Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شکم صداخوردن
سلام . آقای دکتر بچه من یک ماه و نیم داره . بهش شیرخشک ببلاک 1 و شیر مادر میدم .کولیک هم داره . ولیکن شکمش خیلی صدا میخوره و اینکه دیروز 5بار شکمش کار کرد امروز از صبح تاالتن ساعت 12 سه بار کار کرد سفت نیست شل هم نیست این طبیعیه یا اینکه باید شیر خودم رو ندم یا شیرخشکش رو تغبیر بوم؟
- بچه سه ماه سرفه وسرما داره میشه قطره پلارژین بدم
آیا میشه قطره پلارژین به بچم ۳ماهشه خیلی صرفش وسرماش زیاده لطفا جواب بدین
- فرني
باسلام به گفته ي شما فرني برنج رقيق شده رو ده روزي ميشه كه شروع كردم به ٣٠سي سي رسيده آيا ميتونم دو عده ظهر و شب هر وعده ٣٠سي سي فرني بدم؟روزي ٦٠سي سي دخترم ٥ماهه ٨٨٠٠وزنشه
- خوب ننشستن دوقلو 9 ماهه
سلام خدمت آقا دکتر
ببخشید دوقلو پسر دارم تازه رفتن تو 9 ماه هنوز خوب نمیشینن همش دوست دارن سر پا باشن میشه
راهنمایی کنید ممنون
- لعاب برنج
سلام کودک ۵ ماه و ۹ روز دارم احساس می کنم با شیرم سیر نمیشه میشه بهش لعاب برنج بدم ؟
- گرانولوم نافی باید چیکار کرد
۶ ماهه است
- یبوست
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد دخترم 50روزشه اولا خوب بود ولی الان ده روزه اصلا مدفوع نکرده پماد به مقعد مالیدم دکتر گفته چند نوع شربتم دادم ولی خوب نشده چیکارکنم آیا سونوگرافی لازمه انجام بدم یا کار دیگه ایی بکنم
- دورسر
با سلام دختری یازده ماهه و بیست روزه دارم که اندازه دور سر بدو تولدش ۳۵ و با وزن ۳۴۰۰ بوده که الان دور سرش ۴۴ و ۳ میلی وبا وزن ۹۶۰۰ است و همه رفتارهای حرکتی و ذهنیش خوب است ایا به نظر شما اندازه دور سرش کمه و مشکلی دارد؟باتشکر
- با سلام.دختر ۴ سالم کف پاش زرد شده علتش چیست
باسلام ببخشیددخترم ۳.۵ماهشه ازپری شب هی گریه میکنه وکش وقوس میادوبه شیرخوردن هم ادامه نمیده.همش ناله میکنه ویهوازخواب میپره ممنون میشم راهنماییم کنین
- سرلاک
سلام.آقای دکتر دخترم ۶ ماه و دو روزشه وزنش شیش و نیم هست وزن تولدش ۴۱۰۰ بوده.الان براش سرلاک شروع کردم دو روزه.روزی یک قاشق سرلاک قاطی ۶ سی سی آب میکنم و طی دو وعده بهش میدم. اما دو روزه یک طرف صورتش جوش های ریز قرمز زده چکار کنم لطفا راهنماییم کنید؟
- بازنشدن کامل انگشت نوزاد
باسلام من نوزادی ۱۹روزه دارم که دوروز است متوجه شدم دو انگشت دردودست او بطور کامل باز نمیشود، ایا با گذشت زمان و رشد او میشود این مشکل حل شود؟ایا این خطردارد؟
- سلام آقای دکتر بچه م 9ماهشه وزنش کم،آزمایش ازش کردم سالم بود.چه شیرخشکی خوبه بهش بدم یکم چاق بشه؟نان 2بهش دادم تاثیری نداشت.
- تغییر شیر خشک
از بلوچستان مزاحم شدم. پسرم شیر خشک نان 3 می خوره اما داروخانه ها نداشتند. به جایش گیگوز 1 خریدم. مشکلی ندارد؟
- قرص مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر. نوزاد چهل روزه ی فاویسمی دارم. خود من میتونم قرص مولتی ویتامین پرگمام بخورم؟
- حساسیت
سلام ببخشید از موقعی که شیر خشک به نوزاد میدیم مدفوعش قرمز میشه مشکل کجاست
- لرزش لب و پا
روز ۴۳ روزه لب پاین بچه گهگاهی می لرزه .و هر دو پا بچه هم گهگاهی می لرزه میشه لطفا بگید برای چی هست ؟
- خواب نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم وقتی میخابه انقد پشت سر هم دست و پاش میپره که ازخاب بیدار میشه مجبورم شبا قنداقش کنم مشکلی نداره
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۶۷ روزه دارم که دیشب روی پاهام خوابوندمش و زمانی که خوابید اومدم بذارمش پایین با بالشت بلندش کردم ناگهان از بالشت از فاصله ی حدود ۲۰سانت یا یه کم بیشتر از بالشت سر خورد سرش افتاد روی تشک و صدا داد و ترسید و از خواب بیدار شد یعنی چشماشو باز کرد کمی هم می خواست گریه کنه انگار اما تکون دادم بالشت رو دوباره خوب خوابید می خواستم بدونم جای نگرانی وجود داره با این ضربه به پشت سرش؟؟؟دارم از نگرانی دیوونه میشم تا به حال همچین نمیشد خیلی نگرانم که نکنه روی رشد مغز و هوشش تاثیر بذاره
- ختنه
بهترین زمان ختنه نوزاد چند ماهگی میباشد؟
- سلام آقای دکتر.دخترم هفت ماهشه دفع پروتئین داره البته سری اول آزمایش ادرار داد بیشت بود وبعد دو بار دیگه تکرار کرد کمتر شده بود ودر ضمن وزنش کم است وخیلی ریز میزه آیادلیل وزن نگرفتن دفع پروتئین است وچه باید کرد..؟

