Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم خیلی بالامیاره کم اشتها هست
- زردی کف پا کودک ۳ساله
سلام دخترم ۳سال دارد وقتی به دنیا آمد اصلا زردی نداشت ولی الان بعضی روزها کف پاهاش زرد میشه دلیلش چیه ؟
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دو ساله نیمه است دکتر براش کو اموکسی کلاو تجویز کرده الانهشت روزه مصرف کرده التش قرمز شده و جوش زده و موقع ادرار هم سوزش داره الان خیلی نگرانشم چکار کنم دو روز دیگه باید این دارو رو مصرف کنه تادورش کامل بشه میشه لطفا راهنماییم کنید چکارکنم
- تغذیه
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دوسال و یک ماه دارد. با شیر خشک تغذیه میشود و شیر پاستوریزه نمیخورد . اقای دکتر تا چه سنی اجازه دارم که بهش شیرخشک بدم؟ تا چه سنی ضرر ندارد خوردن شیر خشک؟ یک دنیا سپاس از وقتی که در اختیار ما میگذارید
- بیقراری پا
سلام من با هر درد کوچکی مثلا درد نیشگون یا درد اصلاح ابرو پا و دست راستم بیقرار میشن و کمی میلرزند آقای دکتر لطفا اگه میدونید راهنماییم کنید که چیکار کنم توی زایمان اولم هم با هر درد که می اومد دست ها و پاهام بشدت بیقرار میشدن و میلرزیدن از زایمان به بعد اینجوری شدم لطفا راهنمایی کنید نمیخام برای زایمان بعدی این حالت رو تجربه کنم دیسک خیلی خیلی خفیف هم دارم
- دارو
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهه زبانش سفيد شده و اسهال داره دکتر بهش قطره سيتات داد و شربت مترونيدازول و پودر کيدي لاکت ميخواستم بدونم ميتونم شربت ميترونيدازول را با قزره نيستات در فاصله زماني نيم ساعت يا يک ساعته با هم بدم؟؟مشکلي ندارد باهم؟تداخل دارويي ندارند باهم؟
- پادرد
سلام.دخترم چهارسالشه همیشه بعدازخوردن غذا دل درد میگیره ودائم ساق پاش درد میکنه .میخواستم دلیل این دو مشکل ولطف کنید بفرمایید
- آبریزش
سلام بچه پنج سال و نیمه دارم در صورت ابریزش بیتی شربت سیتریزین بهتره یا نئوتادین؟
- ریزش مودختر3ساله
سلام آقای دکتردختر3ساله دارم با13کیلووزن .وقتی موهاشو شونه میزنم خیلی موهاش میریزه ازشامپوفیروزهم استفاده میکنم.
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر خوبین پسرم ۱۱ماهه است بد مریض شد بردم دکتر عفونت گوش وگلو داشت تب وسرف میکرد.بهش شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ داد با کتوتیفن. الان تب وعفونتش خوب شده ولی سرفه میکنه اونم فقط شب موقع خواب چی بدیم بهش چه خوبه
- کشیدن گوش در خواب
سلام، خسته نباشید، یه پسر یکساله دارم که الان دو هفته است تو خواب مدام گوش هاش رو می کشه و از خواب بیدار میشه، همین موضوع باعث بد خوابی شده، البته پسرم مشکل رفلاکس و آلرژی از نوزادی داشت که چند ماهی میشه به علت بهبود علایم دارو مصرف نمی کنه می تونه دوباره به این دو ربط داشته باشه یا ممکنه گوشش عفونت کرده باشه؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای رفلاکس پنهان کودکم شروع غذای کمکی خوبه؟ ۴ماه و نیمه وزن تولد۳۴۰۰ وزن الان ۶. آلرژی به پروتئین گاوی هم داره.شب هم خواب پیوسته نداره.هرنیم ساعت بیدار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟
- قرص سفالکسین برای کودک ۹ ساله
سلام آقای دکتر شرمنده پسرم ۹ ساله است در اثر سرماخوردگی سرش عفونت کرده و چشمش قرمز شده اگر کپسول چرک خشک کن بهش بدم ایراد نداره (با توجه به سنش)
- واکسن۱۸ماه
سلام پسرم ۱۸ماهشه و ۱۹مهر تب تشنج کرد و بستری شد.وتشخیص تبحال مغزی داده شد و دارو اسکلوویر۲۵۰تزریق شد ینی دوره ۲۱ روزه.که ۱۰ابان تمام شد مرخص شد...الان از روز مرخصی ۱۸روز میگذره.و شربت فنی تویین میدم ۴سی سی بعد الان میخام واکسن ۱۸ماهگی بزنم..آیا مشکلی نداره.واینکه دارو فنی تویین رو بدم واکسن بزنم یا واکسن بزنم بعد شربت فنی تویین بدم...و اینکه استامینفون قبلش بدم یانه و ایاتشنج نمیکنه؟؟خیلی میترسم..ممنون
- رشدمو
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 19ماهشه زینک سولفات واسه رشدموهاش دادم تعغيري نکرده میخواستم بدونم بي زحمت دارویی دیگه اي هست واسه رشدموبهش بدم.. ممنونم
- طریقه استفاده
- آمپول دگزا
دخترم دوسال و دوماهشه. بردمش دکتر براش آمپول دگزا نوشت زدم براش اما اونجا خانومی ک تزریقات انجام میداد گفت آمپول ش خیلی عوارض داره. خیلی ناراحتم. اخه چرا وقتی انقدر عوارض داره واسه بچه تجویز میکنن؟؟!!!!! فهمش واسم خیلی سخته😔
- رشد مو
سلام ببخشید دخترم سه سالشه اصلا موهاش رشد نمیکنه چه شامپویی برای رشد مو موثره شامپو فولیکا . جانسون یا موستلا کدومش خوبه ممنون میشم
- شربت اشتهااور
سلام اقای دکتر بچم یکسالشه شربت زینک سولفت 1.5 یی سی درروز میدم ولی بتزم کم اشتهایت میشه شربت دیگه ای معرفی کنید که بهش بدم ؟

