Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد۲۲روزه حدودا۴کیلو چقدراموکسی سیلین باید بخورد
- مصرف شربت پدیزان برای زیر دوسال
سلام وقتتون بخیر. پسرم ۱۸ ماهش هست. و تا الان قطره پلارژین بهش میدادم. آیا میشه بهش شربت پدیزان بدم ازین به بعد؟ پدیزان برای چندسال منع مصرف نداره؟
- عوارض واکسن هجده ماهگی
سلام دخترمن دوروز پیش واکسن هجده ماهگی زد و امروز صبح ازشدت خارش دست وپای راستش ازخواب بیدار شد وخیلی بی قرار بود و این قرمزی درقسمت انگشتان وکناره های دست وپا است باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین
- درد درناحیه الت تناسلی
دخترم چند روزه دستشو میذاره قسمت شکمش و دستگاه تناسلیش نمیدونم چیکار کنم
- قرمزی و جوش سرسفید مقعد
آقای دکتر دخترم ۳ سال و۸ ماهشه اطراف مقعدش قرمز شده و جوش سرسفیدزده و میگه میخاره زینک و ان ان و کلوتریمازول شدم فایده نداشت
- اسهال استفراغ
سلام دخترم یک سال و 4ماهشه چند روز که مدفوع شل و آبکی داره و به شدت بد بوعه وگاهی هم استفراغ میکنه، استفراغش هم بیشتر شب وقتی خوابه یهویی بیدار میشه و بالا میاره، چند بار بردمش دکتر یه روز خوبه فرداش اسهال استفراغ داره باز روز بعدش خوبه اشتهاش خیلی کم شده که متوجه شدم حالت تهوع داره شربت انداسترون دادم که بهتر شد و شروع کرد به غذا خوردن چند روز قبل تب داشت که سرم وصل کردن بهش و بهتر شد الان تب نداره ولی اسهال داره و گاهی استفراغ، درضمن ازمایش خون و مدفوع هم دادیم مشکلی نداشت مشکل دخترم از چیه؟
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲۲کیلویی
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ سال و نیم با وزن ۲۲ کیلو
- Calpol
سلام آقای دکتر یکی از آشناهامون از انگلیس شریت calpol برای بچم آورده 3 ماهشه نیخواستم بپرسم آیا بجای استامینوفن استفاده میشه ؟اوتم هر 4ساعت یکباره؟
- شربت اهن و فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم ۹سالشه فاویسم داره می تونه شربت اهن بخوره،چون ویتامین سی داره
- استفراغ مکرر نوزاد ۱۰ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید بچه من ۱۰ماهشهدختره نزدیک ده روز پیش این ویروس جدید اسهال و استفراغ روگرفت ولی تقریبا فقط اسهال بود تا دیروزم تقریبا اسهال بود ولی امروز صبح یک مقدار خیلی کم ماست محلی خورد یک ساعت بعد هم یکم آب گوجه تازه بعد شیر خوردوخوابید حالا از وقتی بیدار شده حتی آب هم بخوره فوری بالامیاره چیکار کنم اغای دکتر خیلی نگرانم...تقریبا تب هم داره ولی قابل کنترله به هیچ عنوان دارو نمیخوره فوری استفراغش میکنه حتی شیر حتی آب همه چی کلا
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- درمورد شکسته گی
سلام دخترم پنج ماهشه دست راستش کشید شده موقع کشید شدن خیلی گریه کرد بعد خوابید وقتی بیدار شد دستشو تکون نمیداد بعد چنددیقه تکون داد ولی یکم بهونه میگرفت الان تکون مید ولی کم خودمون دستشو میگیریم یا تکون میدیم کریه میکنه بنظر تون چی شد من خیلی نگرانشم
- صدا
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه یه دفعه صداش عوض شد ایا طببعی یا ببرم دکتر
- افتادن سنگ لوزه
سنگ لوزه پسرم اویزون بود با گوش پاک کن یدونه بهش مالیدم سریع افتاد اشکال نداره؟ لازمه کاری بکنم براش؟ شیش سالشه
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم۶سالشه تقریبا ۲۰کیلو وزن داره تب داره دکتر گفت گلوش عفونت داره ازیتروکم ۲۰۰ بهش داده با دوز ۱۲ ساعت ۴سی سه روز ونصفی دارو مصرف کرده ولی سر ساعتی که اثر استامینوفن میره دوباره تبش شروع میشه .لطفا راهنمایی کنید
- پزشکی
سلام،بچه من دوسالشه پسره،دوتا غده پشت گوششه کمی پایینتر در هردو سمت،طبیعیه ایا؟یا اگر طبیعی نیست نشانه چیه؟ممنون
- راه نرفتن کودک 17 ماهه
دخترم با وزن 2700 متولد شده وزن گیری خوبی ندارد شیر خودم را می خورد الان9کیلو هست کلا ضعیفه بدنش خیلی سفت نبود الان خیلی بهتر شده نشستن. سینه خیز و جهار دست و پا به موقع بود و با سرعت. سرپا می ایسته ولی به تنهایی راه نمی ره
- اسهال
آقای دکتر من یه کودک 15 ماه دارم وچند وقته اسهال زرد آبکی بدبو داره دکتر هم میبرم خوب میشه بعد دوباره اسهال میکنه یعنی چه علتش چیه با تشکر
- عصبی بودن فرزندم و بی اشتهایی
سلان ببخشید من فرزندم خیلی بی اشتهاست با انواع غذاها زود عصبی میشه و خیلی کم حوصله اس شربت آیروفیکس خوبه بهش بدم ؟؟ شنیدم شربت های ویتامین بلوغ زودرس میاره آیا واقعیت داره ؟
- تشنج
سلام یه بچه چهار ساله دارم ک دوبار تشنج کرده ..و هر دوبار نوار مغز و سی تی اسکن گرفتیم ..هیچ مشکلی نداشته ..بعد همه میگن ببرش دکتر قلب شاید از قلبش باشه ..همچین چیزی امکان داره اصلا ؟تشنج ربطی ب قلب هم داره

