Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام خسته نباشید واکسن ۱۸ماهگی تا چند روز عقب بیفته اشکالی نداره؟
- بدغذایی کودک
کودکی ۲۳ ماهه دارم غذاها را درردهان نگه میدارد و بیرون می دهد و تمایلی به جویدن غذاها ندارد و بدون دیدن موبایل غذا نمیخورد علت و چاره چیست؟
- وزن اضافه نکردن
دخترم هشت سالشه خیلی ضعیفه وبدغذا الان سه ساله وزنش بیست کیلوهستش توروخدا راهنماییم کنیدچکارکنم علتش چیه
- مصرف دارو
سفالکسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله تجویز میشه؟
- سرماخوردگی کودکان
پسرم از ۳ مهر تب و ابریزش شدید بینی داشته یه دوره سیفکسیم خورده ده روز بعد بیماری دوباره تب کرد اینبار اموکسی سیلین دادن بهش هیچ اثری رو بینی ش نداره یسره با دهان باز نفس میکشه تا صبح خور خور داره از بینی بعد ده روز از اموکسی بازم دیشب تب چهل درجه کرده درد قفسه سینه و سرفه با همون ابریزش غلیظ بینی داره بردم متخصص اطفال فقط بهش قطره بینی و شربت استامینوفن داده چشمشم بخار میبنده رقیق
- بیضه سمت چپ پسر دو ساله
سلام
پسرم دو سالشه بیضه سمت چپش آب اورده. دکتربردم چندماه پیش گفت خفیفه الان چندروزه احساس میکنم بزرگ شده. به نطرشما خطر داره یا نه؟
ممنون از لطفتون
صالح پور از تهران رباط کریم
- افتادن دخترم از ارتفاع یک متری
سلام امروز دختر من از ارتفاع یک متری زمین بازی مهد کودک روی زمین چمن افتاد،، بعد از چند لحظه گریه تو بغل من بی هوش شد و به سختی نفس میکشید و دندونهاش قفل شده بود و چشماش رو به بالا رفته بود،،بعد از چند دقیقه به هوش آمد و گریه میکرد،، سوال اول من ،،چرا این حالات بعد از افتادن پیش آمده و آیا خطرناک هست،،؟ من باید تو این جور مواقع چه کار کنم؟ ممنونم از محبتتون.
- بیماری
سلام آقای دکتر پسر یک سال و نیمه دارم که توی خواب خروپف میکنه از نظر شما مشکلی نداره؟
- متخصص گوش و حلق و بینی
سلام روزتون بخیر آقای دکتر لطفا متخصص گوش و حلق و بینی خوب در رشت برای بچهها معرفی میکنید ممنون
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر پسر دوساله ام از امروز گلودرد داره جوری که خوردن غذا براش سخته وکمی هم تب داره ولی سرفه وآبریزش نداره به نظر شما برای گلودردش چه شربتی خوبه
- سلام خسته نباشید
من دخترم چندروزناخنش دیدم تغییررنگ داده انتهاش تابازنگاه کردم تاداره شل میشه میخوادبیوفته ناخن اشارش بودالان بازنگاه دستاش کردم تاانگشت کوچیکش هم داره اینجورمیشه دخترم ۱سالو۱۰ماهش هست خیلی نگرانش شدم
- ضربه به سر کودک
سلام . پسر بنده در حین بازی به زمین میخوره و روی پیشانیش متورم و کبود شده . در زمانی که اتفاق افتاد سعی کردم ازش سوالاتی رو بپرسم تا ببینم از نظر حافظه مشکلی داره یا خیر که خوشبختانه موردی نبود و همچنین گفتم که بلند بشه و راه بره تا تعادلش رو چک کنم و موارد دیگه . حتی شب هم هر دو ساعت یک بار بیدارش کردم و هیچ مشکلی نبود خدا رو شکر. این اتفاق دو روز پیش افتاد ولی از امروز بالای چشمش و دقیقا میشه گفت روی ابروش داره کبود میشه آیا مشکلی داره یا عادی هست ؟ ممنون از پاسخی که خواهید داد
- آب انبه
سلام اقای دکتر میشه به بچه ۸ماه آب انبه بدیم؟
- استفراغ
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه از ساعت ۲ ظهر تا ۹ شب همینجور استفراغ کرده هیچی تو معدش نتونسته نگهداره و مدام میگه دلم و دهنم دردمیکنه به هیچ عنوان قبول نمیکنه چیزی بخوره چی کار بکنم از بیمارستانم خیلی دورم
- آب
سلام آقای دکتر به کودک ۵ماه و ۲هفته میشه آب داد؟؟
- عفونت ادراری نوزاد8ماهه
باسلام نوزاد8ماه داریم خیلژ گریه میکنه ادرارش زره زره میادباگریه فراوان لطفاراهنمایی کنین
- سلام
قند ناشتا ۱۰ ساعته دختر ۵ ساله ۱۰۱ هست با دستگاه خونگی طبیعی هست یا نه ممنون
- اسهالی
سلام من پسرم یکسال وپنج ماه دارد دندوناش دارند سبز میشن اسهال خونی کم رنگ شده میشه لطف کنید بهم بگین چیکار باید کرد
- در رابطه با کودکان
کسی که در کودکی روی مصرف نکرده باشه میتونه در ۱۹ سال مصرف کنه و قدش بلند بشه
- تاول زدن پوست بچم
بچم تاول میزنه رو پوستش پیش هر دکتری هم بردم میگه ویروسه یا حساسیته پماد میده اما خوب نمیشه

