Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از حنا برای مادران شیرده با فرزند فاویسمی
سلام
استفاده از حنا برای مادران شیرده که فرزندشان فاویسمی هستش اشکال دارد یا نه؟
- پانزدن کودک
سلام وقت بخیر بچه من الان چهارماه و نوزده روزشه هنوز درست پانمیزنه وقتی میگیرمش سرپا یکم زانوهاشو جم میکنه فقط گاهی پامیزنه اونم سطحی و کم ورنشم ۸کیلو قدش ۶۸دورسرشم طبیعی همچیش نرماله بجز پا نزدنش
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزادم ۱۰روزشه الان دو روزه که موقع شیر خوردن گریه میکنه و زور میزنه اما دسشویی نمیکنه باد معده خالی میکنه اما از دسشویی بزرگ خبری نیس چیکار کنم؟
- پرتاب كردن نوزاد به هوا
سلام آقاي دكتر آيا پرتاپ كردن نوزاد به هوا خطرناك ميباشد؟تا چند وقت ؟دخترم پدرش پرتاب ميكنه بالا اون هم دوست داره ذوق ميكنه من شنيدم خطرناكه باعث خونريزي شبكيه چشم و آسيب مغزي ميشه درسته آيا؟؟؟ممنونم
- سرفه خلط دارنوزاد۳ ماه
سلام به شما دکتر بزرگوار پسرم ۳ ماهشه دکتر بردم میگه سرمانخورده معاینشم کرد ولی بچم سرفه های خلط دار و گرفتگی بینی داره بعضی اوقات بینیشم میاد ولی قرمزی چشم عطسه نداره بیحال نیست رنگ مدفوعش معمولیه البته اکثرا یبوسته دکترش با تاکید میگفت سرما نخورده اگر نخورده پس علت سرفه خلط دار وگرفتگی واب بینی چیه اب دهانشم زیاد میده
- استفراق نوزاد
باسلام فرزند من 30روزه هستن الان چند روزه وقتی شیر میخوره هراز گاهی استفراق میکنه.نه تب داره نه رنگ مدفوع غیر طبیعیه.تو دوروز دو بار مثلا صب و شب با این فاصله تقریبا استفراق میکنه.ممنون میشم بفرمایین طبیعیه یا مشکل خاصی داره.باتشکر
- مدفوع زیاد
من یه دختر ۲ ماهه دارم که روزی ۹بار مدفوع میکند۰وهرچی هم انواع انتی بیوتیک دادم خوب نشده میشه بگید باید چکارش کنم؟
- قطره شیرافزا
سلام وقت بخیر پسرم دو ساله هست؛ از وقتی به دنیا اومد تا شش ماهگی هرروز قطره شیرافزا میخوردم. الان متوجه شدم که نباید این کار رو میکردم؛ میترسم هورمون های زنانه اش زیاد شده باشه؛ چکار میتونم بکنم؟
- بیقراری کودک
پسرم چهل و نه روزش هستش شیر خشک ببلاک کانفورد میدادم یوبس شده بی قراری میکنه چه شیر خشکی میتونم بدم بهتر باشه
- شیربالا اوردن
- چشمک زدن نوزاد پنج ماه
سلام وقت بخیر.دختر پنج ماه و بیست روزی دارم .که دوبار یه حرکتی رو تکرار کرده که خیلی ترسیدیم. یه بار سه چهار ماهگیش یکیشم امروز .که به صورت غیر ارادی چشماش رو میزنه.و ناخوادگاه بعضا دهنشم باز میکنه. اصلا شبیه چشک زدن عادی نیست. شبیه تیکه . یه نیم ساعتی اونجوری شد بعد خوب شد.فیلمم گرفتم ازش در اون حالت. خیلی نگرانم. قراره شنبه ببرمش نوار مغز. ولی چون شهرمون برا نوزاد نداره مجبورم با این شرایط کرونا برم یه شهر دیگه. بهم بگید چرا اینجوری میکنه 😔😔😔😔
- خواب کوتاه نوزاد یک ماه و نیم
سلام نوزادم چهل روزشه در طول روز و شب هر چی میخوابونمش خیلی خوابش کوتاهه و به خودش میپیچه و از خواب بیدار میشه و همینطور موقع مدفوع کردن خیلی زور میزنه و صورتش قرمز میشه ولی مدفوعش اصلأ سفت نیست خواستم بدونم برای خواب بهتر چه دارویی باید بهش بدیم
- اسهال و و استفراغ نوزاد سه روزه
سلام بچم از ساعت۱۲تا الان که چهار هست بیداره اصلا نمیخابه تورو خدا گمک کنید همش اسهال زرد داره و بالا میاره و همش گرسنست
- بیماری نوزادان
سلام نوذاد من پای راستش در قسمت ران و بالی زانو کمی چاق تز ران چپش میباشد ایا طبیعی است
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام دختر هفت ماهه ام چند بار در مدفوعش رگه های خون بوده بردمش دکتر گفته به پروتین گاوی حساسیت داره رژیم گرفتم اما هنوز هم بعضی مواقع بازم رگه های خون توش بوده .به غیر از پروتین گاوی چه چیزی باعث ایجاد رگه های خون می شود آزمایش مدفوعشم نرمال بوده
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره
- تب
سلام خسته نباشین دختر ۸ماهه دارم که از طریق بچه خواهر شوهرم که تب داشت بعد دونه های قرمز کل بدنش داشت از اون ویروس گرفته الان تب ۳۷/۵داره یعنی با استامینوفنی که هر سه ساعت بهش میدم اینه وگرنه بالاتره میره دو تا دونه جوش قرمزی هم زده بدنش باید چیکار کنم ؟
- شربت فارکسیم
سلام دکتر برای نوزاد نه ماهم شربت فارکسیم ۱۰۰ تجویز کرده الان چهارروزه ک میخوره فقط اسهال سبز رنگ گرفته ازروز دوم ک خورده؟مانعی نداره؟و اینکه میتونم دیگه دارورو قطع کنم.دوره درمانش چندروز هست این شربت؟
- سرفه نوزادان
سلام وقت بخیر ببخشید نوزاد ۵ ماهه دارم دو روزه سرفه داره با فاصله زیاد نیاز هست پیش متخصص ببرم یا با شیر مادر خوردن خوب میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- زردی نوزادیکماهه
نوزادم ازروزتولدزردی داشت تاحالاکه یکماهش هست خوب نشده بردمش ازمایش کبدی گفته انزیمش بالاهست شربت ساختنی داده به نظرتون خوب میشه

