Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچه من وزنش 11کیلو چه قد بدم
- وجود بلور سفيد رنگ در ادرار
با سلام و خسته نباشيد
سوالي داشتم از خدمت جنابعالي
پسر 5 ساله ام خيلي و به ندرت شب ادراري داره و برخي اوقات كه شب اداراي داره روي لباس زيرو محل ادرارش مقداري ماده سفيد رنگ و شبيه گچ هستش البته اين مورد هميشگي نبوده و به ندرت ايجاد مي شود
البته اين نكته را عرض كنم كه قد و وزنش يه كم نسبت به استاندارد پايين تر هست و بخاطر عدم تمايل به
لبنيات ، شربت كلسيم تقريبا بطور منظم مصرف ميكنه.
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد كه علت وجود ماده گچ مانند در ادرارش چيست؟ - طریق مصرف دارو برای کودک یک ساله
با سلاممصرف داروی آموکسیسیلین ۱۲۵ برای کودک یک ساله با وزن ۹ کیلو به چه شکل است
- ذات الریه
با سلام و خسته نباشید کودک من مدتی دچار تب متناوب شده و اکنون در بیمارستان به دلیل ذات الریه بستری است. به دلیل مصرف آنتی بیوتیک های قوی ضعیف شده و غذا نمیخورد. آیا میتوانم قرص جوشان ویتامین سی به او بدهم؟
- غذا
سلام دکتر خسته نباشید آیا برنج تایلندی برنج سالمیه واسه بچه؟
- کم اشتهایی
سلام برای کم اشتهایی برای کودک یک سال نیمه ام چیست
- آلرژی
سلام دکتر دخترم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته شما گفتید تا یکسالگی رژیم لبنیات را رعایت کنیم الان دخترم یکسالشه چند روزه خودم به میزان کمی لبنیات مصرف میکنم دخترم مدفوعش خیلی سفت شده و یبوست گرفته چون قبلا هم اگه لبنیات میخوردم کودکم یبوست میشد حالا باید چکار کنم؟ یعنی باز هم باید لبنیات نخورم ؟
- دوز مصرف سیفیکسیم برای کودک ۶ ساله
پسرم ۶سالش هس ودکتر شربت سیفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده روزی دو بار میخاستم ببینم هربار چند سی سی بهش بدم
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام بچه م چهار ماه و نیمشه صبح تا حالا سرفه و عطسه میکنه ،گرفتگی بینی هم داره،یکم هم سینه ش صدا داره،حتما باید دکتر ببرم یا داخل منزل میشه درمانش کنم
- شیر خشک مناسب نوزاد فاویسمی
سلام وقت بخیر .من دوقلو فاویسمی دارم الان ۸ ماهشون هستش قبلا شیرخشک یارانه ای میدادم الان یه ماهی هست که شیر یارانه ای تو سطح شهر موجود نیست بهشون پرو نوترا ۲ میدم یکی از قل ها یک هفته اسهال هستش دکترم بردم بهش قطره پری بیبی وشیر خشک ال اف داده ولی همچنان اسهاله قبلن هم بهشون پرونوترا میدادم به نظرتون مشکلش چی هست و چه شیر خشکی براشون بگیرم
- جوانه گندم پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام من دخترم تازه هشت ماهشو تموم کرده وزنش هفت ماهگی 8.400بود الان 8کیلو شده البته تحرکشم خیلی زیاده. فکر میکنم عفونت داره ادرارش خیلی کم شده. چیکار کنم چی بدم که وزنش خوب شه. پودر حوانه گندم رو میتونم بدم؟خام یا مخته
- برفک دهان
سلام آقای دکتر.ببخشید بچم ی مدتیه آب سرد زیاد مینوشه دهانش برفک زده خواستم بدونم ایا از آب سرده یا علت ی چیز دیگه هس؟
- بخورسردیاگرم
سلام .برای کیپی بینی نوزاد بخور گرم بهتر است یا سرد؟
- نوشتنآزمایش
سلام ببخشید پیرو سوال قبلیم آیا میشه ویزیت رو پرداخت کنم کدملی بگم شما زحمت نوشتن آزمایشش رو بکشید برم انجام بدم ؟ چون پنجشنبه مطبها باز نیستن و نمیخوام کلینیک ببرم .
- اسهال
دخترم یک سالشه و هروقت سرما میخوره اسهال داره، الان اسهالش زرد رنگ و آبکیه ولی بد بو نیست مشکلی از چیه چیکار باید بکنم
- سرماخوردگی
سلام دکتر وقت بخیر دختر من ۲ سالشه وزن ۱۲ کیلو سرماخوردگی ویروسی دارد ریه عفونت داره دکتر براش شربت فارمنتین ۶۴۳داده نمیدونم چند سی سی باید بهش بدمممنون میشم راهنمایی کنید
- انگل
- کیست
سلام وخسته نباشید خدمت شما ،آقای دکتر پسری یازده ساله دارم که داخل دهانش قسمت داخل لب پایین به طرف لثه یه چیزی شبیه کیسته،اولش سفید بود وچرکی ولی حالا شبیه کیسته ضمنا نزدیک همون کیست دندان دایمیش درحال رشده باتوجه به شیوع کرونا واینکه نوزاد هم دارم میشه لطفا بفرمایید باید برای کیستش چکار کنم ؟خدابهتون عمر باعزت بده
- قطره آهن و آد
سلام اقای دکتر، نوعی از قطره آهن هست که دندان بچه رو سیاه نکنه؟ چند قطره باید داد؟ و چند قطره آ د؟ حین دادن به بچه مقداریش میریزه که من مجددا بهش میدم و تعداد دقیق قطره رو ندارم، اشکالی داره؟
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه

