Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر دخترم 6ماهش تموم بهم گقتن پوره سیب بهش بدم برا شکمش راحت تر کار کنه من دادم ایا خطر ناکه اخه شما گفتید از نه ماهگی بدهید
- نوه ی من یک سالشه هسته ی خرما بلعید نگرانم چی میشه
- سلام وقت بخیر .نوزدادم ۲۰ روزش هست و سرفه های شدید دارد و باعث کبودی می شود و همش استفراغ با خلط دارد شما چه تجویزی می کنید؟ پیش دکتر هم بردیم ولی متاسفانه جواب نگرفتیم
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- استفاده از آمپول بتامتازون
باعرض سلام، پسر3ساله من به علت آلرژی که دارد در موقع سرماخوردگی سرفه های شدید میکنه که با اسپریهای استنشاقی مشکل حل نمیشه که دراین صورت مجبور به استفاده آمپول بتامتازون(یکچهارم) میکنیم که سرع خوب میشه خواستم بپرسم هربار این اتفاق افتاد استفاده از آمپول ضررنداره؟
- دستگاه بخور
سلام بچه ام ۱۱ ماهشه وقتی شبا میخوابه موقع نفس کشیدن بینی اش صدا میخوره از قطره بینی استفاده میکنم میخوام بخور بگیرم بعضی ها میگن بخور گرم و سرد کدومشو بگیرم آقای دکتر ؟ ممنون
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- سرماخوردگی پیاپی
با سلام دختر ۴ سال و دو ماهه دارم.۱۵ کیلو و بدغذا .امسال از مهر ماه رفته مهد کودک.هر دو هفته یکبار علائم سرماخوردکی داره. میگیره خوب میشه باز میگیره....یک بار فقط آنتی بیوتیک دادم بقیه موارد با درمان خانگی و اسپری بینی درمان کردم.اگر ممکنه بفرمایید چه کار کنم کمتر مریض بشه.
- قطره کولیکز
سلام. دکتر به پسر من که ۵۳روزه س قطره کولیکز داده گفته روزی ۵ قطره درصورت درد، وقتی موقع درد بهش میدم ۲ساعت تو بغلم راهش میبرم و گریه میکنه بعد آروم میشه.من باید چقدر بهش بدم تا تاثیر بذاره؟
- سلام دختر من ۳ ساله هست ساعت ۱۰شب میخوابه ۲ بیدار هست تا ظهر یک سره ظهر تا غروب خواب واقعا اذیت میشم بهم ملاتنین توصیه کردن مخواستم بدونم ضرر نداره؟سپاس از شما
- حساسیت
سلام اقای دکتر نوزاد من ۶ماهس ب پروتئین گاوی و خیلی مواد غذای های دیگ آلرژی داره دکتر گف برای تقویت شیرت و خودت لیدی میل بخور آیا برای نوزاد من خطرنداره؟؟مشکلی نیست بخورم؟؟؟
- آ
سن ۱۷ ماهه هست وزنش هم تا ماه پیش ۸۱۰۰بود هنوز به تنهای نه وایمیسته نه راه میره ولی دست به وسیله میگیره راه میره نزدیک یک هفته هست شربت زینک کید بهش میدم با قطر آهن فروگلوبین
- پسر من ۸ سالش هست و از ارتفاع یک متری با حالت ایستاده پرت شده روی زمین بعد از سه روز دردهاي پای پسرم از مچ شروع شده و ازکمر به گردنش میزنه علائم این هست که گفتم عوارض آن چیست؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر از چند ماهگی میشه ماست و شیر گاو آب میوه داد به کودک
- دورسرنوزاد
سلام آقای دکتر من دیروزخدمت شماپیام دادم درمورددورسر نوزادم كه در 6ماهگی دور سرش 46.5ودرزمان تولد 36بوده واباتجوز ژز شما ودکتر فوق تخصص اطفال سونوی مغز کودکم نرمال بودلذا چون تکامل نوزادنیز نرمال است وتغذ یه خوابش مناسب است کودک بی قراری ندارد آیااقدامددیگر نیازاست کمال تشکر تا شمادا م در ضمن بهداشت گفت. دورسرازنمودا رخارج نشده وباوزن8.500وقد69مناسب است
- خوابیدن نوزاد
سلام پسرم ۹روزه رفته توپنج ماه ازدیروزکلا خوابه وامروزم کلا دوسه ساعت بیداربود کلا خواب بود دلیلش چیه آیا مشکلی داره
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر من یه پسر2ساله دارم متاسفانه این ازهمون اوایل که شروع کردبه غذا خوردن از6ماهگی بشدت بدغذابود هرچیزی رو نمیخورد.یعنی اگه بهتون بگم باورتون نمیشه. پسرمن حتی نمیدونه شکلات چیه. وزنش موقع تولد دوکیلو 300بود بشدت بدخواب وکم خوابه. ازبغل دستش ردمیشی ازخواب بیدارمیشه. ازنوزادی همینطوربود من خواب عمیق اینو به ندرت دیدم مگراینکه انقدخسته بشه وبیفته اونم فقط یکی دوساعت اول عمیق میخوابه بعدش باز باکوچیکترین صدا بیدارمیشه همه به من میگن چیزی تو بدنش کمه مثلا اهن یا ویتامین Dبه نظرتون ممکنه ازاینا باشه؟ البته من بهش مولتی ویتامین پیداپس میدم بازم تاثیری روی اشتهاش نداره همش شیر میخوره دیگه بعد دوسال هم دادن شیرخشک خوب نیست شیرپاستوریزه هم قوتی نداره. به نظرتون ازمایش لازم داره ولی وزنش بهداشت میگه خوبه الان وزنش 12کیلوه
- چشم
لكه خاكستري در سفيدي چشم كودك من علتش چيست ؟
- د ازمایش خون گرفتیم گفت لب مرز ولی ازمایش کف پا 1/3بود ایا بچه مشکل دارد

