Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شله زرد
سلام آقای دکتر شله زرد و غذاهایی مثل این رو از کی میتونم به پسرم بدم؟
- تب
سلام تب پسرم خیلی شدیده
- رشد نوزاد
دخترکم چهار ماهه و دو هفته است و نمیتواند چیزی را با دست بگیرد و در ضمن غان و غون هم نمیکند آیا نشان دهنده کدام مشکل است؟؟
- نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر روزتون بخیر. نوزاد دوماهه دارم شیر مادر ميخوره گفتید لبنیات بهتره مصرف نکنم فعلا.میخواستم بدونم میوه های این فصل هم نباید مصرف کنم ؟طالبی خربزه یا هلو کلا تا کی نباید میوه های خام مصرف کرد ؟
- ریفلاکس
سلام خسته نباشید دخترم شیر بالا میاورد رفتم دکتر بهش شیر خشک ببلاک AR داد و شربت امپرازول الان ریفلاکسش بهتره ولی با هر بار خوردن شیر بعدش مدفوع ميکنه تقریبا روزی ۶ بار این عادیه؟
- شیر
نوزاد ۴ ماهه هر چندساعت باید شیر بخورد؟نوزاد گاهی اوقات تا ۴ ساعت شیر نمیخورد
- وزن گیری
سلام پسرم تقریبااخرای هشت ماهگیش هشت وزنش ۸۸۰۰هست قدش ۷۱وزن تولدش ۳۵۰۰بودلاعربنظرمیتددوس دارم تپل بشه چیکارکنم شیرخشک هم اصن نمیخوره ک بش بدم
- نوزاد سه ماه
من بجای ۲۵ قطره روزی دوتا قطره چکان پر به نوزادم میدادم به نظرتون مشکلی واسش پیش نمیا
- کولیک نوزاد
سلام دکترخسته نباشید میخواستم بپرسم شربت سگانوزبرانوزاد۲۷روزه که کولیک داره اشکالی داره؟
- شربت
سلام پسرم ۱۶ماهشه سینش چرک کرده دو ماهه که خوب نمیشه سینش به خزخز افتاده عکس ریه هم گرفت گفت یک مقدار درگیر شده شربت کلاویسیلین۴۵۷( کوآموکسی کلاو) داده اما ننوشته چقدر بدم چند سی سی وچند ساعته؟
- شربت
سلام قطره پدی لاکت و روزی ۵ قطره به مدت دو هفته به پسر چهارماهم دادم ایا میتونم کلا بهش بدم یا ضرر داره
- ادرار؟
سلام.اقای دکتر پسرم تازه وارد ۵ ماهه شده.میشود کمی بهش اب داد.اخه ادرار خیلی کمه از صبح که پوشک میکنم تا شب زیاد خیس نمی کنه که عوض کنم؟
- برامدگی های سفت پشت سر نوزاد سه ماهه ام
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- بیقراری بعد ختنه نوزاد
سلام ببخشید پسرم 3 ماهشه ختنه با حلقه انجام داده و بعد 5 روز حلقه افتاد الان 2 روز میشه که حلقه افتاده، از وقتی ختنه کرده تا الان بینهایت بیقرار وکم اشتها شده گاهی چنان گریه و جیغ میزنه لباش کبود میشه خیلی میترسم، ینی بخاطر جای ختنه است یا ممکن مشکل دیگه ای داشته باشه لطفا راهنمایی کنین
- تغذیه
عرض سلام و تشکر نوازاد پنج ماهه میتواند پوره سیب زمینی یا هویج له شده بخورد چون شاغل هستم لطفا در مورد تغذیه راهنمایی ام کنید تشکر
- میزانمصرفسفکسیم100واستامینوفنvelotyl
سلام فرزندم.کلابفوتداشتهوبعدازگچگیری جراحیکردندوزننوزاد3کیلوو500استو65روزهاستخواستمبدونممقدارمصرفسفیکسیم 100.واستامینوفنvelotylچقدراست
- لکه سالمون
با عرض سلام وخسته نباشید چهار ماه میشه صاحب دختری شدم که بین دوابرو و پشت پلک ها لکه صورتی رنگ هست از بدوی تولد والان پشت پلک ها خیلی کم رنگ شده وبین دوابروش هم یه خورده کم رنگ شده .میخواستم بپرسم واقعا تا یک سالگی محو میشه ؟ چون واقعا نگرانم
- مشکل پوستی
- شیرنخوردن نوزادم
سلام پسرمن ۴ ماهشه از وقتی واکسن دوماهگیش و چنروز قبل زدیم دیگه تو بیداری شیرنمیخوره .مجبوری میخابونمش بهش شیرمیدم
- مولتی ویتامین
سلام.آقای دکتر دخترم شربت مولتی ویتامین نمیخوره چه ایرانی چه خارجیش حالت تهوع میگیره میشه با آب قاطی کنم بهش بدم؟

