Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ایمیونس
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲ سال نیم و۱۳کیلوداردمیخواستم بدونم شربت ایمیونس روچقدربهش بدم ممنون
- دندان
سلام اقای دکتر وقت بخیر. من دوتا خواهرزاده دارم که یکی با شیر مادر تغذیه شده و دیگری با شیر خشک. اونی که با شیر مادر تغذیه شده شانزده سال دارد و هنوز هیچ دندان خرابی ندارد. اما اون یکی که با شیر خشک تغذیه شده ، ده سال سن دارد و تقریبا نصف دندوناش رو تا الان بخاطر خرابی پیش دندونپزشک رفته و ترمیم کرده. آقای دکتر الان نوزاد من هم با شیر خشک داره تغذیه میشه، همش نگرانم که فرزند من هم چون شیر مادر نخورده ، دندون های خوبی نداشته باشه و در سن پایین مجبور به مراجعه به دندانپزشکی داشته باشه بخاطر خرابی ها. آقای دکتر لطفا راهنماییم کنید ببخشید که طولانی شد یک دنیا سپاس از وقتی که به ما اختصاص میدهید
- بیماری نوزاد
سلام اقای دکتر من دخترم یکماهشه زیاد شکمش باد داره و بوی خیلی بدی هم داره وقتی باد شکمش خالی میشه خیلی گریه میکنه و زور میزنه و خودشه رو جمع میکنه مشکلش چیه
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دخترم ۴ماهش تموم شده وریفلاکس داره کمکی میتونم چیزی بهش بدم؟؟؟؟
- واکسن آنفولانزا
سلام عوارض واکسن آنفولانزا برا کودکان چیست؟
- دل درد
دختر ۳ساله دارم دو هفته هست می گه دلم درد داره
- اسهال ناگهانی و بی علت
پسرمن دو سالو نیم داره و اجابت مزاجش به جای سه بار به دوبار تغییر کرده بود و مدفوع منسجمی داشتی طی ده روز گذشته حجم مدفوعش زیاد شده و شل شده و بوی تندی داره و گاهی احساس میکنم مواد غذایی بدون تغییر دفع شدند به نظرتون باید چیکار کنم؟الان به جای سه بار پنج الی ۶بار ممکنه مدفوع کنه.
- کپسول سفیکسم ۲۰۰
- مدفوع سیاه وخیلی سفت پشکلی
سلام وقت تون بخیر ،پسرچهارساله دارم نزدیک یک سال مدفوع سیاه وسفت وحالت پشکل پشکل دفع میکنه گاهی اوقات دردکمی توناحیه شکم داره و اشتهای خیلی کم به غذا،دلیلش ودرمانش روبرام توضیح بدین ممنونم
- مشکل بینایی
بچم دو سال و هفت ماهه جدیدا وقتی موبایل میخواد ببینه سرش میکنه تو گوشی یا میاد جلو تلویزیون میشه آیا اینا علائم خطرن چکار کنم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه و ۷/۵ کیلو،.سه روز تب داشت،امروز سرفه خشک و آبریزش بینی داره.بیقراری میکنه .دکتر برده بودم بجز استامینوفن دارویی نداد.ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار کنم بچم حالش بهتر بشه.
- سویق
سلام دکتر، سویق گندم و میتونم درست کنم ب دختر بدم شش ماهشه
- سلام اقای دکتر دخترم 15ماهش هست چند روزی هست دایم دست توی نافش میکنه علتش چیه
- چرک خشک کن
سلام دختر۶ماهه ای دارم بینی هاش گرفته و چرکیه و تب خفیف داره با سرفه کم چه انتی بیوتیکی بدم؟دسترس به دکتر ندارم
- کولیک
کولیک درنوزادان ازچ زمانی شروع میشه وچه زمانی ب پایان میرسه.
- فاویسم و رنگ مو
سلام
من پسر ۸ ماهه دارم که فاویسم دارد، آیا می تونم مو رنگ کنم؟
با تشکر
- وزن گیری نوزاد ۸ ماهه
سلام دخترمن الان ۸ماه و ۲۰ روزه است و وزنش ۷ وچهارصد است .برای وزنگیری دکتر گفت سیب زمینی را آبپز کنم وبا کره به او بدهم وقتی این کار را کردم رنگ مدفوع او زرد و سفت و چسپناک شد و اشتهاش خیلی کمنر شد حالا شیر هم درست نمیخورد و رنگ ادرار او هم زرد شده آیا این نشانه بیماری خواصی است؟
- دفعات مدفوع نوزاد 4 ماهه
سلام ،پسرم 4 ماه 19 روزشه؛سه روزه اجابت مزاج نداشته؛یک ماهی میشد که یه روز درمیان بود،وزن تولدش 2900 بود؛الان 8 کیلو فقط تغذیه اش با شیر مادر؛ممنون میشم راهنمایی کنید ؛درضمن دوشبه بیقراری میکنه هر نیم ساعت یه بار با گریه بیدار میشه...
- سرکوچک
سرکوچک ولی دور سر اندازه، نشانه ی میکروسفالی هست؟آیا سر کوچک مساوی عقب ماندگی هست؟
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام دخترم دوماه ونیم اش هست کولیک داره والان بدترشده خوابش کمه هرچی هم میدم بهترنمیشه یبوست هم گرفته بایدچکارکنم آرام بشه

