Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دختم 24روز دارد وزردی دارد ازمایش خون گرفتیم گفت لب مرز ولی ازمایش کف پا 1/3بود ایا بچه مشکل دارد
زردی کف پای کودک 4ساله ودستها
- فاویسم
آیا به کودک ۷ساله فاویسمی که تب کرده شربت استامیفون می توانم بدم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیرایامیتوان به بچه یکسالنیمه شربت پدی کلدداد؟واینکه چندسی سی وچنساعته بهش بدم؟؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر مقاله تون درباره یبوست رو خوندم. ولی بچم واقعا عذاب میکشه الان ۱هفته س دفع نداره گلیسیرین استفاده کردم بی فایده بود، ۷ماهشه از وقتی غذا و قطره آهن خورد اینجوری شد الان میترسم غذا بدم ولی گشنه میمونه. رفلاکس و آلرژی هم داره.خواهش میکنم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرم یکسالشه ابریزش داره بایکم سرفه گاهی اوقات شیربالامیاره چه دارویی بدم
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم ۱۸ماهش سرماخورده فقط آبریزش داره گاهی کیپ میشه بینیش.دکترنبردم وخودم استامینوفن وشربت سرماخوردگی کوریزان گرفتم دکترنبردم..خوبه همین؟
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- دل پیچه و اسهال و تب
سلام
پسرم دو سال و نیمشه. دل پیچه و اسهال و تب خیلی بالایی داره حتی با اینکه استامینوفن میخوره. نمیدونم چیکار کنم.
- درجه نرمال زردی
سلام درجه نرمال زردی طبیعی برای نوزاد ۱۷ روزه طبیعی که بزن ۳۸۰۰ بصورت طبیعی در هفته چهلم بدنیا اومده چند باید باشه؟آیا درسته که میگن تا ۱۴ درجه طبیعیه؟
- تداخل دارویی
آیا شربت توفلین جی با قرص دکسترومتوفان تداخل داره برای بچه ۶ ساله
- بافت نرم کشاله ران
سلام و خسته نباشید کشاله ران سمت راست دختر دو ساله ام یک مقدار بافت نرم مثل گوشت زیادی دارد البته خیلی نرم که سمت چب ندارد و چین خوردگی دو کشاله قرینه نیستند گوشت یک طرف بیشتر است نگرانم راهنمایی کنید وقتی دست میزنم مثل حبابهای ریز زیر دستم حرکت میکنن
- روغن کرچک
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه موهاش يه کم کم پشته و موهاي پشت سرش نازک تر از جلوي سرشه به همين دليل فر ميخوره ميخواستم بپرسم براي تقويت و پرپشت شدن موهاش ميشه هفته اي يک يا دوبار روغن کرچک به موهاش بزنم و صبح ببرم حمام بشورم؟؟؟مشکلي ندارد؟؟روغن کرچک بهتر است يا روغن بادام شيرين يا تلخ؟؟کدام بهتر است؟
- اس
- تب
سلام پسرم داره دندون در میاره تب کرده ولی پاهایش سرده و بی حاله ۱ساله چه کار باید کرد
- تب
خسته نباشین پسرم چند روز پیش سرماخورده بود ولی اصلا تب نداشت ولی الان دو روزه ک تب داره و کمی سرفه دکتر بهش ازیترومایسین ۲۰۰ داد بعد دوز مصرفیش یادم رفت وزنش ۱۲ کیلو و ۳سالو ۶ ماهشه
- تاخیر در راه رفتن دختر ۲۰ ماهه
سلام دخترم ۲۰ ماهش هست تازه دو ماه هست شروع به حرکت به صورت چهار دست و پاه کرده وبا کمک گرفتن از دیوار و مبل راه میرود با تشکر
- اندازه مصرف آفاکسیم
سلام ببخشید آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه روزی ۲.۵ سی سی بهش شربت آفاکسیم میدم عوارضی نداره
- سرفه
سلام ببخشید پسرم دوروز هستش ک سرفه میکته مشکلی نیس پودر مونته لوکاست را بهش بدهم
- ترسیدن
با سلام فرزندم ۴ساله است.یکباره از خواب پا میشود شروع به لرزیدن میکند وشروع به گفتن هزیان میکند وخیلی میترسد

