Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غدای کمکی
با سلام نوزاد هفت ماهه چه غداهایی میتونه بخوره ؟و چند وعده در روز
- کودکم چهار ماه و نیم دارد در روز چند باری پاهاش می لرزه یعنی حالت ویبره می ره به مدت دو ثانیه آزمایش دادم گفته خوبه اکو قلب کردم گفته خوبه
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- گوشت بلدرچین
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۱ ماهشه یک هفته ای میشه که تو سوپش یا کته برنجش گوشت بلدرچین استفاده میکنم آیا مشکلی نداره ؟؟و اینکه در طول روز خیلی کم آب میخوره مقدار کم ولی مکرر بهش آب میدم در دو قلوپ میخوره هر دفعه و یبوست میشه علتش چیه بخاطر کم آب خوردنه یا چی؟
- تعویق واکسن چهار ماهگی بدلیل ترس از کرونا
آیا میتوان بدلیل ترس از ضعف نوزاد و ابتلا به کرونا واکسن چهار ماهگی را به تعویق انداخت؟
- آمپول انوکساپارین
سلام خسته نباشید من به علت آمبولی ریه در ۲۵ هفتگی بارداری تو طول دوران بارداریم آمپول انوکساپارین ۴۰۰۰ استفاده میکردم که به تشخیص پزشک بعد بارداری ام باید استفاده کنم سوالم اینه که آیا این آمپول در دوران شیردنی برای نوزادم عوارضی نداره؟
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟
- تب
سلام آقایه دکتر پسر سه ماهم صبح تبش37.7بود پاشویش کردم اومد پایین بعدظهر دوباره37.7شد و بعد پاشویه باز اومد پایین عفونت نداره چون تازه ازمایش دادیم من و پدرش ویروس گرفتیم ممکنه از ما گرفته باشه؟ نیاز دارو بخوره؟ یا به پزشک مراجعه کنیم
- سر
سلام پسر ۳ ماه و نیمم وقتی گریه میکنه یه دایره ر وی سرش گود میشه نبض داره
- درمان ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقت بخیردختر من یکسال ودوماهشه،با وزن ۲ کیلو و۷۵۰ گرم وقد ۴۹متولد شد،یکسالگی ۸کیلو بود،هنوز شبها خیلی بیدار میشه وگریه میکنه و تقاضای شیر داره،یکماه پیش دکتر تشخیص رفلاکس پنهان داد و براش کپسول امپرازول تجویز کرد،توی ماه گذشته تقریبا ۱۵شب نسبتا خوب خوابید ویکی دو بار بیشتر بیدار نشد ولی بقیه شبها مثل قبل بود،میخواستم ببینم آیا قطرات بی بی کر میتونه کمکی بهش بکنه پدر درمان ریفلاکس تاثیری داره؟
- زور زدن نوزادان
سلام نوزادم۴۸ روزشه کش وقوس شدید داره وخیلی زور میزنه؟دلیلش چی میتونه باشه؟
- سلام
وقت بخیر دختر من روز ۹ خرداد در هفته ۳۸ به صورت زایمان سزارین به دنیا اومد با وزن ۲۵۲۰ سه روزگی پیش پزشک اطفال بردم گفت زردی داره ولی کمه مرتب شیر بش بده شیرخشک هم کمکی دادم شیرم کم بود دیروز در ۵ روزگی آزمایش زردی دادیم ۱۰ونیم پیش پزشک بردیم هیچ دارویی نداد فقط گفت بش یک ساعت یه بار شیر بده اگه رفت بالا براش دستگاه بگیرین الان سه روزه مدفوع نکرده میشه بهش قطره ناستر بدم ؟
- دانه های پوستی
با سلام ..بچه ده ماهه حساسیت غذایی داره و بعضی مواقع آلت تناسلی و صورتش جوش میزنه ...چند روزه پشت یکی از دستاش پر از جوش و دانه شده دلیلش چی میتونه باشه آیا برا همون حساسیت هست ..برا درمانش چکار کنیم ؟؟؟
- خواب نوزاد
خواب روز دختر سهماهو ۱۵ روز خیلی سبک زود بیدار میشه چه کنم
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر من دخترمو اوردم پیشتون سرماخورده بود سیتریزن بهش میدم ولی اصلا ابریزش بینیش بند نیومده بدترم شده یه شربتی معرفی کنید غبریزش لینیشو غط کنه گرفتیگم داره ۷ماهشه
- نوزاد
سلام من دوقلوهام 4 ماهشونه 35 هفتگی ب دنیا آمدن دکتر شیر خشک نان اچ آ داده بود بعد دوماه شیر خشک یارانهای دادم الان دیگه نمیخورند و رفلاکس معده دارن از چه برند شیر استفاده کنم لطفاً راهنمایی کنید
- تایم شیر خوردن نوزاد
سلام.نوزاد چهل روزه ام شب برای شیرخوردن بیدارنشده و من هم گوشیم زنگ نزده و بیدار نشدم شش ساعتو نیم است ک شیرنخورده. مشکلی برای نوزاد پیش می اید؟ از جهت افت قند خون یا تاثیر بر مغز نوزاد؟
- ترس بچه ۹ ماهه
سلام وقت بخیر. پسر من ۹ ماهشه چندروز پیش ترسیده و الان وقتی گریه میکنه فکش میلرزه. بعضی از کلمات هم مثل ن و د رو با لرزش میگه باید چیکارکنم؟ ممکنه لکنت گرفته باشه؟
- بی خوابی
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزاد 6ماهه دارم واسه خواب هرور آنقدر گریه میکنه تا بخوابه خسته شدم از بس گریه میکنه یک ماهه اینجوریه چه داروهای پیشنهاد میدین بهش بدم
- بی اشتهایی نوزاد۱۱ماهه

