Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- 78
سلان آقای دکتر پسرم هفت ماه وپنج روزسشه فقط غلت میخوره امانه سینه خیز میره نه چهار دست وپا کوتاه بدون حمایت میشینه آیا مشکلی داره
- شیر خشک
سلام دکتر خسته نباشید دخترم 20روزشه و چند روزی هست که مادرش شیر نداره بهش شیر خشک نان1 دادیم که بعد از خوردنش حالت استفراغ بهش دست میده و نمیتونه استفراغ کنه و بعدش احساس خفگی میکنه میشه بفرمایید از چه شیری استفاده کنیم در ضمن جوش صورتشم زیاد شده
- واکسن چهازماهگی
باسلام پسرم امروزواکسن چهارماهگی زده تب نداره فقط دردداره بهش استامینوفن میدم بالامیاره به نظرتون چیکارکنم نگرانم
- اشتها
سلام. دختر ۹ ماهه من با وزن ۸۸۰۰ مدت دو هفته است اعتصاب غذا کرده و جز شیر هیچ چیز نمیخورد.فقط و فقط شیر مادر میخورد. ۲۴ ساعت تب ۳۹ درجه داشت که با استا پایین آمد. و هیچ علامت دیگری جز تب نداشت. اولین دندان او نیز یک هفته اس نمایان شده. بدلیل رفلاکس آلرژیک از نوزادی رانیتیدین مصرف میکند. آیا غذا نخوردن او نگران کننده است؟
- قطره
سلام دکترپسرم۱۰ماهشه قطره آدزیروشبانمیخوره زودمیخوابه اشکال نداره درروزهروقت شدبهش بدم؟
- Top 10 Corporate Team Building Activities Across South Florida That Actually Work
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماه ونیمه
سلام ببخشید یک نوزاد سه ماه نیمشه خیلی سرفه میکنه دماغش هم کیپ میشه عطسه هم میکنه ترشح ببرون میزنه وقتی سرفه میرنه خیلی زور میرنه لطف کنید راهنمایی کنید
- تعویض شیرخشک
سلام پسرم نزدیک ۲ماهشه شیر خشک اپتامیل پبتی جونیور میخوره الان شهرستان این نوع را ندارن جایگزینش چیه.ممنون میشم
- سلام سال نو مبارک مهمترین علامت نوزاد سندروم دوان چیه ممنون
- مقدار ويتامين
سلام خسته نباشيد يك ميل روي قطره چكون ٢٥ قطره ميشود؟يعني قره مولتي ويتامين كه گفتن روزي ٢٥ قطره همان يك ميل كافيست؟
- ماهیچه
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه اصلا مرغ دوست نداره چه ماهیچه ای میتونم تو سوپ بریزم بهش بدم؟
- شیرخشک
سلام وقت بخیر برای نوزاد ۴ ماهه که هم نفخ زیاد و هم ریفلاکس دارد چه شیرخشکی مناسب است؟
- سرفه
سلام.نوزاد دوماه و نیم دو هفته بعد تولد سرفه میکنه.از روز تولد تا الان عطسه میکنه رفلاکس هم داره.حالا به نظرتون مشکل چیه؟از رفلاکسه یا مشکلات ریه؟
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد من پنج ماه وشش روزشه از چهار ماه ونیم غذای کمکی براش شروع کردم چون همش گرسنه بود با فرنی آرد برنج که خودم آردش ودرست کردم بعد دوهفته که گذشت از شروع غذای کمکی بهش موز وسیب درختی له شده هم یه کم دادم اوایل همه چی عادی بود روزی دو سه مرتبه مدفوع داشت ولی الان هفته پیش شش روز مدفوع نکرد بعد شش روز مدفوع کرد البته بهش آب انجیر خشک خیس کردم یه قطره چکون دادم وخاکشیر ولی باز الان سه روزه مدفوع نکرده اوناروهم بهش دادم آب گلابی طبیعی هم بهش دادم ولی مدفوع نکرده لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم؟؟
- کجی لب نوزاد
آقای دکتر لب پایین نوزادم موقع خندیدن وگریه کردن کج میشه خیلی ترس دارم
- سلام عرض ادب به نوزاد 20روزه اندازه سر سوزن عسل دادم
سلام به نوزاد
- سلام وقت بخیر نوزاد ۴ ماه و ۲۳روزه دارم بغلم بود دستم پشت کمرش نبود ب عقب خم شد و گریه شدید کرد اما یه کم بعد آروم شد ولی از فردای اون روز تا امروز ک میشه سه روز از اون قضیه گذشته دخترم کلا دیگه ساکت شده هیچی نميگه یه سری کلمات میگفت اصلا نمیگه چرا نکنه مشکلی پیش اومده؟
- اسهال
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- مدفوع
نوزادم مدفوع لگه خونی وجود داره وشبها وروزها خیلی صدا میده دوماه داره
- پاسخ بهدادن شیر خشک
سسسلام پسرهفت ماه دارم که چند روزی اسهال بود دختربهش شیرخشک ببلاک ال اف داد میخوام بدونم همین رو ادامه بدم یا شیر خشک نان ۲روکه قبلاً میخورده بهش بدم؟ازنظرشما کدام شیر خشک بهتره؟؟لا@masumeh_hosseiniporسمسلام پسری هفت

