Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه های زیرپوستی
دختر چهارده ماهه من دو روز تب داشت بعد از قطع تب دونه های قرمز زیر پوستی رو بدنش ریخته چکار باید کنم
- سفالوهماتوم
باسلام پیرو دوماهشه او ن موقع که به دنیا اومد دو طرف سرش ورم کرد جوری که شیار سر معلوم بود بعداز دوماه سمت راستش تقریبا خوب شده اما سمت چپ سفت شده و بلندتر از سمت راسته میخواستم بپرسم باید چکار کنم خیلی نگران فرزندم هستم آیا میره یا میمونه
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من نوزاد یک ماه دارم که شبا خیلی بی قراره همش در حال شیرخوردنه ولی سیر نمیشه براش شیر خشک آپتامیل ۱ گرفتم که به عنوان کمکی روزی دو سه بار بهش بدم. فقط پسر من پوست خیلی حساسی داره و تا من یه کم گرمی یا ادویه بخورم بدنش دون میپاشه و اینکه دل درد هم داره آیا شیر خشک آپتامیل nutricia براش مناسبه؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر قطره آهن رئ درسته میگن وقتی وزن نوزاد دئ برابر تولدش شد باید شروع کرد دخترم با وزن 3400متولد شد الان 3ماهه ست و 7900 اگه باید شروع کنم چ قطره ای و چ میزان
- تغذیه
سلام آقای دکتر برای کمبود وزن دختر شش ماه ونیمم به شما مراجعه کردیم ،مسائلی که گفتید را انجام دادم فقط نمیدونم در روز چه مقدار آب جوشیده سرد بدهم با تشکر
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- عفونت سوراخ گوش
سلامدخترم ۶ ماهشه.۴هفته پیش گوشش رو سوراخ کردیم که به مدت دوهفته با الکل ضد عفونی کردم.الان هفته چهارمه و متوجه شدم سوراخ گوشش ترشح چرکی داره و خودش کمی تب داره،راهنمایی میکنید چه اقدامی انجام بدم؟تشکر
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
سلام وقتتون بخیر، من نوزاد ۳۰ روزه ایی دارم که به مدت ۱ روز است سرفه می کند، و آبریزش بینی دارد و کمی صدایش خس خسی یا اصطلاحا خروسی شده ، برای درمان چه اقدامی باید بکنم؟
- یبوست نوزاد
سلام بچه من ده روز هست دو روزه شکمش کار نمیکنه میشه پودر پیدرولاکس میشه بهش،بدم زردی هم دارهه ممنون میشم
- ادارسوختگی شدیدنوزاد
دختریماهم بعدازبستری شدن توبیمارستان بخاطرعفونت ناف دچارسوختگی پای شدیدی شده که با پمادهای رایج مثل کالاندولا زینک و ان ان خوب نشدالان دوهفته است
- #آنتی بیوتیک برای نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۸ ماهه دارم ۱۰ کیلو وزن داره .دکتر آزیترومایسین به جهت سرماخوردگی بهش داده ولی وقتی میخوره بالا میاره عق میزنه و مدفوعشم آبکی میشه میتونم بجاش سفکسیم بدم.دوزش را میفرمایید
- پاکوبیدن نوزاد
سلام نوزادهفت ماهه دارم بعضی مواقع خواب پاهای خودروبه زمین میکوبدعلت چیست اقای دکتر
- سرماخوردگی
نوزاد حدود سه ماهشه. خیلی وقته یه سرماخوردگی خفیف داشت که سینش خس خس میکرد و خرخرم داشت. الان سرماخوردگیش بیشتر شد سرفه هم داره
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزادم ۱۰روزشه الان دو روزه که موقع شیر خوردن گریه میکنه و زور میزنه اما دسشویی نمیکنه باد معده خالی میکنه اما از دسشویی بزرگ خبری نیس چیکار کنم؟
- نوزاد
سلام دخترم 27 روزش هست الان 2 روز که داره روزی 5 قطره دایمتیکون و5 قطره پدی لاکت میخوره نمیدونم چرا خوابش زیاد شده آیا طبیعی هست یا نه؟
- گریه وبی قراری نوزادم
سلام اقادکتروقت بخیربچم ۲۰روز ک تو۷ماهگی رفت الان دوروزخیلی گریه میکنه وبی قراریه موقعه های هم تب میکنه ودهنش هم داغ داغ چیکارکنم توروخداکمکم کنید
- یبوست نوزاد
- نفخ
سلام من پسرم چهل روز داره شبا فقط جیغ میزنه وپاهاشو جمع میکنه تو شکمش خیلی بالا میاره از شیر خودمـتغذیه میکنه چه قطره یا شربتی بهش بدم آروم بشه تا صبح بیداره وبه خودش میپیچه
- سرلاک حریره بادام
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم۸ماهشه یکمی یبوست داره بعدفقط سرلاک برنج میخوره میخواستم بدونم حریره بادام یبوست میاره یانه؟

