Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش بدن نوزاد
سلام وقت بخیر.دخترم الان یکسالشه واز سه ماهگی لرزش داشت و نوار مغزگرفتیم سالم بود مثل موقع آدم بزرگا میلرزن اونجوری .وبعد لرزش هیچ علامی نداره الآنم که یکسالشه بعضی روزا زیاد میلرزه بعضی روز کمتر الآنم ازنظر تکامل هم چی خوبه الان راه میره دختر زرنگ باهوش.دکتر مغز اعصاب هم زیاد بردمش گفتن به مرور که بزرگتر بشه خوب میشه ولی بشدت نگرانم آخه لرزشاش اصلا تو این یکسال قطع یا کمتر نشده
- درد مقعدی کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و نیم داره با وزن ۱۵ کیلو،یک مدت زیادیه که یبوست داره مدفوع به سختی میکرد همراه با گریه زیادو گاهی از مقعدش خون می اومد،پیش متخصص اطفال بردم،پیدرولاکس و قطره بی بی کر داد و با گلیسیرین مقعدش رو چرب میکنم،ازمایش مدفوعش هم خوب بود،یبوستش تازگی خوب شده اما داروها رو فعلا دکتر گفته قطع نکنم،سوالم اینه مدتی پسرم بهم میگه،مقعدش رو نشون میده میگه نمیتونم بشینم با نشستن مشکل داره،هی پا میشه هی میشینه،توجه میکنم بچه چند دقیقه راحت نمیتونه بشینه،بالش نرم براش میزارم بازم میگه نمیشه بشینم،احساس ناراحتی موقع نشستن داره،گاهی هم میگه درد داره،چه پمادی براش استفاده کنم خوب بشه؟؟؟ممنونم
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر، آیا کودکی که به کوآموکسی کلاو حساسیت داره به آموکسی سیلین هم حساسه؟
- مولتی ویتامین
سلام دکترمن برای پسرده سالم قطره آهن فروتب ومولتی ویتامینودوزی چه اندازه بایدبهش بدم؟
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- سیاه شدن دندانها
سلام دکتر دختر من یکسالو پنج ماهس و قطره آهن لیپوزفر میدم بهش و مولتی ویتان .دندنهای بالاییش که ۴ تاهستن سیاه شده آخه این قطره آهن سیاه نمیکنه که آیا پوسیده شده؟البته دخترم چند بار تو شب شیر میخوره آیا باعث پوسیدگیش میشه هرکاری کردم نشد خیلی بی قراری میکنه شیر ندم و بعدش هم آب نمیخوره که مشکل ساز نشه چاره چیه؟
- سلام آقای دکتر پسرم الان ۴سال و۴ماهش از پنج شش ماهگی یبوست دارد چون. بار به پزشک مراجعه کردم بهم داروهای ملین یا شیاف دادن میخواستم شما منو راهنمایی کنید چه آزمایشی نیاز هست که انجام بشه و اینکه علت یبوست چیه
- زردی کف دست و پا
سلام آقای دکتر دخترم هفت سالشه دو سه هفته است که دچار زردی دست و پا شده خیلی نگرانم البته در این مدت خودم زایمان کردم اسمال استرسه که عضو جدید اضافه شده
- جوش دربدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲ساله دارم که کل بدنش جوش دانه ریزقرمز زده اول ریزه بعدکمی درشت میشه مشکلی نداره ممنون
- کواموکسی کلاو
سلام اقای دکتر یکماه پیش دکتر برا پسرم که دوساله ونیمه است شربت کوتریماکسازول تجویز کرد بعداز دوره درمان ده روزه چهارروز خوب شد ولی دوباره سرفه شدید وخلط پشت حلق داشت بردم دکتر دکتر براش اموکسی کلاو هر دوازده ساعت ۴سی سی تجویزکرد الان ۵روز دادم بهش امروز ناحیه مقعدش والتش جوش زده نگرانشم چکارکنم دارو رو ادامه بدم یا قطع کنم دکتر گفت چون زیر۳ماه انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو جواب میده
- کم خونی
سلام
پسرم چهار سال و دو ماه سن داره. قدش یک متره و لاغر اندامه. زیاد غذا نمیخوره. مدتیه موقع بیرون رفتن از خستگی و درد پا گلایه میکنه. بعلت اسهال آزمایش خون و مدفوع براش نوشتن که امروز جواب آزمایش خونش رو گرفتیم کمبود خون در اون مشاهد میشه. لطف می فرمایید راهنمایی بفرمایید - دندان نیش
سلام پسر 21 ماهه دارم چندروزه اسعال شده دندان نیش هم داره درمیاره یعنی بخاطر اونه؟
- وعده غذایی
سلام دخترم 13ماهشه چند وعده شیر (شیر خشک ببلاک ای ار مصرف میکنه ) و چند وعده غذا میتونه بخورع؟
- سلام نوزادم دو ماهشه سرما خورده
سلام نوزادم دو ماهشه سرما خورده آیا میتوانم شربت نوریز کاف و قطره دکوسالین بهش بدم
- پوسته زبر
سلام جناب دکتر. خدا قوت.. پسرم 22 ماهشه و اخیرا متوجه شدم که انگشت شست پاش دچار پوسته های زبر و خشک شده پ(قسمت پشتش که روی زمین میزاره. و کمی هم کف پاهاش) البته خودم هم دچار خشکی شدید پوست پا هستم دکتر عمومی برای پای پسرم گفت پماد تریامیسینیلیون بزنم... گفتم با شما هم مشورت کنم ببینم تجویز شما چیه؟ یک دنیا ممنونم ازتون
- اسهال
سلام خسته نباشید پسر یک ساله ام اسهال شده تب هم دارد متخصص اطفال بردیم سفکسیم وکیدی لاکت واستامینوفن وزینک داده ولی با دادن سفکسیم اسهالش بدتر شده به جای سفکسیم چی برای اسهالش بدهم
- مصرف فولیک اسید
سلام ایا قرص فولیک اسید همان اسید فولیک است؟دخترم ۸سال ونیمشه کم خونی اهن وفولیک اسید داره میتونم بهش بدم ؟اهن وفولیک اسید؟
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید جواب منو زود بدین ممنون میشم برای کودک ۴ سال و نیم شربت استامنوفن نداشتم قرص ۳۲۵ دادم برای یک بار که مشکلی پیش نمیاد
- سرفه شدید
سلام آقای دکتر دخترم 20ماهشه و الان سه هفته است ک سرفه میکنه و سه روزه ک سرفه هاش شدید شده با هیچ دارویی ام بهتر نمیشه .دکتر بهش گف آلرژی و سینوزیته . چیکار کنم ؟؟؟
- دددستشویی
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳ سال نیم داردباوزن ۱۴ کیلوهستش ۸روز میشه دستشویی میکنه ۸روزدستشویی کردن عادی هستش یاچکاربایدکرد.ممنونم

