Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- س اقای کتر من دخترم زیرران پای چپش ی خط اضافهداره چکارکنم مشکل چیه
- گریپ میکسچر
سلام آقای دکتر ببخشید دادن گریپ میکسچر طولانی مدت ضرر داره به دختر 8 ماهم چهار ماهه میدم برای بی قراری؟ میتونم بازم بدم؟ ممنون
- نوع آب مصرفی کودک یکساله
سلام وقت بخیر آقای دکتر تا چه سنی باید کودک آب جوشیده بخوره ؟ کی میشه آب لوله کشی بهش داد ؟
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۳سال و ۳ماهشه.باوزن ۱۴کیلو مدتیه سرماخورده یک دوره آزیترو مایسین وسفیکسیم مصرف کرده به دلیل خروسک به شما مراجعه کردیم خروسکش خوب شده ولی حدود یکهفته هست که سرفه خلط دار داره سینش پره الان ۵روز هست اسپری سالبوتامول و کاتوسین استفاده میکنه و شربت سیتریزین و پودر مونته لوکاست میخواستم از حضورتون سوال کنم چقدر زمان میبره تا کامل خوب بشه الان فقط سرفه داره سینش خرابه ممنون زنده باشید
- شیر نخوردن
سلام خسته نباشید پسرم از چهار ماهگی شیر خیلی کم میخوره شیر خشک هم بهش میدم الان رفته تو شش ماه ولی وزنش با چهار ماهگی فرقی نکرده دکترم بروم میگه رفلاکس معده داره کپسول با پدی لاکت بهش دادن الان وزنش ۷ کیلو چکار کنم خیلی نگرانم
- سرفه نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ام سرفه میکنه دیشب بردمش دکتر بهش شربت پلارژین کیدز داد که 10قطره هر 8ساعت استفاده کنم استفاده از آن به نظر شما اشکال ندارد
- مخلوط شیر خشک اپتامیل و پپتی جونیور
سلام وقتتون بخیر دحترام رفلاکس دارن دکتر براشون شبر خشک پپتی جونیور نوشته ولی نمیخورن ولی وقتی با اپتامیل قاطی میکنم میخورن و بالا هم نمیارن. ضرری داره قاطی کردن؟ممنون از پاسخ شما🌹
- سلام خسته نباشید پسر من ۹ سالشه رفتم چکاب بدم مشکل خاصی هم نداشت لنفوسیت ۵۹ نوشته نیتروفیل ۳۶ آیا خطری داره فعلا دسترسی به پزشک نداشتم نگران شدم
- شیر
باسلام نوزادی که تازه ۴ ماهش تموم شده و نارس بدنیا اومده الان ۵٫۵ کیلو هستش میخواستم بدونم به چند سی سی شیر در روز نیاز داره آخه احساس میکنم خیلی کم شیر میخوره
- گوشت بلدرچین
سلام برای سوپ بچه نزدیک ۸ ماه میتونم از گوشت بلدرچین استفاده کنم ؟ ممنون
- اشتباه
با سلام و عرض ادب کودک من سیزده ماهه است و در ازپایش خونش ویتامین دی ۱۲ بود چون قطره مولتی و آد را به هیچ وجه نمیخوره و همش میپره توی گلوش دکتر گفت ماهی یک عدد ق ص ژله ای ویتامین دی با دوز پنجاه هزار بهش بدم اما من حواسم نبود و به فاصله دو هفته بهش دادم انگار سه تا قرص ویتامین دی پنجاه هزار را هر کدام به فاصله رو هفته بهش دادم خیلی نگرانم بنظر شما چه عوارضی براش ایجاد میشه؟
- غذای کمکی
سلام پسرم ۶ماهش تموم شد میخوام فرنی درست کنم نمیدونم آلرژی داره یا نه بی زحمت راهنمایی کنین
- کیدی لاکت
سلام و عرض خسته نباشید آیا پودر کیدی لاکت رو به بچه چهار سال و نیمه ای که زیاد دچار نفخ و دل درد میشود (سرد مزاج است) هفته ای دو بار مثلا شنبه و سه شنبه به صورت مستمر و همیشگی داد؟ با تشکر
- کودک بی اشتهایی ساله
سلام دخترم خیلی بی اشتهایی هیچی نمیخوره یک سالشه هفت کیلووسیصدهم وزنش کم هم قدش فقط اگر چیزی روزمین ببینه زودمیخورش یک سالش
- واکسن ۴ ماهگی
پسر من شنبه واکس ۴ ماهگی زد دو روز تب داشت بعد قطع شد الان بعد ۴ روز دوباره در حد نیم درجه تب کرد میخواستم بپرسم از عوارض واکسنه یا بیمار شده
- قطره
سلام.وقت بخیر پسرم ۱۰ ماهشه با تجویز شما تو۶ ماهگی قطره زینک سولفات روزی یک سی سی و ادزیر میخوره.جدیدا شنیدم که زینک مانع جذب اهن میشه و نباید مداوم استفاده بشه میخواستم بدونم چطور مدیریت کنم قطره ها رو؟ایا زینک باید قطع بشه یا ادامه بدم؟
- Important contributions of spinal care toward morning stiffness and mobility limitations in seniors
- کنترل خواب
با سلام اقای دکتر پسرمن که ۱۶ ماهشه هنوزم بد خوابه چه روشی برای کنترل خواب کودک راهنمایی میکنید دیگه نمیدونم چیکار کنم تا ۱:۳۰بامدادو شاید بیشتر بیدار میمونه بعدش هم خودشم خیلی بدخوابه ۵عصر میخوابه تا شش.هفت نمیذارم بخوابه باز میخوابه باسپاس فراوان ممنون از راهنماییهاتون
- دندون
باسلام وخسته نباشید نوزاد پسر من یک سال وهشت ماه داره که داره دندونهاشو درمیاره وخیلی اذیت میشه خواستم بدونم که چی بهش بدم که دیگه لثهاش اذیتش نکنن غذا هم زیادنمیخوره بغضی وقتها باید بزور بهش غذا بدم ممنون از شما زنده باشی
- سرفه خشک و سرما خوردگی کودک 8ساله
با سلام و خسته نباشید پسر من 8ساله هست والان حدودا 10روز هست که سرفه خشک و مقداری آب دارد آمپول جینتین مایسین و پنسیلین و سفازلین تزریق شده براش ولی اصلا تاثیری در بهبودی نداشته و داروهای گیاهی شربت های ضد سرفه خورده ولی اصلا خوب نشده میشه راهنمایی کنید خیلی نگران هستم ممنون چه کار کنم تا خوب شود به مدرسه هم نمی تواند برود چون سرفه دارد

