Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
نوزادم ۱ماه ونیم شه سرماخوردس یک هفته هس ۴روز پیش بردم دکتر دارو داد حالا سرفش بیشتر شده و خلطی امکان داره داره عفونت سینش میرسه و کنده میشه؟؟
- آموکسی سیلین
سلام باعرض پوزش ببخسیدنوزاد3ماهه من دارای حس از سینه بودکه دکترگفت سینش عفونت داره وشربت آموکسی سیلین 200نوشت براش الان 4روزه میدم ازدیروزمدفوع مخاطی داره ولی هنوزخس خس سینش قطع نشده آیاقطع کنم دارورویاخیردوره درمان چندروزه؟؟درضمن آلرژی به غذاوپروتیین گاوورفلاکس هم داره ممنون ازپاسخگوییتون وگو شش هم دردمیکنه
- نخوردن ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه هر وقت بهش ویتامین اد یا مولتی بدم تو خواب زور میزنه همش چیکار باید بکنم
- کوبیدن سر
سلام خسته نباشید من یه پسر ۹ماهه دارم که الان حدود یک ماه هست که مدام دوست داره سرش را به جایی بکوبه،بعضی وقتا به زمین به دیوار .... چند روزه یدونه دندون پایین و دوتا هم بالا دراورده،تا حالا دندون درنیاورده بود میخوام بدونم این کوبیدن سر ممکنه برای در دندون درآوردن باشه یا دلیل دیگه ای داره؟چکار باید بکنم
- فرنی
سلام خسته نباشین میتونیم تو فرنی بچه هفت ماهه شیر پاستوریزه بریزیم ؟
- بیش فعالی
سلام،دخترم نه ماهه هستش، بسیار پر جنب وجوش هستش،شبها تا ساعت دو شب نمیخوابه وکلی باهاش کلنجار میریم تا بخوابه، تو خواب هم خیلی غلت میزنه و چندین بار بیدار میشه، در طول روز هم خیلی بیقراری میکنه و وعصبانی هستش، معمولاً هر چیز دستش میدیم با عصبانیت پرتاب میکنه و خیلی نق نقو هستش، دکترش معتقده که این نوع تیپ شخصیته و جز نوزادان باهوش وهیجانی هستش، ولی به نظرم این رفتارها ممکنه نشان دهنده مشکل باشه، آیا میتونه نشانه بیش فعالی باشه ویا مشکل دیگه ای باشه، البته یک مدت یک نوع حرکات لرزشی خفیف داشت که بردیمش متخصص مغز واعصاب کودکان خانم دکتر بید آبادی،ایشون نوار مغز گرفتند وگفتند که سالمه و تشنجی در کار نیست و این یک حالتی هست به اسم شادرینگ که خود به خود برطرف میشه، البته لرزش ها برطرف شده ولی بدخلقی و بدخوابی همچنان هستش، آیا این میتونه در آینده تبدیل به بیش فعالی بشه؟
- چهار دست وپا نرفتن
- تهوع و استفراغ
پسرم دو ماهشه شیر خشک نان میخوره تا ۴۰ روزگی کولیک داشت خوب شد .الانم بعدی هفته ازواکسن دو ماهگی دچار استفراغ شده ب شکل پنیری.شب تا صبح اصلا استفراغ نمیکنه در ضمن تو این دو ماه اصلا استفراغ نمیکرد حتی یک قطره
- دل پیچه واسهال
سلام خسته نباشید دختر ۱۳ ماهه دارم که از دیروز اسهال گرفته البته اسهال آبکی نیست و کمی رگه های مدفوع داره.از امروز خیلییی بدبو و کرم رنگ شده بردمش دکتر ولی خیلی جدی نگرفتن و گفتن حتما باید آبکی باشه رنگش هم مهم نیست و فقط پروبیوتیک دادن ولی من خیلی نگرانشم چون اشتها و فعالیتش هم کمتر شده البته تو این هفته خودم هم مریض بودم و ویتامین سی و سفیکسیم مصرف کردم.بچم شیر خودم را میخوره چیکار کنم که بهتر بشه
- احساس توده در انگشت اشاره
سلام نوزاد ۹ماهه ای دارم که ۴روز است در انگشت اشاره اش درست پایین ناخن احساس توده کوچک در زیر پوستش میکنم خیلی نگرانم کرده لطفا راهنمایی کنید
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع سه مرحله ای نوزاد سه ماهه، در یک نمونه گلبول سفید ۳تا ۵ عدد باشد، کالپروتکتین ۱۵ آلرژی غذایی دارد؟
- سلام منم یه دختر۴ماهه دارم به شدت لاغرشدم هرچی میخورم بازلاغرم برای چاقی چی مصرف کنم
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام من پسرم امروز ۵۵ روزشه شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم با پودر اسومراز وقتی پودر رو نمیریزم توش نمیخوره اوق میزنه و وقتی هم میخوره الان یبوست شده و نمیتونه دسشویی کنه همش زور میزنه روغن گلیسیرین بهش شیاف میکنم با اونم سخت پی پی میکنه نمیدونم دیگه چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم حدود 6ماهشه گویا داره دندون در میاره الان 2 3 روز هست خیلی بیتابی میکنه همش میخواد به چیزی گاز بزنه و گریه میکنه چیکار میتونم بکنم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترپسر۴۸روزه من ازصبح عطسه وسرفه میکنه یکم بیقرارهم هست بنظرتون چیکارکنم
- سرفه
سلام اقای دکتردخترم 5 ماه نیم هست سرفه خلطی داره که شب ها بیشترمیشه دکتریه شربت دیفین هیرامین با یه ازیترومایسین داده. گفت بهترنشدعکس بایدبگیرم خیلی میترسم اقای دکتر میشه راهنمایی کنیدممنون. درضمن من بخورتوخونه ندارم
- مسافرت با نوزاد٧ ماهه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد قراره هفته ديگه يه مسافرت تفريحي خارج از كشور داشته باشيم منتها دخترم ٧ ماهشه و غذا ميخوره چيكار كنم چطور غذاش رو ببرم و گرم كنم اونجا بخوره آخه سير هم فقط تو خواب ميخوره
- غذای نوزاد
سلام اقای دکتر ،ایا باید هر روز به نوزاد 8 ماهه زرده تخم مرغ داد؟؟ اگر نه ،،در هفته باید چند روز داد؟؟
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بعد از چه مدت لنف نود پشت سر نوزاد برطرف میشه؟ قبلا ازتون سوال کردم در مورد لنف نود به خاطر سرماخوردگی دو سه ماه پیش دوتا لنف نود ریز پشت سرشه گفتید خودش برطرف میشه میخواستم بدونم بعد از چه مدت برطرف میشه؟باور کنید انقد استرس دارم روزی چند بار چک میکنم هنوز برطرف نشدن تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- سلام اموکسی سیلین
ب نوزاد ۶ ماهه چقد باید اموکسی سیلین داد

