Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترش بودن
سلام آقای دکتر دخترم ۴ماه ۱۸ روز داره با وزن تولد ۲۶۵۰بود وزنش کردم شده ۶۱۰۰ یه روز خوب شیر میخوره یه روز نه آلرژی داره هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ببلاک۱ Ha.روزی یکبار تا دوباره دفع داره با بوی ترش .قرص نکسیوم میدم بهش با زینک سولفات .شربت فولیک .به خاطر آلرژی چند ماه رژیم دارم .ممنون پدی لاکت دادم جواب نداد ممنون میشم راهنماییم کنید غذای کمکی کی میتونم شروع کنم و چه قطره آهنی بدم
- چربی مدفوع نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ روزشه و شیر خشک میخوره،چندروزه مدفوعش چرب شده علتش چیمیتونه باشه؟
- دندون قروچه
سلام اقای دکتر علت دندون قروچه بچه یکسال چیست؟ مشکلی داره یا نه
- چنگ زدن صورت
سلام آقای دکتر.کودکم 3ماهه هست ازیک ماهگی به بعد وقتی بیداره دائمادستاش روتوچشماش فرومیبره ودماغشو میکنه .همش صورتش زخمیه الانم یه هفته ای میشه که یه بره صورتش اندازه سرانگشتی جوشهای قرمزی درآورده فک کنم یه کم گرمی هم داره بدنش. چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- کجی لب کودکان
کودک من دو و نیم سال سن دارد هنگام صحبت کردن لب پایین به سمت چپ کج میشود
- باد کردن سینه ها
سلام
ببخشید دو هفته بچم بدنیا آمده و سینه هاش هم باد کرده. بعضیها میگن قدیم رسم بود پستوناشونو فشاربدن تایه آب ازش بیاد. میخواستم بدونم آیا چنین چیزی هست؟
- سلام پودر لیدی میل را میتونم به دختر ۹ ساله بدم اخه وزن و قدش خیلی کمه
سلام پودر لیدی میل را میتونم به دختر ۹ ساله بدم وزن وقدش خیلی کمه
- سلام آقای دکتر دخترم ده ماهش تمومه میتونم اب آلوبخارا بهش بدم برا یبوستش
- نوزادم سه ماهه اس سرما خورده دسترسی به پزشک ندارم بهش میتونم کوریزان بدم ؟
پسرم از دیروز فس فس بینی داره و سرفه میتونم کوریزان بدم ؟ دسترسی به دکتر ندارم ببرمش
- سیاهی زبان
پسرم بیست ماهش هطت چند روزه ته زبونش سیاه شده همش هم نق میزنه دست وپاشو نشون میده میگه درد .راهنمایی کنید
- چرک خشک کن
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟شما چی تجویز میکنید وزنش۱۱کیلو هست نزدیک یک هفته هنوز خوب نشده تب نمیکنه
- گردن
با سلام دختر من ۱ ساله است از ۳ ماهگی احساس کردم گردنش را کج میگیره چند تا متخصص بردم هرکدام یه نظر دادن که متفاوت بود در ۹ ماهگی پیش فوق تخصص ارتوپدی کودکان آقای دکتر تحریریان در اصفهان بردم ایشون معاینه کردند و گفتند مشکلی نداره ولی مداوم میبینم که دوست داره به سمت راست گردنش را کج بگیره اما گاهی صاف و گاهی به سمت چپ میگیره که خیلی این شکل کم اتفاق می افته می خواستم بدونم آیا ممکن عادت به کج گرفتن پیدا کرده باشه . با تشکر از شما
- ultimateshop
Ultimateshop.to ultimateshop login ultimateshop - WELCOME ONLINE ultimateshop CCV/DUMPS/FULLS ultimateshop login SHOP - HIGH QUALITY ALWAYS!!
- سلام بچم موقع گریه خمیازه میکشه
ببخشید بچم موقع گریه کردن خمیاز میکشه علتش چیه؟مشکل خاصی داره؟
- کودک
سلام دکتر دخترم ۱۱ماهشه تاحالا غلط نرفته وخیلی کم میخوره شیرخشک هم تاحالا تاکسی سی میخوره چ شیری بدم آیامیتونم ازسینم بگیرمش و شروع کنم ب شیرگاو بهش دادن
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۳سالشه با وزن ۱۳کیلو.از سه روز پیش سرماخورده که فقط آبریزش داشت براش اسپری بینی و شبها شربت نئوتادین استقاده کردم الان آبریزش نداره فقط تودماغی صحبت میکنه و توخواب خر خر میکنه بعضی وقتها سرفه داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- فارمنتین
سلام آقای دکتر پسر۴ ساله دارم دکتر فارمنتین ۶۴۳ داده ولیکن ندارن میخوام بدونم چه شربتی میتونم بدم اموکسی کلاو میشه داد؟چه اموکسی کلاوی و طریقه مثرفش مثل فارمنتین؟
- مشکل خروج ادرار
سلام ادرار من در بعضی از مواقع دو شاخه بیرون میاد بعد دو ثانیه یه شاخه میشه ادرارم با تاخیر شروع میشه بعد اتمام ادرار ادراری که باقیمونده قطره قطره میچکه احساس میکنم که ادرارم کامل تخلیه نمیشه شدت خروج ادرارپایینه سونوگرافی و آزمایش دادم به دکتر نشون دادم گفت تنبلی مثانه است و با نوشیدن آب خوب میشه آیا تشخیص دکتر درست بوده . من به تنگی مجاری ادراری مبتلا نشدم؟
- نوزاد
سلام یه کم سرما خوردم کمی گلو درد دارم قرص کلداکس و سفیکسیم میخورم میتونم به بچه شیر بدم بچه ام دو ماهشه ،ممنون
- تشنج
37با سلام و احترام،جناب آقای دکتر کرم بین ؛ پسر ۱۸ ماهه من دچار تب وتشنج شد فوری به بیمارستان مفید رساندم و سی تی اسکن شد ۲۴ ساعت تحت مراقبت بود و ترخیص شد در مطب متخصص اعصاب کودکان نوارمغز یک هفته بعد گرفتن تشنج خفیفی تشخیص و قرص فنو باربیتال دو نیمه صبح و شب بعد از غذا دادند که بیش حد فعال شد سپس قرص را عوض کردند ودوره دو هفته رابرای آن تجویز نمودند ،سوال : بیش فعالی به قرص ها ربطی داره وچاره چیست در ضمن هنگام بازی چند بار از جلو وپشت سر روی سرامیک زمین خورده کاراش تغییرنکرده به نظر شما کاری باید انجام بدیم البته کف خونه موکت کردم الان ؟ ازالطفات حضرتعالی کمال تشکر را دارم

