Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب بالای کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالشه یک هفته پیش سرفه میکرد بهش یک هفته شربت آموکسی کلاو ۲۲۸ دادم خوب نشد یه کم تب کرد بردم متخصص کودک گفت خلط پشت حلق داره آموکسی کلاو ۳۱۲ داد الان دو روزه دارم بهش میدم علاوه بر اونها شربت گایافنزین و سیتریزینم بهش داده طرفش خوب شده ولی تبش بالای ۳۹ می ره وتو این شرایط که ویروس کرونا وارد شده میترسم تا کی باید تبش قطع بشه
- سرفه
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه سسرما خورده بود دکتر پلارژین نوشت اما کامل خورد تموم شد ولی سرفه های خشکش تموم نشده ی شربت خوب معرفی کنید و اینکه برای درمان عطسه و ابریزش هم نئوتادین میدم اما تاثیری نداره چی بدم بهش ممنون میشم
- اسم قطره گوش براي كودك ٧ساله و دوز مصرفي سفكسيم
كودك ٧ساله ٣٢ كيلو كه چند روز پيش سرما خورده بود حالا گوشش درد ميكنه سفكسيم ١٠٠ دوز مصرفي چقدر ميتونم بدم
- قرمزی چشم
سلام وقتتون بخیر دخترم چند روزی میشه چشمش ترشحات زیاد داشت و قرمز بود قطره باکتی ماید ۱۰ رو براش گرفتم هر ۸ ساعت یه قطره براش استفاده کردم و با اب گرم و چای هم پاکش میکردم ترشحاتش کم شده ولی قرمزی چشمش خیلی زیاد تر شده به نظرتون الان چی براش استفاده کنم چشم پزشک تا بعد از تعطیلات نمیان
- تخم کبوتر
سلام آقای دکتر پسر18 ماهه دارم تخم کبوتر خریدم برای زبان بازکردن بچه میگن خوبه باید کامل بپزه و زرده رو بخوره؟
- تب
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهشه از دیشب تب ۳۸درجه داره با استامینوفن و پاشویه کنترل کردم امروز هستین بیام مطب
- اطفال
سلام طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین۲۰۰ وزن بیست کیلو سن ۶ سال
- آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر داره؟
آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر دارد؟
- فاویسم
سلام و عرض ادب پسرم ۲ سالشه و فاویسم داره به خاطر کم اشتهایی و (وزن کم ۹ کیلو ۴۰۰ ) پدیا شور براش گرفتم میخواستم بدونم چون فاویسم داره مشکلی ایجاد نمیشه ؟
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیم داره طبق دستور شما قبلاً آدزیر بهش میدادم و بعد آسماویت براش تجویز کردید ،شربت آسماویت تموم شد مجدد همینو براش بخرم و روزی یه قاشق مربا خوری بدم؟
- حس تهوع
سلام خسته نباشید، برادر من هشت سالشه، چند وقتیه گوشی یا کتاب دست میگیره حس تهوع میگیره و غذا نمیخوره و وقتیم ورزش میکنه شکمش به شدت زیادی درد میگیره. ممنون میشم جواب بدید یکم نگرانم که چرا تهوع و شکم درد داره
- تغذیه
آیا به کودک ۸ ماهه شیرخشک بیومیل ۳ بدیم یانه
- مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک با وزن ۲۲ کیلو
سرما خوردگی و سرفه خشک خلط بینی کودک ۸ ساله با وزن ۲۲ کیلو
- احتناق بینی
سلام. پسرم 1 سال و 4 ماهشه حدود دو هفته بود گرفتگی بینی داشت چون قبلا دکتر ناپریزول تجویز کرده بود منم موقع خواب که گرفتگی بینی داشت از همین قطره استفاده میکردم الان حدود 1 ماه و بیشتره هر شب موقع خواب غلت میزنه و بینیش گرفتست. از عوارض این قطره بوده؟ راه حلش چیه؟ بچم اذیت میشه
- اس امپرازول
آقای دکتر سلام سه چهارم امپرازول رو برای دختر ۲ ماهه م تجویز کردن،چطوری اندازه گیری کنم؟؟و با همون میزان آبی که روی بسته نوشته شده؟؟ ممنون از شما
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین
مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله ؟
- سفیکسیم ۱۰۰
دخترم ۴ روزه تب داره سفیکسیم تجویز کردند و دوز مشخص نیست دخترم ۴ سالشه و ۱۲ کیلو وزن دارد
- مصرف شربت سانستول
سلام خسته نباشید خدمت اقای دکترمن پسرم فاویسم داره الان هم هفت ساله هستش شربت مولتی سانستول میتونم بهش بدم
- رشد قد
سلام جناب دکتر دختر من 9سالش و تا حدودی نشانه های بلوغ و داره وزنش حدود 45کیلو دکتر واسش ارژنین ویتال؛ اومگا3.وکلسی کر تجویز کردن و دستور به کاهش وزن خواسنم سوال کنم آرژنین ویتال باعث بلوغ زودرس نمیشه اگه بهش بدم یا فقط رو رشد قد تاثیر داره؟ ممنونم
- انفلوانزا
سلام.دخترم۶ سالش .براش قطره ناپریزول تجویزکرده

