Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
سلام خسته نباشید من بچه ی یک سالم روسه هفتست تقریبا ازشیرگرفتم اماشباچندباربیدارمیشه وگریه میکنه تابلندنشم بغلش نکنم راه نرم راظی نمیشه باید چیکارکنم تا عادت کنه شباتاصبح بخوابه یانخوادکه هی بغلش کنم راه برم تادوباره بخوابه هرکاری میکنم تاعادت کنه که وقطی بیدارمیشه دوباره بخوابه راظی نمیشه تابلندنشم راه نرم قبول نمیکنه گریه وجیغ میزنه چیکارکنم
- لنف نود متعددباقطر5 میلی متر
- خارش و جوش بعد از ختنه کودک یک و نیم ساله رو با چی درمان کنیم ،خیلی کلافهس
خارش و جوش سر سفید بعد از ختنه کودک یک و نیم ساله چه درمانی داره، خیلی کلافهس
- یبوست
سلام پسرم الان تقریبا ۱۱ ماهشه از دوسه ماهگی تا الان یبوست داره شیر مادر میخوره اصلا میلی هم ب شیر خشک نداره ولی مدام یبوست داره چند سری اول با شیاف مجبور میشد مدفوع کنه با کلی درد الان هم اصلا خودش بیرون روی نداره مگه با دارو گیاهی ک از عطاری براش گرفتم اگه کاریش نداشته باشم تا ۱۰ روز هم مدفوع نمیکنه ولی خوب دلش درد میگیره چندبار هم بردم دکتر کلی دارو شریت و اینا دادن ولی هیچ تغییری نداره درحال حاظر خودم چند روز یه بار بهش دارو گیاهی میدم که مدفوع کنه ،،ممنون میشم اگه کمکم کنید
- دانه های ریز سفید هم چرکی هم بعضیاش قرمز….صورت ملتهب و قرمز بدون تب
- دونه های قرمز روی صورت نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم دو ماه و نیم هستش ولی رو صورتش دونه های قرمزدراومده که میخاره و الان رو قفسه سینه اش هم دراومده این علتش واسه گرمای هوا است یا واسه دادن شربت گرایپ واتر بخاطر نفخ شکمش که میدم ؟
- اسهال خونی
سلام پسر دوساله ام چهار روز پیش تب کرد و اسهال داشت که تبش با استامینوفن هر ۴ ساعت کنترل شد. روز اول ۱۰ بار روز دوم و سوم ۷ بار اسهال داشت. امروز بعد دفع روان خون کمرنگی در پوشک دیده شده. آیا خطرناکه؟ چکار باید بکنم؟
- نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم سه ماه داره از بدو تولد بالای باسنش وپهلوی چپش کبودی داره کم رنگ شده ولی هنوز از بین نرفته به نظر شما طبیعیه؟
- لکه سالمون
با عرض سلام وخسته نباشید چهار ماه میشه صاحب دختری شدم که بین دوابرو و پشت پلک ها لکه صورتی رنگ هست از بدوی تولد والان پشت پلک ها خیلی کم رنگ شده وبین دوابروش هم یه خورده کم رنگ شده .میخواستم بپرسم واقعا تا یک سالگی محو میشه ؟ چون واقعا نگرانم
- نوزادپسر8ماهه دارم تبش 38درجه هست چکارکنم
- تب
سلام وقت بخیر دخترم یکسال و یک ماهشه سه هفته است که مریض شده آبریزش بینی سرفه اسهال و استفراغ و تب چهار بار بردم دکتر اسهال و سرفه و استفراغ وآبریزش بینیش خوب شده ولی یه هفته است تب کرده قطع نمیشه تا 39هم میره تبش سفکسیم مصرف کرده الان هم دکتر براش آزیترومایسین تجویز کرده به نظرتون علت تبش چی میتونه باشه بالاتنه اش تب میکنه و چکارش کنم
- قطره آهن
سلام در شیر خواران فاصله بین قطره آهن و شیرخشک چقدر باید باشد
- علت مدفوع کردن کودک بعد از غذا چیه
دخترم یکسالو یک ماهشه چند روزه بعد از غذا سریع مدفوع میکنه
- سرماخوردگی اطفال سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم و دچار ابریزش بینی و عطسه شده لطفا کمک کنین و یک راه حل پیشنهاد بدین دسترسی به شهر ندارم
- تهوع دخترم
سلام دخترم یازده ماهشه از دیشب هرچی میخوره بالا میاره..تب نداره..بیحالم نیست..فقط بالامیاره چیکار کنم-??
- مشکلات لب و پوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر باشه پسر من پوست لب هاشو با دندون هاش کنده و الان دو روزه لباش خیلی باد کردن و مرتب پاره میشن و خون میان الان هم دونه های ریز قرمز چرک دار دور دهنش و چونه اش زده ممنون میشم برای درمانش راهنماییم کنید.
- پوستی
سلام خسته نباشید .روی بینی دخترم یه زخم کوچیک ایجاد شده بود ودوروزه خوبه نمیشه واین زخمه خیلی کم کم زیاد میشه وتواین دوروز چیزای شیرین میخورد امکان داره از چیزای شیرین باشه
- دلیل بیدارشدن مکررکودکه 2ونیمه ازخواب چیست
- دانه های قرمز
سلام وقت بخیر. پسر هشت ماه و نیمه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیر مادر میخوره. دیشب از ساعت ۳ شب شروع به گریه های مداوم کرد. بهش ۱۰ قطره پدی لاکت دادیم و با ماشین دور زدیم بعد از نیم ساعت آروم تر شد و خوابید. اما تو خواب بی قراری می کنه. روزش آب انگور خورده بود. فکر می کنم به اون آلرژی شده. امروز رو شکمش و پشت کمر و زیر گردنش دونه های ریز زیرپوستی قرمز زده . یعنی آلرژی شده؟ بجز پدی لاکت چیزی هست بتونم بهش بدم؟ یا لازم نیست؟
- تکرر و سوزش ادرار
سلام پسرم ۳ سالشه بعد ازینکه از حمام دراومدیم چند ساعت بعد تکرر ادرار گرفت اولین روز ۱۰ دقیقه یکبار دستشویی میرفتیم ولی روز دوم کمی کمتر شده ولی همچنان پسرم خودشو فشار میده و میگه دستشویی دارم تقریبا نیم ساعت یکبار آیا پسرم عفونت گرفته ؟ چه راهکاری باید انجام بدم؟

