Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خرخر بینی،
آقای دکتر سلام ببخشید که دوباره میپرسم شیرخشک ای آر رو دادم حالا خلط پشت حلق داره.این یعنی حساسیت یا سرماخورده؟
- سلام پسرم یک سالشه تب داره با سرفه سفکسیم 100گرفتم براش ده کیلوه نمیدونم چقدر از شربت بدم یخوره
سلام یه پسر یک ساله دارم ده کیلوه از دیشب تب داره و سرفه از داروخانه شربت سفکسیم 100گرفتم براش چقدر بهش بدم از دارو
- این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
- دوز دارو
سلام دوز شربت اندامین برای کودک پنج ساله با وزن هجده کیلو چقدر هست ؟
- سلام دکترپسر من ۵ سالشه آزیترومایسن ۲۰۰ رو تو چه دوزی بهش بدم حدودا ۱۹ کیلو هست
- شیرخشک نئوکیت
سلام آقای دکتر میشه توی شیرخشک نئوکیت قند انداخت؟برای بچه۶ماهه.
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- قرص
سلام قرص آیزن پلاس یوروویتال را دختر ۱۲ ساله میتواند مصرف کند؟ چند بار در هفته؟
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
سلام وقت بخیر کودکم شش سالش تب داره داخل خونه ازیترومایسین دارم وزنش ۱۴کیلو هست چقد بهش بدم
- سرفه در هنگام فعالیت
سلام خسته نباشید ببخشید من یک پسر ۶ ساله دارم که چند ماه پیش یک سرما خوردگی گرفت که البته الان کامل خوب شده ولی از اون موقع تا حالا وقتی بازی میکنه یا خسته میشه ویا ورزش میکنه چند بار سرفه میکنه علتش چیست ممنون
- عفونت چشم وسرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر من پسرم دو ساله هست سرما خورده سرفه و عطسه داره شبا که میخابه انگار تو گلوش خلط داره و خر خر میکنه از دماغشم ترشح سبز رنگ میاد و از چشماش هم ترشح سبز میاد صبح که پامیشه چشاش میچسبه به هم با کلی ترشح سبز و چشاش قرمز میشه و همش چشاشو میماله من چه دارویی واسه چشماش و سرماخوردگیش استفاده کنم خیلی ممنونم
- اسهال کودک
سلام.دختر من دوسال ودوماه داره وار شنبه یهو تب کرد بردمش دکتر گفتن گلوش التهاب داره،بعداز 2روز تبش قطع شد ولی از پریشب اسهال شد.دیشبم اسهال ودلپیجه داشت.توروخدا راهنماییم کنین.چرا اینجوری شده؟؟
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترمسه سالشه بهش ستادین دی دادم 5سی سی اشکال کنداره علائم سرماخوردگی داشت؟
- سلام اقای دکتر پسرم ۵ ماهشه نصف برگه ای کاغذ خورده مشکلی براش پیش نمیاد؟؟
- تکرر ادرار
آقای دکتر دختر من ۴ سالشه تکرر ادرار گرفته و گاهی شلوارش را خیس میکنه و خیلی تند تند میره ادرار میکنه گفتید سونو بده سنوگرافی دادم خوب بود و ۲ هفته پیش هم که تکرر ادرار نداشت یه آزمایش ادرار و مدفوع و کشت ادرار و مدفوع دادم همه منفی بود سفکسیم هم ۴ روز دارم بش میدم الان چیکار کنم؟مایعات هم زیاد نمیخوره حجم ادرار هم که میکنه خیلی کم .و شبها اصلا تو خواب تکرر ادرار نداره و شلوارشا خیس نمیکنه فقط روزها
- بی اشتهایی
سلام پسربچه ۳ونیم ساله خیلی کم اشتهاست وآزمایش ازش گرفتم کم خونی داشت چند دوره شربت زینک و فوروگلوبین دادم که باز علاعم کم خونی داره و ناخن پاهاش شکننده است آیا باز شربت ویتامین بهش بدم ممنون از راهنماییتون
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- لاغر بودن پسر هفت ساله
سلام دکتر
پسر هفت ساله دارم که خیلی لاغره. زیر چشماش گود شده و رنگشم زرده و بد غذاست. تازگی داره دندونای اصلیشم در میاد که خیلی گریه میکنه و میگه درد دارم.
به نظرتون برای اینکه اشتهاش بهتر بشه چه کار کنم؟ شربت اشتها خوبی بهم معرفی میکنین براش تهیه کنم؟

