Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
سلام پسر من ۶ ماه داره جایی دعوت شدیم که به فاصله دو تا خونه یک زمین به اندازه ۱ تا ۲ متر باقالی کاشته شده ریسک احتمال اینکه دچار حمله همولیز بشه هست ؟
- بی اشتهایی
سلام . دختر یازده ماه دارم که اشتهای خیلی کمه شاید در روز سه یا چهار قاشق غذا بخوره بیشتر شیر خودم را میخوره و وزنش هم هشت کیلو و نیمه وزن تولدش چهار کیلو بوده دکتر هم بردم مولتی ویتامین داده ولی اثری نداشته
- خرمالو
سلام،کودک یکساله دارم که خرمالو دوست داره،یه جا مطلبی خواندم که خرمالو انسداد روده میاره،میدونم که بسیار مفید است و واسه سیستم ایمنی خوبه،نظر شما چی هست بدم بهش یا نه
- پادرد
سلام وقت بخیر .پسر ۵ ساله دارم بیمارشماست . یه مدتیه بعضی وقتها میگه پام درد میکنه میخوام بدونم باید ازمایش بده؟ و اینکه مطب کی بازمیشه؟
- درباره شربت سندروس
سلام و خسته نباشید از وقتی کرونا اومده من به دخترم مولتیویتامین دادم الان هم مدتهاست که سندروس، میدم برای کلیه هاش خطرناک نیست ممنون میشم جواب بدین الان سه سال و7ماهشه
- سرفه خشک مکرر
سلام،وقتتون بخیر،پسرم هفت سالشه،امسال از اول زمستون چند بارسرما میخوره،و سرفه هاش خیلی طول میکشه،حتی یک ماه هم طول میکشه،هنوز تازه خوب شده بود که باز دوباره سرما خورده و سرفه های خشک مکرر داره،ترشح بینی هم داره،قبلا راههای خونگی براش جواب میداد ولی الان نه،چه دارویی تجویز میکنید؟هنوز ماه پیش سفیکسیم خورده
- آبله مرغان
تب خستگی حالت تهوع بی حسی آیا آبله هست؟
- سرماخوردگی
سلامپسرم ۲سال و ۵ ماهشه.یه روز تب خفیف داشت از روز بعدش سرفه های شدید میکنهو صداش گرفتهابریزش بینی کمی هم داره.برای سرفه های صدا دارش که همراه با خلطه چی بهش بدم؟ ممنونم
- اسهال
پسرم ۱۵ ماهشه چهارروزه اسهال داره روزی ۸بارزردرنگ وبوی بدی هم داره
- دفع زیاد کودک یکساله
سلام آقای دکتر دختر یکساله ام مدتیه تعداد دفعش زیاد شده و تقریبا هر چی می خوره دفع می کنه وزنگیری کمی داره با اینکه خوراکش هم بد نیست قبلا حساسیت به پروتئین گاوی داشت علت چیه ؟چی کار کنم
- حالات عصبی
سلام دکتر پسر 10 ساله دارم که از کودکی به شدت عصبیه از مدرسه که میاد به شدت خودش رو به در و دیوار میکوبه و به من هم گاهی حمله میکنه چند سال پیش پیش متخصص مغز و اعصاب بردیم آزمایش و نوار مغزی ازش گرفتن که سالم بود براش ریسپریدون تجویز کرد که فایده نداره. دکتر چکار کنم ممکنه به خودش یا ما آسیب بزنه یا باعث بشه من بزنمش؟؟تو رو خدا کمکم کنید 😢من 2 تا دختر هم دارم که اینطوری نیستن
- وزن و قد
باسلام پسرم با قد ۵۱ و وزن ۳و۲۰۰ به دنیا امده الان ۱۸ ماهشه وزنش ۸و۴۰۰ هست و قدشم ۷۱ بیماری خاصی نداره فقط خیلی بد غذا هست خواستم بپرسم میتونم بهش شربت ایمونیس یا ویتا گلوبین بدم که اشتهاش باز بشه قبلا براش سانستول زینک پلاس .پدیا بست .ویتوکید .ویوا کید .نئو زینک و نیتروژن و فولیمکس استفاده کردم فایده ای نداشت طبق ازمایشی که دوماه پیش ازش گرفتیم کم خونی داشت و کلسیم بالایی داشت .
- زردی دست و پا کودک 3.5ساله
سلام ببخشید من یک دختر 3.5ساله دارم بیشتر با سردی هوا دست وپاش رنگش مایل به زرد میشه علتش چیه ؟.چون بد غذا هم هست . ممنون میشم
- عفونت ناف
سلام بچه من ۹ ماهه است ولی از ناف اش خون میاد دکتر بردم سوزونده نافشو ولی خوب نشده
- ایمونس
سلام پسرم ۴ سالش تموم شده با وزن ۱۵ کیلو قطره ویتامین د و قطره آهن فلیپ میخوره به دستور شما ، نیازه که برای تقویت سیستم ایمنی شربت ایمونس بخوره؟ اگه نیازه چند سی سی بخوره و چد روز در هفته؟ سلامت باشین .
- گاو درد
من گلودرد داشتم . چهار روز سفکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت دو عدد خوردم جمعا هشت قرص اما بعد سه روز دوباره گلوم قرمزه و چرکی و درد دارم ۱۲ ساله ۴۷ کیلو هستم
- تیروئید
ببخشید اقای دکتر آزمایش تیروئید حتماباید ناشتاباشه برای کودک 2سالو 4ماهه
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
مقدار مصرف شربت سفیکسیم برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۶ کیلو . دکترش فقط نوشته هر ۱۲ ساعت مقدارش رو نمیدونم .
- وزن رشد کودکان
سلام ایاوزن ۱۷کیلوبرای کودک پنج ساله خوب است؟قدش هم ۱۱۰هستش
- وزن کودک
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دقیقا . شربت زینک سولفات هم بهش میدم بعضی مواقع . ولی درکل قدش 76 سانت و کزنش 9کیلو و 800 گرمه . نهار و شام سخت میخوره میخوام بدونم چیکار باید بکنم و چی بدم یااینکه وزنش مناسبه ؟؟ زینک رو چه ساعتی بدم بهتره ؟

