Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- باسلام وخسته نباشید دکترجان پسرم ۱۶ماهه هست ازاول هم شیرخشک گیگوز مصرف میکرد ۱و۲ والان هم ازیکسالگی به بعد گیگوز ۳میخورد وبهش میسازه الان این شیرخشک تولیدش قطع شده ونیست بجاش توصیه میکنید چی بدیم بهش؟باتشکر
- دررابطه باازمایشهای سرمی نوزاد
نوزادم یک ماهو ۱۸روزشه ازمایش سرمی انجام دادیم براش ایامیتونین جواب ازمایششو بهم بگین چی هست
- عطسه 2
سلام آقاي دکتر بابت پاسخ هاي خوبتون ازتون واقعا متشکرم گفتم دخترم ففط عطسه ميکنه آبريزش و تب نداره گفتيد سرما نخورده فقط قطره بيني و سيتريزين بدهم مقدار سيتريزين چه اندازه بدم؟؟
- راه نرفتن وحرف نزدن کودک ۲۲ماه
باسلام. من یه بچه ۲۲ماهه دارم دختر۷ماهه به دنیااومدنه راه میره ونه حرف میزنه دندنهاش روزوددراوردوالان پوسیده شدندآیادخترمن راه میره حرف میزنه.باباومامان رومیگه.توروخداراستش رابگید.بسیارباهوش هم هست.
- حمام کردننوزاد
سلام، در هفته چن بار صباح هست نوزاد یه ماهه رو حمام برد؟
- کمبود رشد کودکان
سلام آقای دکتر دخترم وزن تولد۳۲۰۰در ۲ماهگی ۴۷۰۰شد ودر۴ماهگی ۶کیلو الان در ۶ماهگی ۶۷۰۰شد چکار کنم که وزن گیریش خوب بشه البته شیر خودمو میدم غذای کمکی هم خیلی کم میخوره
- سلام پای نوزاد ما ادرار سوختگی شده علاج یا داروی آن چیه
پای نوزاد من ادرار سوختگی شده علاج اون چیه
- شيرخشك
پسرمن ٩ماهشه شيرخشك تروويتال arميخورده ميخوام ديگه ساده بدم ميتونم ابتاميل ساده بگيرم يا حتما بايد همون تروويتال باشه ولي ساده اش
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهشه و مینوره و به دلیل شیوع بیماری دسترسی به پزشک ندارم. میشه لطف کنید بگید قطره آهن چه مارکی بهش بدم که هم ایرانی باشه و آهن مورد نیازش رو تامین کنه و هم طعم خوبی داشته باشه؟ چند قطره بدم؟
- استفراغ نوزاد 26 روزه
من نوزاد دوقلو دارم كه 26 روزشون هست نوزادان من در 34 هفتگي بدنيا اومدن از پنج شنبه سرماخوردگي همراه با سرفه شديد و عفونت و گرفتگي بيني داشتند به دكتر مراجعه كردم كه علاوه بر چكاندن قطره بيني با سديم كلرايد قطره آزيترومايسين خارجي تجويز كردند. دارو هارو مصرف ميكني اما از جمعه شب يكي از پسرانم هر وقت شير ميخوره همرو استفراغ ميكنه چيكار كنيم؟ با تشكر
- نشستن
سلام آقای دکتر آیابچه نارس دیر تر میشینه. اینکه ننشستن تا چه سنی خطرداره وباید پیگیرشدواینکه از چند ماهگی پسربایدبدون حمایت بشینه
- التهاب نوک سینه
سلام وقت بخیر.پسرمن ۱۰ماهشه ازدوسه ماهگی اگزماداره .روی صورت وسینه وپاهاش الان دوروزه روی سینش دست زدم انگاریه غده زیرشه امروز نگاش کردم دورش قرمزشده ویه جوش چرکی کنار سینش زده نگران شدم این چیه وچکارمیتونم تاقبل دکتربردن براس انجام بدم
- دارو شیردهی
سلام آقای دکتر من دخترم چهارماه و نیم داره و بهش شیر مادر میدم و اینکه آسنترا پنجاه روزی دو عدد استفاده میکنم به نظر شما ضرر داره واسه بچم
- یبوست
سلام پسرم دوماهشه یبوست داره .باروغن زیتون ماساژمیدم ولی فایده نداره.۲بارشیاف گلیسیرین زدم ولی میگندضررداره چی بایدبهش بدم خیلی زورمیزنه
- صدای بینی و جمع کردن اب دهن روی لب
سلام اقای دکتر.نوزاد سه ماهه که صدای خرخر بینی داره و بعضی اوقات اب دهانشو میاره رو لبش جمع میکنه میتونه از رفلاکس باشه؟ باتشکر
- سلام وقت بخیر دخترم 7 ماهه است و چند روزی است که دچار اسهال با رنگ سبز کاهویی است نگران شدیم
- بیماری
سلام آقای دکتر پسرم سرفه می کنی چی شربتها بدم چهار ماه هس
- زورزدن
سلام خسته نباشید.بچه من یگماهه هستش.والان همیشه زورمیزنه.دکترم بردم چندتا قطره دادکه هیچ فرقی نکرد بدترم شد
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد سه ماهه م دوروزه اسهال داره شیر مادر میخوره چکار کنم
- درباره نوزاد7ماهه
علت وجوددانه های سفید رنگ درسقف دهان نوزادچیست

