Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف آزیترومایسین
برای بچه ۱۱ ساله با وزن ۲۸ کیلو چقدر شربت آزیترومایسین مصرف کنم
- ایا میتوان برای افزایش وزن کودک ۴ ساله شیر خشک را با شیر گاو مخلوط کرد
- سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمهاط بینیی
سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمخاط بینیی
- اسهال
سلام اقای دکتر عزیز. بچه من 8 ماهشه دوتا دندون هم درآورده بود ولی الان سه روزه روزی 5 بار شکمش اسهالی میره بی تابی هم نمیکنه . بنظرتون طبیعیه ؟؟ غذاسوپ میخوره و مرغ و سیب زمینی میوه هم موز و سیب . دوشب پیش کمی نارنگی خورد . توروخدا بگید چی بدم بهش؟
- شربت ستادین
سلام پسرم یک ونیم سالشه تب زیاد وسرفه خشک داره میشه شرب ستادین بهش بدم اگه میشه چقدروهرچندساعت بش بدم؟
- تجویز همزمان شیاف واستامینوفن خطری ندارد خطری
- توان کودک
سلام ودرود آقای دکتر پسرم هفتماه وبیست وهشت روزشه سینه خیز میره وبیشتر علط میزنه روی دستاش کمی بلند میشه اما فعلا خیلی کوتاه میشینه وزود میافته البته درسن36 هفته نارس بدنیااومد واین مسله من نگران کرده در این سن آیاطبیعیه که بچه توان نشستنش کمه
- تیروییدکودک
باسلام پسرم الان ۳ ساله است مشکلی نداردبراچکاب ازمایش ازش گرفتن تیروییدش ۶بوده ایااین مشکلی داره یاطبیعی هست
- تب
سلام و خسته نباشید دخترم 5سال و نیمشه.سرما خورده و سرفه میکنه.البته سرفه خشک نیست.تب داشت که دارو دادم و پاشویه کردم تبش قطع شد.دوباره از صبح دمای بدنش بالا میره و تب داره.من بهش شربت سرماخوردگی و ایبوپروفن میدم.چون استامینوفن رو نمیخوره و بالا میاره.خواستم راهنماییم کنین که آیا بهش آنتی بیوتیک بدم؟ چی بدم و چه مقدار؟ واقعا ممنون بابت کمکتون آقای دکتر.
- حالت تهوع
سلام خسته نباشید دخترم ۱۶ ماهو خورده ای هست ۱شنبه تب ۳۸ /۵کرد بعد بردمش دکتر گفت عفونت ادرار داره درصورتی که ازمایش نداد از رد ظاهر گفت دارو ایپوروفن و شربت سفیکسیم تجویز کردن تبش بعد از ۳ روز قطع شد ولی الان ۲بالا اورد قرص دمیترون دادم الان حالت تهوع داره اوق میزنه شیر میاد تا دهنش بعد فرو میده چیکار کنم حالت تهوعش خوب بشه
- خواب
سلام خسته نباشید کودک پسر ۱۳ ماهه همیشه تو خواب عرق زیاد میکرد الانم چند وقتیه متوجه میشم که خروپف میکنه وبعضی وقتا تو خواب بی قراری میکنه علتش چیه ؟
- تب و استفراغ
سلام. آقای دکتر. من همونم گفتم پسرم سیزده ماهشه. پسرم دیروز صبح یبار بالا آورد بردیم دکتر ضد تهوع زدن دیگه بالا نیاورد تا امروز صبح الان دوباره بالا آورد یکم. تبش هم هی یکم میاد پایین دوباره میره رو حدودای ۳۷/۷. ساعت ۶ صبح قطره استامینوفن دادم. کِی میتونم شیاف بذارم؟ الان ساعت هفته امروز مطب تشریف دارید؟
- سلام پسر من ۱۶ ماهشه از دیشب نه شیر میخوره نه غذا
- شربت کلاویسیلین
سلام میزان مصرف شربت کلاویسیلین برای بچه ۹ ساله چقدر برای گوش درد
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- استفراغ کودک دوساله
سلام پسرم دوروزه استفراغ داره اولش هرچی میخورد میآورد بالا بیمارستان رفتیم سرم زدن آمپول دمیترون ویتامین آوردیم خونه تغییری نکرد بی حال چیزی ام نمیخوره باید چکار کنم
- قرص خواب اور
سلام اقای دکتر دو روز قبل پیش شما پسرم ویزیت شده شما قرص ملاتونین پلاس تجویز کردین (به خاطرشیطونی وشرایط اپارتمان نشینی) حالا میتونم زمانیکه تو اپارتمان هستم بهش بدم؟؟ یعنی هرشب مصرف نشه ،،ممنونم
- اسهال و بی حالی شدید
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم ۲ روزه اسهال گرفته خیلی و بی حاله. رفلاکس معده داشت که با شربت خوردن خوب شد، ولی اسهال و بی حالی شدید داره. دلیلش چیست؟
- قرص آهن
سلام اقای دکتر دخترم 18ماه داره قطره Mimرو که تجویز کردین نمیخوره ،قطره های اهن رو به زور میخوره قرص اهن برای کودکان وجود نداره؟
- خاروندن
دختر ۴ماه م رفلاکس پنهان داشت حالا ترش کردنش کمتر شده، ولی به شدت خارش بینی داره و صورت ممکنه از رفلاکس باشه؟امپرازول رو تا چند ماهگی بهش بدم؟ شنیدم زیادیش مضره.

