Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم 5سال داره ومبتلا به فاویسم هم هست آیا شربت دکسترومتورفان بهش بدم یانه برای سرفه اش
- گریه کم نوزاد
پسرم ۳ ماهش است از نظر وزن وتیرویید وشنوایی خوبه اما گریه نمیکنه از بدو تولد تا الان ۵ بار گریه کرده موقع زدن واکسن دوماهگی ودرد بعد از واکسن بخاطر تکان دادن پاها ودو بار هم خودم توجه بهش نکردم بعد از ۳ دقه زور زدن وآه وناله گریه کرده مشکلی داره؟
- اشتباه دارویی ؟
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست دکتربراش اموکسی سیلین تجویزکرده هرهشت ساعت دو ونیم سی سی من به اشتباه امروز یک نوبت پنج ساعتی بهش دادم حالا خیلی نگرانم چکارکنم میترسم براش ضررداشته باشه توروخدا کمکم کنید چکارکنم
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام.دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشته.الان وزنش ۷کیلو هست.میگن وزنش کمه.چه غذاهایی بهش بدم که وزن بگیره.البته سوپ و فرنی و سیب زمینی آپز بهش میدم.
- شیر خشک
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماه و ۱۲ روزشه شیر خشک ببلاک arمیخوره .اما هر موقع میخوره با اینکه روزی کلا ۵ پیمانه میخوره کنار شیر خودم.دو روز یه بار دفع داره و کلی اذیت میشه پیچ میاره گریه میکنه.خودم بدون مشورت دکتر ببلاک قطع کردم نان بهش دادم تا دو روز.اما بالا میاورد حالا دوباره ببلاک آر میدم بازم همونجوریه اصلا سبا نمیخوابه دفع نداره چکار کنم؟
- قطره
سلام ببخشیدشمانوشتید قطره تدبیر حتی میخواید نگاه کنید .ممنون چه قطره ای بدم خوبه ممنون
- سلام دخترم یک غده پشت گوشش دراومده دردنداره چهارساله این غده پیداشده
- اختلال خواب نوزاد ۷ ماهه
سلام.نوزاد پسرم که ۷ ماه و ۲ روزه هست شبها راحت نمیخوابید که گاها هر ۲۰ یا ۳۰ دقیقه بیدار میشد الان نزدیک یه ماهه شدیدتر شده و اصلا خواب راحت و عمیق نداره .کامل چند بار تا صبح بیدار میشه .موقع خواب وقتی که هوا تاریک میشه با اینکه شدیدا خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه.چیکار کنیم.خیلی نگرانم دکترش میگه طبیعیه ولی خسته شدیم واقعا .چون خواب کافی نداره طول روز هم نا آروم میشه و جنب و جوش و گریه اش زیاد میشه .خواهشا راهنمایی بفرمایید آقای دکتر
- قرمزی دور چشم
دخترم 6 سالشه تازگیا زیر چشمش قرمز میشه میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه
- شربت آموکسی سیلین 125
با سلام و وقت بخیر . برای نوزاد پسر، ۲ ماهه شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ چند cC در روز مناسبه .
- قد بچه
با سلام پیرم ۲۸ ماهشه قدش حدود ۸۷ و۸۸ میباشد ایا به نظر شما قدش نرماله یا کوتاهه البته بچگی خودم ریز بودم ولی الا خوبم
- سرلاک
باسلام پسر من ۱۱ماهش امروز تموم میشه میره داخل دوازده ماه خواستم بدونم که چه نوع سرلاکی براش بگیرم چون و زنش کم ممنون از شما
- قرص
سلام قرص آیزن پلاس یوروویتال را دختر ۱۲ ساله میتواند مصرف کند؟ چند بار در هفته؟
- درد شکم
درد لحضه ای شکم کودک 3 ساله الان دوروز
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر نه ماهه ی دارم چند وقت پیش سرماخورده بود بردمش دکتر ب جز داروهای مورد نظرکه بهش داد شربت آرژی پلاس یوروویتال و شربت زینک پلاس یوروویتال بهش داد روزی یک سی سی وزنش هم هشت کیلوونهصد میخواستم بدونم آیا بهش بدم چون من بهش قطره مولتی ویتامین پدیابست و قطره اهن پرودرال میدم میشه راهنمایی بفرماید ممنون میشم باتشکر
- Calpol
سلام آقای دکتر یکی از آشناهامون از انگلیس شریت calpol برای بچم آورده 3 ماهشه نیخواستم بپرسم آیا بجای استامینوفن استفاده میشه ؟اوتم هر 4ساعت یکباره؟
- دزمصرف ویتامین دی برای کودک۴ساله
- علایم بیماری متابولیک
سلام ببخشید من یه پسر دارم که خداروشکر سالمه وازدواج فامیلی هستیم، الان یه دختر ۴ ماهه دارم از موقع تولد کوچک بود قدش ۳۳و وزنش ۲۸۰۰بود الان وزنش کمی خوبه ولی قدش باز کمه به پهلو میشه ولی غلت نمیزنه دست وپا خیلی تکون میده تمرکزش خوبه میخنده ولی میخوام بدونم علایم بیماری متابولیک چیه
- ریزش مو
با سلام و تشکر، پسر ۱۶ ماهه ام ریزش مو داشت به توصیه شما زینک سولفات ۲ سی سی در روز دادم، الان ریزش خیلی کمتر شده، میخواستم ببینم کی دارو رو قطع کنم.الان ۳ هفته هست میخوره.

