Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوختگی انگشت کودک
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم چند روز پیش دستش خورد به شیشه بخاری سوخت تاول زد بعد ترکید الان قرمزه خیلی بده همش میگه میسوزه دوسالشه چه پمادی میتونم بزنم براش
- دندان در اوردن و راه رفتن
آقای دکتر پسرم یک سالشه ولی نه راه رفت نه دندون در اورد چیز عادی هست؟
- اسهال
پسرم حدود یک و نیم سالشه بیشتر از یک ماه که مدفوع آبکی داره چیکار کنم
- واکسیناسیون
سلام می خواستم بدونم واکسیناسیون کودک داخل مطب انجام میدید
- دوز مصرف اندامین در اطفال
کودک چهار ساله با وزن هفده کیلو چه میزان شربت اندانسترونن برای کنترل اسهال استفراغ مصرف نماید
- سلام دخترم 10ماهشهاشکالی نداره آموکسی کلاو بدم
- باسلام من قطره استامینوفن خریدم اما تهش سفید وحالت شکرک ایا مضر مصرفش کنم
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر روز سیزده بدر با خانواده بیرون بودم بچم تو علف بود و بعد کنار رودخانه یک دفعه ابریزش بینی و عطسه دارن دمای بدن تا ۳۷/۹ میره و برمیگرده پایین علت چیه آقای دکتر نگرانم کرده بی حال نیست بازی هم میکنه
- اشتباهی دارو دادم
سلام پسرم شش سال سه ماهشه بردمش دکتر بهش ناپروکسن 250 داد 12 ساعتی یک عدد بهش دادم بعد چهار ساعت حواسم نبود دوباره بهش دادم حتی وقت یکی دیگه از قرصهاش هم بود اونم خورد آیا مشکلی پیش میاد
- سلام پسرم یک سال و سہ ماھشہ یک شب تب کرد الانم اسھالہ وسوختگی ادرار شدید دارہ چہ کار کنم
- بوی دهان
سلام دکتر بچم یک سال و هشت ماهشه دهنش بوی بد میده دلیلش چیه؟
- یبوست پسر دو ساله ونیمه
سلام خسته نباشید پسر دو سال ونیمه دارم مدتیه گاهه دچار یبوست میشه که خیلی اذیتش میکنه داروی خانگی مثل آلو و خاکشیر هم استفاده کرده یکی دو روز خوب میشه دوباره یبوست میگیره نمیدونم چکار کنم یه ماه پیش هم بخاطر ویروس روده ای بعد از آزمایش و سنوگرافی گاز روده ای تشخیص دادن و انتی بیوتیک و شربت نی نی لاکس برا یبوست دادن که یبوستش اصلا خوب نشد با این شربت ممنون میشم راهنماییم کنید
- قرص ژلو کاف
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر ،پسرم 7سالشه وسرفه داره دکتر بهش قرص ژلو کاف داد،بروشورشو نگاه میکنم، نوشته برای زیر 12سال ممنوع میباشد،موندم قرص رو بهش بدم یانه
- عوارض شر بت
دخترم شربت سفکیسم نصف سر کیشید خیلی نکرانم ار عوارضش
- رژیم ضد رفلاکس
سلام آقای دکتر تا چند ماهگی باید رژیم ضد رفلاکس رو رعایت کنیم؟ ممنون
- گرفتگی بینی و عطسه
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۱۷ماه هست الان دو روزه موقع شیر خوردن و خوابیدن به پشت بینیش صدا میده انگار گرفتگی داره در طول روز هم چندتا عطسه میکنه به نظرتون چیکار کنم؟
- ملتهب شدن لوزه و بزرگ شدن غده لنفاوی
سلام، من پسرم 18 ماهشه،حدود یک ماهه بچه م آنفولانزای خفیف گرفت و بعد چند بتر دکتر بردن خوب شده، غده لنفاویش بزرگ شده بود بردم دکتر گفتن لوزه ملتهب شده و غده لنفاوی هم بزرگ شده، براشون قرص پردنوزولون 5 تجویز کردن هر 12 ساعت نصف قرص، با آبمیوه قاطی کردم بهش دادم، کل محتویات معده ش بالا اورد، یکم سرچ کردم دیدم خیلی عوارض داره، استرس گرفتم بهش دوز بعدی رو بدم، چیکار کنم؟؟؟ راه یا داروی دیگه ای برای درمان نیست؟؟؟
- بی اشتهایی وپرتکاپو بودن پسر یکساله ام
سلام، من پسرم یکسالشه خیلی اشتهاش کمه وخیلی پرتکاپو هست وخیلی حرکت داره توی طول روز وخسته میشه وخوابش میگیره ولی طول میکشه تا بخوابه وخیلی برای خوابیدنش اذیت میکنه احتمال اینکه پسرم بیش فعال باشه هست؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم پنج سالشه ازدیروز آبریزش بینی داشت شربت پلارژین بهش دادم ولی دیشب تاحالا خس خس سینه وخلط داره وگاهی سرفه میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
- ادرار نکردن کودک 4ساله
سلام کودک من4سالشه از صبح دستشویی نمیرود وقتی میخواهد برود که درحال ریختن است راه حل چیست

