما فرمودید قطره ی اد رو قطع کنم واهن شروع کنم الان سوالم اینه آیا باید مولتی ویتامین هم بخوره؟ شما چیزی بهم نگفتید اگه لازمه چه مولتی ویتامینی باید بگیرم؟
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶
- تغییر رنگ پوست
سلام.دختر هفت ساله دارم .وقتی کوچیک بود پوستش خیلی روشن بود .الان پوستش تیره شده گاهی هم روشن میشه .درکودکی کمخونی داشته که دکتراگفتن درمان شده
- مقدارسیفیکسیم برای کودک ۷ساله با وزن ۴۵کیلو
سلام پسرمن ۷سالشه با وزن ۴۵کیلو ب علت عفونت و سرفه های خفیف دکتر،شربت سیفیکسیم ۱۰۰تجویزکرد حالا مقدارش رو خواستم دقیق بدونم ک هر۱۲ساعت چندمیلی مصرف کنه.امپول پنی سیلینم زده.
- اسهال کودک۴ماهه
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم سه ونیم ماهشه تاچهل روزگی شیرخشک کمکی اپتامیل میدادم ک یهو دل درد شدید شد زیر نظر پزشک قطع کردم ولی مدفوعش هفته ای یکبار و آبکی شده و گاهی حباب دار است و الانم نفخ شدید داره دکتر گفت اگه خون تو مدفوع نباشه مشکلی نیس ولی من نگرانم
- سلام با عرض خسته نباشید علت ورم سینه کودک
ببخشید دخترم یک سال و چهار ماهشه سینه چپش ورم کرده ولی توده نداره نرمه هیچ علائم دیگه ای نداره دلیلش چیه ؟؟ممنون میشم جواب بدین
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- گرفتگی بینی
سلام پسری ده ساله دارم و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟لطفا راهنمای کنید.
- داروهای هفت ماهگی
سلام . خداقوت داروهای مورد نیاز نوزاد هفت ماهه چیست؟
- آبریزش بینی
سلام. پسرم دو سال و ده ماهشه فقط عطسه و آبریزش بینی داره. چه شربتی و به چه مقدار بدم؟
- دوره مصرف .
سلام آقای دکتر به فرموده شما برای عفونت چشم دخترم پماد اریترومایسین و قطره باکتی ماید استاده میکنم تا چند روز ادامه بدم ؟
- سلام پسرم تب داشت دکتر متخصص بردمش باز معاینه شربت سفکسیم ۱۰۰ بهمراه ویتامین وضدسرفه براش تجویز کردن ۴روزه تبش قطع شده امروز دوباره تب داشت لطفا راهنمایی بفرماید باتشکر
- بی اشتهایی پسر یک ساله
سلام
پسر یک ساله ای دارم که خیلی بی اشتهاست. دکتر عمومی بردم شربت سیپرو هپتادین داده، روزی شش سی سی، منتها فعلا ندادم. چی بدم بهش تا از بی اشتهایی در بیاد؟
- سرماخوردگی نوزاد 45روزه
سلام دکتر خواهش میکنم جواب بدید
دکتر به دختر من داروی آزیترومایسین 100 داده
وزنش هم 4کیلو هست
باید روزانه چه مقدار از این دارو بدم ؟ - نخوردن غذای کمکی
سلام ، پسرم ۸ ماهشه چند روزی است که غذای کمکی نمیخوره و فقطشیر مادر میخوره شبها هم خیلی بیدار میشه برای خوردن شیر باید چکار کنم
- دلپیچه نوزاد
پسری هشت ماهه دارم حدود یه ماه هست دلپیچه و نفخ شدید داره هم شیرخودم میخوره هم خشک همه قطره ای براش خریدم فایده ای نداشته
- تب طولانی
سلام جناب دکتر پسرم سه ماهه که مدام تب می کنه چیکار کنم؟ به بروفن هم حساسیت داره
- شربت
برای بچه بیست وهفت کیلو چند سی سی شربت سفیکسیم بدم

