Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اشتها اور پدیا بست اپتا
سلام خدمت شما .ایا شربت پدیابست که اشتها اوره سپرو هپتادین داره و ضرر داره یا اینکه ترکیباتش گیاهی
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- سرفه
سلام پسرم ۸و نیمشه ۲هفتس سرما خورده هنگام سرفه یه لحظه نفسش یا قلبش یه مکث میکنه خیلی نگرانم کمکم کنید
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۱ سالشه،یکی از چشمهاش قرمزشده،خارش هم نداره،از باکتی ماید براش استفاده میکنم ،فقط نمیدونم هر ۶ ساعت یکبار باید از قطره استفاده کنم یا نه؟
- سرگیجه کودک
سلام و خسته نباشید،پسر سه سال و چهار ماهه آیی دارم که گاهی میگه سرم میچرخه،دست خودش رو هم بالا سرش میچرخونه میگه سرم میچرخه،از هفته پایان اسفند این حرف رو گهگاهی میزنه،نمیدونم درست میگه یا نه؟؟این حرف رو میزنه نگران میشم،خیلی شلوغ کار،همش در حال بازی و بدو بدو،البته تلویزیون هم میبینم زیاداما یکسره نه مثلاً یه نیم ساعت یه کارتون میبینه میره بازی میکنم دوباره کارتونی پخش کنه دوست داشته باشه میاد میبینه،همین طور مبایل هم کمی بازی میکنه،علایم دیگری نداره،یه متخصص اطفال بردم،گفتن،بچه سه ساله چه میدونه سرگیجه چیه!!فقط همین،مریض هم نیست،چشم پزشک چند ماه پیش بردمش گفت چشماش یک مقدار ضعیفه،بیشتر چشم چپ،که توی این سن طبیعیه،نیاز به عینک نداره،هر بار هم که سرما بخوره دکتر متخصص اطفال میبرم گوشش رو هم نگاه میکنه،سنجش شنوایی هم چند ماه پیش بردم خوب بود مشکلی نداشت،پسرم صبح ساعت ۶و نیم از خواب بیدار میشه،در طول روز اصلا دیگه نمیخوابه،شب ساعت ۷یا ۸ شب شب میخوابه،نمیدونم سرگیجه ش به این چیزا مربوط میشه یا نه؟رشد خوبی داره،قد و وزنش خوبه،اشتهاش عالیه،یه عطسه میکنه میگه مریض شدم بریم دکتر،الانم که گاهی میگه سرم میچرخه بریم دکتر دارو بده،نمیدونم بر جلب توجه میگه یا نه واقعا نیاز هست ببرمش دکتر و چکاب؟؟
- عفونت
سلام خسته نباشید دختر 19 ماهه ام بعد از بیست روز اسهال آزمایش کامل گرفتم در از مایش خون wBC 15000. RBC5. 47بود الان خوبه هی چ علامتی از اسهال دیگه نداره تب هم نداره با این جواب آزمایش مشکلش چی می تونه باشه وقتی واکسن یک سالگی زدم با عفونت خون ده روز بستری شد گفتن مشکوک به مننژیت بوده بعد از واکسن 18 ماهگی هم اسهال شد بع داز بیست روز که خوب شده آزمایشش اینه باید چکار کنم ممنون
- اطفال
سلام پسرم ۳ ماهشه تقریبا یه هفته پیش دیدم سینه سمت راستش یه قطره ترشح تقریبا خونی شکل رولباسشه اینحالت سه بار تکرار شد خیلی نگرانم چیز خاصیه؟ پسرم دنیا اومده بود جفت سینه هاش شیر داشتن یکمدوشیدم به دکترش گفتم دعوا کرد نباید دس بزنم بعد اوندیگه دس نزدم
- ماسک
سلام . اقای دکتر من و بچم هرجفتمون از دیروز سرما خوردیم بچم یکسال و نیمشه . میخوام بدونم من باید ماسک بزنم یا نیاز نیست؟
- ضعف وبی حالب
سلام خسته نباشیددخترسه ساله ای دارم که هرچندوقت یه باردچاضعف وبی حالی میشه به طوریکه لب های بچم سفیدمیشه ومیگه شکمم دردمیکنه امروزکه بعد سه ماه اینجوری شدپشت سرهم خمیازه میکشیددرصورتیکه تازه از خواب بیدار شده بودبعد ده دقیقه به حالت عادی بر میگرده همه ی آزمایشات ازش گرفتم مشکلی نداشته بایدچیکارکنم خیلی نگرانم توروخداجوابم وبدین.
- کودکم دوسالو هشت ماهه هستش چند سی سی بهش آزیترو بدم
- مدت زمان استفاده از شربت زینک
سلام دخترم هجده ماهشه وزنش کمه و نه کیلو. بهش یک ماهه شربت زینک میدم میخواستم ببینم آیا ادامه دادنش ضرر نداره؟ تا کی بهش بدم؟
- مقطره اهن
سلام ببخشید دختری دو سال و نیم دارم که خیلی کم وزنه میتوانم بهش قطره آهن بهداشت رو بدم مشکلی نداره
- عفونت گلو
پسرم دهانش آف زده و گلوش چرک کرده توی خونه سفالکسین ۲۵۰ دارم اشکال نداره مصرف کنم؟
- سرماخوردگی
سلام حدودیک ماه هست پسرم۷ونیم سالشه خلط گلو وگاهی سرفه و دوروزی هست ترشح بینی سبز.ممنون ازراهنماییتون
- اسهال و استفراغ
سلام پسرم ۲روزه اسهال استفراغ گرفته که اسهالش خیلی زیاده واصلا اشتها به غذاخوردن نداره ۲روزه هیچی نمیخوره حتی آب.دکتر هم بردم ولز فایده نداره چیکار کنم راهنماییم کنید نگرانم.همش یه گوشه افتاده خوابه.
- قرمزی چشم وعفونت چشم
دخترم یازده سالشه چشمهاش قرمزشده سوزش داره وچرک ازچشمش میاد قطره باکتی ماید رو بید چگونه براش استاده کنم طریقه مصرفش رالطف کنید
- پسرم سرما خورده
سلام پسرمو بردم دکتر بهش کالیک ونئو تادین داده بهش دادم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بپرسم ستادین دی سی با نئوتادین تداخل دارویی داره
- در رابطه با کودکان
سلام من دخترم سه شب تب کردبعد شب سوم دوباربالا اورد بعدازصبح سه بارمدفوع کردداخل پوشکش خون بود ممنون میشم راهنمایی کنیددخترم هفت ماهه است
- حساسیت به قطره سولفاستامید
سلام خسته نباشید چشم پسرم عفونت کرده و براش قطره سولفاستامید تجویز شده ولی حساسیت بهش داره چه جایگزینی داره ؟
- درمان بی حالی و بی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سال و نمیشه سه شب پیش ماکارونی خورد و یه دفعه ۵ صبح شروع به استفراغ کرد ۴ بار بالا آورد شربت دمیترون دادم تا قطع شد الان سه روزه که خیلی بی حال و کم اشتهاس اصلا میلی به غذا نداره و هیچی نمیخوره دکتر بهش شربت سانستول و دی سیکلومین داد به نظر شما برای اشتها و بی حالیش من چیکار کنم

