Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمورد تب
من دختر دوساله نیمه دارم از یکشنبه شبش تب کردتا دیشب،تبش رفت و برگشت بود،الانم تب نداره دوروزه تودماغی حرف میزنه،از دیشب تاحالا یکسره سرفه میکنه،ابریزش بینی هم داره،رنگ مدفوعشم تغییر کرده باید چکار کنم ،از غذا خوردن افتاده همش دل آب میخواد
- عفونت ادرار
حس میکنم دخترم دچار عفونت ادراری شده ۱۹ماهشه و ۱۲ونیم کیلوئه هرکار میکنم اجازه نمیده ادرارشو بگیرم وفقط توپوشکش ادرار میکنه و نمیذاره کیسه ام بذارم براش اینقد گریه میکنه بی حال میشه هرکار میکنم نمیتونم آزمایش ادرار ازش بگیرم واسه همون میخوام ببینم میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰بدم
- دارو
سلام من امروز دکتر برای دختر یک ساله و۵ ماه ام آمپول بتامتازون و شربت برینیل وسیتیریزین تجویز کرد الان خیلی بابت تزریق امپول نگرانم آیا خیلی برای دخترم ضرر دارد
- قرمزی اطراف دستگاه تناسلی کوک
سلام خسته نباشید دختر ۷ ساله ای دارم که اطراف واژن ومقعدقرمز شده اولین باری هست که این مشکل پیش می اید لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- لرز
باسلام خدمت اقای دکتر. پسرم ۶سال و ۹ ماهش هست. لوزه سوم دارد . از وقتی مدرسه شروع شده سه بار مریض شده .۱۰ ام همین ماه تب و سرفه داشت دکتر رفتیم با سرم و داروی آزیترمایسین خوب شد. از دوباره آخر همین ماه باز اسهال و شکم درد و سرفه و تب داشت.قبل خوابیدن تب نداشت بعد یه ربع خوابیدن توی خواب دیدم بد نفس میکشه اومدم تب سنج بزارم زیر بغلش شروع به لرزیدن کرد وصداش کردم بلند نشد لحاف گذاشتم خوب شد و تبش ۳۷ونیم بود هربار دست میزدم بهش شروع به لرزیدن میکرد و به زور از خواب بیدارش کردم و قبل خواب میگفت که سردشه. چنددفعه پیش هم موقع تب و مریضی توی خواب بدنش اینجوری میلرزید و بعد چند ثانیه خوب میشد. آقای دکتر نگرانم این نشانه تشنجه یا نه؟
- علت کوچکی دور سر
دخترم سی هفت هفته و سه روز به دنیا اومده بدو تولد دور سر 34زدن و الان سه ماه و نیمه است دور سر سی و هشت و نیمه سونو دادم مشکل نداشته گردن گرفته از پشت به شکم علت میزنم لبخند میزنه سعی میکنه اشیارو بگیره جسم در حال حرکت هم دنبال میکنه راهنمایی بفرمایید لطفاراهنمایی کنید
- دخترم ۷ سالشه و فقط ابریزش بینی داره چه کنم قزع بشه
دخترم ۷ سالشه و مدرسه میره فقط ابریزش بینی داره چه کنم
- وزن و قد
باسلام پسرم با قد ۵۱ و وزن ۳و۲۰۰ به دنیا امده الان ۱۸ ماهشه وزنش ۸و۴۰۰ هست و قدشم ۷۱ بیماری خاصی نداره فقط خیلی بد غذا هست خواستم بپرسم میتونم بهش شربت ایمونیس یا ویتا گلوبین بدم که اشتهاش باز بشه قبلا براش سانستول زینک پلاس .پدیا بست .ویتوکید .ویوا کید .نئو زینک و نیتروژن و فولیمکس استفاده کردم فایده ای نداشت طبق ازمایشی که دوماه پیش ازش گرفتیم کم خونی داشت و کلسیم بالایی داشت .
- یبوست
سلام اقای دکتر، پسرم از اول فقط شیر خشک سوپرامیل میخورد، دو ماه اول هر روز ۹ الی ۱۰ بار مدفوع داشت، الان متاسفانه ۱ ماه مدفوع نمیکنه، رفلاکسم داره، پودر و قرص امپرازول استفاده میکردیم، قطع کردیم شربت اندامین استفاده میکنه الان، خس خس سینه سرفه بالا اوردن شیر داره از اویل تولد بین ابروهاش چند تا دونه ریز قرمز داره احتمال حساسیت به پروتیین گاوی هست،
- قرص خوردن
با عرض سلام. آقای دکتر امروز بچه 22 ماهه ام مشغول بازی بود که متوجه شدم دستش قرص باکلفن 10 هست مطمئن نیستم خورده یا نه ولی اگه خورده باشه خطرناکه؟ با این که شک دارم خیلی میترسم خدا رو شکر حالش که خوبه و مثل روزای دیگه هستش
- زردی دست وپا
سلام۰پسرم ۲ساله ۵ماهشه۰حال عمومی خوبه۰یه مدتیه دست وپاهاش زرد شده۰دکتر بردم سونو از کبد وکیسه صفرا سالم بود.یه سر ی ازمایش نوشته۰خیلی نگرانم۰ولی پسرم نارنگی هویج باتوم مرغ زیاد استفاده کرده۰زردیش نسبت به اوایل بهتر شده۰
- رشد قد کودک سه ساله
پسرم سه سالشه وقد اون الان۹۱ تاست،ازمایش هورمون رشد هم دادم واسش ودکتر گفت مشکلی نداره ولی مقدار igf-1 اون کمتر حد طبیعی بود تو ازمایش،ایا واقعا مشکلی نداره؟
- عیدقربان
سلام اقای دکتر ببخشیدشماکه گفتین مطب تشیف ندارین چرا نوشتین عیدقربان ساعت تعقیرمیکنه مگه مطب هستین
- کم اشتهایی
- این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
- واژن ورم
- اسهال
پسرم یکسال و هشت ماهشه دوماهی میشه ب علت بارداری دوباره ازشیرگرفتمش.دکتر براش شیرخشک سوپرامیل نوشته میخوره یکی دوماهه.ولی الان خیلی شکمش شل شده ابکی شده.چیکارکنم ممکنه واسه دندوناش باشه
- چکاب ۲سالگی لازمه انجام بشه ؟
کودکم تازه ۲سال شده مشکل خاصی نداره بهداشت بردم گفتن خوبه ایا بازمه حتما ازمایش خون ۲سالگی بدیم ؟خیلی بد رگ هستش نگرانم
- حرف زدن کودک
تاچند ماهگی باید به کودک فرصت حرف زدن داد؟
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۳ سالشه از وقتی به دنیا اومده آبریزش دهان داره هوا که گرم میشه قطعمیشه آبریزشش به محض سرد شدن هوا دوباره شروع میشه دلیلش چیه

