Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک ببلاک ال اف وزن میده یا نه اخه دخترم رفلاکس داره دکتر ال اف نوشته من میترسم ک لاغرتر بشع نان میدم الان دیگ شیزنمیخوره بخاطز چیع
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یک ساله و چند روزش هست شیر خشک اپتامیل میخورد ولی الان دارم بهش،شیر گاو کلیویی بهش،میدم البته فقط،شب ها تا صبح سه و چهار تا۹۰ تا میخورد تو روز دو سه بار شبر خودم تو خواب میخوره ایا درسته شبر گاو میدم
- میزان دفیق مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۴سال و پنج ماهشه و وزن ۲۱ کیلو دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چنده واسش؟ الان دو شبه ۵ سیسی بهش میدم گلوش خشک شده و تو خواب بیقراری میکنه ممنون میشم الان جواب بدین چیکارش کنم
- سرماخوردگی
با سلام دارویی برای عطسه و آبریزش بینی بیرنگ میخواستم که پیشگیری کنم از عفونی شدن و شروع سرفه؟4 ساله هستش
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر یه پسر ۶ ماهه دارم بهش روزانه دووعده فرنی ارد برنج رقیق سه قاشق مربا خوری صبح و غروب میدم شب که خوابه قبلا بیشتر شیر میخورد الان کمتر میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- سوپ
سلام خسته نباشید پسرم نزدیک ۷ماهش هست فرنی نمیخوره فقط سوپ میخوره اگه هر روز بهش سوپ بدم ایرادی داره ؟ ممنون
- شربت هیدروکسی زین وآزیترومایسین راتاچه مدت استفاده کنم
سلام شربت آزیترومایسین۱۰۰وهیدروکسی زین رادکتر برادخترم تجویزکرده دخترم پنج ماهشه سوالم این بودکه ببخشیدمن چن روزازاین داروهااستفاده کنم دکتری که تجویزکردنگفت
- وزن کودک
سلام آقای دکتر گلاب ب روتون دفع دخترم جذب پوشک ه،ممکنه رو وزنش تاثیر منفی بذاره؟۵ ماهشه
- واکسن 18 ماهگی
سلام وقت بخیر ب دلایل و مشکلاتی واکسن 18 ماهگی دخترم ب تاخیر زیادی افتاده الان 2 سالشه باید چکار کنم؟ ببرم بهداشت تزریق بشه یا باید دوباره دوره های واکنش از اول طی بشه
- سرفه
سلام پسرم ۷ساله دارم مدت سه هفته است که سرفه میکند دو بار دکتر بردیم ولی خوب نشده وسرفه می کند شربتهای که تجویزشده سالبوتامول پدیکاف ومنتول وفا آموکسی بی دی وقرص جوشان موستیل۶۰۰
- سلام یه دختر 9ماه دارم بهش شیر گیگوز میدم باهاش نمیسازه لطفاً یه شیر خوب بهم پیشنهاد بدید
سلام وقت بخیر دکترعزیز من یه دختر 9ماه دارم دخترم خیلی زیف هست قبلا بهش شیر نان میدادم بعدش شیر شو عوض کردم بخواتر اینکه وزنش خوب بشه الان یک ماه هست ک بهش شیر گیگوز میدم روزی 6بار مدفوع میکنه و همش گریه میکنه شکمش سفت شده یه راهی بهم نشون بدین یه شیر خوب بهم پیشنهاد بدید ک بهش بدم
- ترشح ناف
بعد از سه ماه از تولد کودک ترشح زرد رنگ از ناف نوزاد قطع نشده و همچنان ترشح می آید ودر داخل ناف گوشت اضافی دیده می شود
- واکسن شش ماهگی؟
سلام وقت بخیر. به علت تعطیلی عیدمیشه چهاریاپنج روزواکسن شش ماهگی روزودتربزنم؟ اشکالی ندارد؟ ممنون ازپاسخگوییتون..
- واکسن یکسالگی
سلام دخترم ۱۱فرودین یکساله شده ولی مریض بود اسهال بود چند روزی و بعدشم سرماخورده الان ۱۰روزیه که هنوز سرفه داره و خلط ولی حال عمومیش خوبه و تب و اینا نداره میتونم ببرم بزنم واکسنشو ؟؟ مهلتش چقدره؟
- بیماری کودک
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر.دخترم ۴ ساله شه سه روزه تب بالا داره و گلوش گرفتگی شدید داره سرفه و آبریزش بینی شدید حالت چرک ماننده.لطفا راهنماییم کنین.به پزشک دیگه مراجعه کردیم درمان نشده. ممنون
- غذای کمکی
سلام برای نوزاد 5ماهه شروع سرلاک از یک قاشق چایخوری در یک فنجان آب مناسب است؟ در روز چند قاشق میتوان به کودک داد؟
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- گوشواره. و درد
سلام. و خسته نباشی. دختر 7 سالم گوشش رو حدودا دو ماه هست سوراخ کردم. یکی از گوسهاا همش درد میکنه و تا دست میزنیم خون میاد. بخاطر درد اصلا نمبزاره دست بزنیم. بیارم پیش شما امکانش هست انجام بدین براش در بیارین
- پفکنی
باسلام و خسته نباشی من پسر ده ماهه دارم که وقتی پفکنی درست میکنم براخودمون به آنهم میدم آیا اشکال نداره ممنون از شما
- کودک
با سلام و عرض ادب به کودکی که تازه هفت ماهش تموم شده چه میوه هایی میتوان داد؟

