Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیخوابی کودک
دسلام خسته نباشیددخترسه ساله من اصلا خواب نداره ایا شربت بی بی اسلیپ مضرنیست برای خواب به کودک بدهم تاچندروزمجازهستیم ازاین شربت بدهیم
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- فاویسم
با سلام ببخشید قرص میترونیدازول برای مادر شیرده که نوزاد فاویسم داره شکلی داره؟
- سرفه کردن
سلام اقای دکتر. ببخش پسرم ۴ ماهشه عمل فیستول tf نای کرده ی سوراخی بین نایش بود ک شیر میخورد توریش میرفت .خس خس شدید داره صداش کمی گرفت پیش متخصص بردم گفت شلی حنجره داره بخاطر همونه خس خساش سرما میخوره خس خسش بیشتر میشه .یا شیر خوردن سرفش میگیره . این ینی ب عملش ربطی داره؟
- قدردانی
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. شما پزشک پسرم هستید و این باعث افتخار و مایه ی آرامش خیال من و همسرم هست. ممنونم از اینکه حتی در سفر هم به سوالات ما پاسخ میدهید . امیدوارم سفرتون به خیر و خوشی بگذرد و هر حا که هستید سلامت باشید. خدا شما رو برای خانواده و برای ما نگه دارد.
- سرفه شبانه
با سلام.کودک سه ساله ی سرفه ی شبانه شدید داره .بردم دکتر سفکسیم و کلرفنیرامین دادن ولی اصلا تاثیری ندارد.لطفا راهنمایی کنید
- بچم تب داره ۵سالشه
از دیشب تب کرده ناله میکنه میگه سردردم بیحاله
- سلام قرص اموکسی کلاو برای فاویسم مضر هست
سلام اموکسی کلاو برای فاویسم مضر هست
- دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم ۱سال ۲ماهش هست غذای دریایی نمیخوره میشه بهش شربت امگا۳ بدم و اینکه برا بهبود کیفت خوابش ؟؟اخه دخترم خوابش کمه ۱۲ شب میخابه ۴ بیدار میشه تا ۸ صبح
- سرفه کودک هشت ساله
سلام وقت بخیر. فرزند پسر ۸ ساله ام با ۲۲ کیلو وزن پس از یک شبانه روز تب سرفه هایی شبیه ییماری خروسک دارد. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- چسبندگی دستگاه تناسلی دختر 15 ماهه
دختر 15 ماهه دارم که تازگی متوجه شدم دریک طرف دستگاه تناسلی اش از لب کوچک به لب بزرگ چسبیده میخواستم بدونم میتونم خودم در خانه با کرم استروژن رفعش کنم؟
- سلام خسته نباشید پسرم ۶سالشه شربت سفکسیم ۱۰۰چه مقدار میشه داد
- لاغری پسر ۵ ساله
سلام
من پسرم پنچ سالش خیلی لاغره. همیشه رنگ صورتش پریده برای دستشویی رفتن خیلی مشکل داره و خودشو میگیره به طوری که اگر صبح دستشویی بخواد بره انو تا بعد از ظهر می گیرد
- ازیترومایسین
سلام اقای دکتر بچم دوسال و نیم داره ۱۲ کیلو سرماخورده ازیترومایسین دکتر داده ولی نمیدونم چند سی سی و چه جوری بدم؟
- سلام،پسر دوسال و نیمه
پسرم دوسال و نیمه هست ۳روزه که آبریزش و عطسه و سرفه و تب و بیحالی و بی اشتهایی دارن ،البته برادر زاده م هم همین علائم رو داشتن و از ایشون گرفتن، دکتر ازیترومایسین ۲۰۰ ،شربت دیفن هیدرامین،و کوریزان تجویز کردن خواستم بدونم تجویز درست بوده؟و میزان دوز استفاده از ازیترو چقدرباید باشه؟
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال چهار ماهشه شبا نمیخابه میگه رو پام کن تکونم بد دو سه تا دکتر بردم میگن الرژی داره و شربت فاموتیدین و اسپری بینی و پودر پروبیوتیک دادن بعصئ شبا خوب میخابه ولی بیشتر شبا رو پامه و نمیخوابه تقریبا هر چیزی میخوره دل درد میشه دیگ خسته شدم ازمایش کم خونی ترویید و ویتامین دی اینا را ازش گرفتم خواستم ببینم نظر شما چیه چیکار کنم؟؟؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- شربت لیکو مولتی
سلام دکتر جان، آیا این شربت تقویتی رو میشه یکماه کامل هر روز به بچه چهار و نیم ساله داد؟
- سرماخوردگی
پسرم شربت سرماخوردگی کامل خورده چیکار کنم
- اسهال
سلام خسته نباشید پسرم ۱۱ ماهه داره چند روزه اسهال داره هنگام مدفوع کردن زور میزنه با اینکه یبوست نداره اسهال داره خطر داره

