Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره پلارژین
سلام خدمت آقای دکتر چرا میگن زیر یکسال پلارزین ندید اما بعصی دکترها مینویسن برای ۸ماهه
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- دونه های قرمز
پسرم سه سالشه آبریزش داشت بعد کل بدنش دون های قرمز زده وقبلش بچهای برادرم درتماس بوده که علائم تب و سرفه داشتن میتونه سندروم التهابی کودکان باشه
- سرماخرررردگی
باسلام خدمت بهترین و باتجربه ترین دکتر اقای دکتر پسرم 12روزه سرما خرده2سالشه بینیش افتضاحه ترشحات غلیظ سبز میاد شبا نمیتونه نفس بکشه صبا هم که بیدار میشه ترشحات همراه با خون هست اوایل بهش ازیترو دادن که خوب نشد من هم براش اسپری و با پوار تمیز میکنم ولی فایده نداره اصلا قطع نشده تو این12روز ممنون میشم مثل همیشه از تجربتون بفرمایید وماهم استفاده کنیم🙏
- کلیدینیوم سی
سلام آیا مصرف قرص کلیدینیوم سی در شیردهی برای مادر مجازه؟؟ کودک من 9 ماهشه
- شیرپاستوریزه
سلام آقای دکتر.دخترم سه سالشه باوزن ۱۳ کیلوتا۲سال نیم بهش شیرخشک گیگوز۲ میدادم الان یک هفته ای هست بهش شیرپاستوریزه میدم ولی بدنش همه دانه های قرمزشبیه جوش زده .میخواستم بدونم چه شیری بهش بدم ممنونم
- زردی کف پاپسر ۸سالا
سلام و خسته نباشی حضور دکتر گرامی من یک پسر ۸ساله دارم که زیر پاهاش همیشه یخ کرده ورنگ زرد داردالبته زردی کف پاش بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتتد ولی همیشه کف پاهش یخ کرده
- مدفوع خلطی
سلام وقتتون بخیر چند روزه. تو مدغوع دخترم خلط. ی مخاط کثیف
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۴سال ونیمه میگه گلوم میسوزه تبم کرده میخواستم بدون سفکسیم ۱۰۰ هرچندساعت وچقدرباید بهش بدم ممنون.
- عفونت گلو
سلام،وقت بخیر،گلوی پسرمعفونت کرده بود،دکتر شربت آزیترومایسین و آمپول پنی سیلین تجویز کردن، ۱۰ روز از اتمام دارو میگذره ولی هنوز دانه های ریز سفید رنگ روی لوزه دیده میشه،میتونم شربت سفیکسیم رو براش شروع کنم ؟
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- سرماماخوردگی
پسرم 2سالشه سرماخورده 3روزه سینش خلطی شده صداش خروسکی و آبریزش بینی داره و همش نق میزنه از شبی ک فهمیدم سرماخورده شربت سرماخوردگی کودکان دادم و استامینوفن از دیروز بهش هر 6ساعت هم آموکسی سلین 125و شربت دیفن هیدرامین و دوتاشربت قبلی میدم بنظرتون نیاز ب آمپول هی ببرمش دکتر آخه میترسم
- ضربه زدن به کمر دل درد
سلام به کمر با مشت محکم کودک ضربه زدن الان دلش درد می کنه مشکلش چیه؟
- سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
- استفراغ کودک دوساله
سلام دخترم دوسالشه وشب همش حالت تهوع داشت ونصفه شب هم دکتری نبودکه ببریمش بلندشدم شربت اندامین که مال دوسال پیش بودودرش بازبودبه اندازه یک قاشق مرباخوری بهش دادم حالامیترسم ضررداشته باشه براش لطفاراهنمایی کنین
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال و نیم داره یه هفته اس سرما خورده ولی فقط خلط غلیظو چسبنده از بینی داره که هنوز خوب نشده نیاز به دارو داره؟ممن
- ابله مرغان
سلام. پسرم یک هفته پیش تب وعلائم سرماخوردگی داشت. بعدازان الان 4روزه مدام تب میکنه و دونه های قرمز باتاول آبکی زده بردم دکتر کوا موکسی کلاو. استامینوفن و پمادداد، 2روزه استفراغ زیاد میکنه لطفا راهنمایی کنیدممنون
- شب ادراری
سلام دختر من27ماهشه از 18ماهگی خودم میبرمش دستشویی الان خودش یه وقتایی میگه یه وقتایی هم یادش میره قبلا شب ها جاش خشک میموند تا صبح الان یکی دو هفته هستش شبا پوشکش میکنم جاشو خیس میکنه. شب خیس کردنش نسبت ب سنش طبیعی هستش ؟
- الت کودک
سلام .اقای دکتر .پسرم دو سالشه .چند روزه یباره التش رو میگیره میگه سفت شده فشارش میده که درتش کنه وقتی میبینم سفت و بزرگ شده مشکلی هس؟
- تب کودک
سلام دکترخسته نباشیدبچم تب داره میشه تخم بلدرچین بهش بدم تواین چندروزکه تب داره؟؟

