Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
آقای دکتر پسرم 1/5هست سرما خورده گرفتگی بینی داره براش قطره سدیم کلراید استفاده کردم بهتر است ولی باز شب تو خواب بینش میگیره ما آروم هست
- سرماخوردگی نوزاد 10ماه
یه هفته هست سرماخورده دخترم 3 رو تب شدید داشت شربت پاراکید میدادم بالامیاورد غذا اصلانمیخوره شیرخودمم میخوره بالامیاره چرک ازبینیش هم زیاد میاد چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
- پای سرد
درود، پسر شش ماه ونیم دارم که پاهاش بیشتر اوقات سرد هست تو زمستان سرد بود شمافرمودین جوراب پاش کنم الان که تابستان هست جوراب بپوشونمش ؟ ممنون
- شنوایی سنجی
سلام خسته نباشیددخترم 5 ماه است بعد سرما خورد بعد مصرف دارو شنوایش مشکل پیدا کرده به صدا عکس العمل نسون نمیده
- قطره کلوبیوتیک
قطره کلوبیوتیک برای کودکان مبتلا به فاویسم ضرردارد یانه
- لجبازی . ومدفوع نکردن
سلام وقت بخیر . پسرم 3 سالشه هر کاری میکنم که مدفوشو بکنه نمیکنه بعد 5 روز که حسابی اذیت میشه و گریه میکنه و عصابش خورده میشه مدفوشو میکنه دوباره تکرار میشه نمیدونم باید چکار کنم . ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرفه شدید و پشت سرهم
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم سه ساله هست وزن ۱۴ سرما خورده امپول سفتی ۲/۱ و بتا ۱/۴ تزریق شده و شربت سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سی سی شربت پلارژین و ستادین اصلا خوب نمیشه خییلی سرفه میکنه شبا از سرفه نمیتونه بخوابه یکریز پشت سرهم سرفه می کنه هم خشک هم خلط دار تو رو خدا راهنمایی کنید چه دارویی بدم خوب بشه
- شیر دهی
سلام آقای دکتر دخترم الان ۴ماهشه ده روز پیش شیرم به شدددت کم شده بود منم قطعش کردم شیر خشک دادم دخترم مشکلی نداره ولی دوس دارم شیر خودمم که بهتره در کنارش بهش بدم بخوره چیکار کنم شیرم زیاد شه! بعد الان یه مدته نخورده اگه شیر برگرده شیرم بدمزه نشده؟ ممنون از شما
- اشتهای زیاد
با سلام و احترام نوزاد دختر 24 روزه ای دارم که در طول روز مدام شیر می خورد. حجم شیرم طوری است که لباسم رو خیس میکنه. هنگام شیر خوردن هم خیلی خس خس میکنه.در اینترنت سرچ کردم، در مورد شیر خوردن زیاد یکی از دلایلش رو مشکل قلبی بیان کرده بود، لطفا راهنمایی کنید. باتشکر
- گلو درد
دخترم گلو درد داره اب دهنش به زور قورت میده از چه خشک کننده ای استفاده کنم؟
- مریض شدن پی در پی
سلام خسته نباشید. بچم چهار سالشه. مهد کودک هم میره. یبار سوم آذر مریض شد. تب و سرفه داشت. بردم ۱۷ شهریور گفتن گلوش التهاب داره بهش آزیترومایسین دادن. دوباره هفدهم آذر مریض شد. تب و سرفه داشت باز بردم ۱۷ شهریور گفتن یکم گلوش التهاب داره. اموکسی کلاو دادن. دوبار پشت سر هم مریض شدنش طبیعیه؟
- شیرخشک ببلاک۱
سلام آقای دکتر سوال در مورد شیرخشک اینکه برای ۳۰ میلی لیتر یک پیمانه کافی است ؟ من نوزادم رو با شیر مادر هم تغذیه میکنم نوزادم نزدیک ۴۰ روزه هست ،لطفا راهنمایی کنین که ایا مقدار شیر خشک را بیشتر از ۳۰ میلی لیتر کنم؟
- سلام وقت بخیر .نوزدادم ۲۰ روزش هست و سرفه های شدید دارد و باعث کبودی می شود و همش استفراغ با خلط دارد شما چه تجویزی می کنید؟ پیش دکتر هم بردیم ولی متاسفانه جواب نگرفتیم
- تیرویید
- سلام پسرم فاویسم داره شربت گایافنزین ضرر نداره براش ؟؟
- سردرد
سلام عیدتون مبارک پسر4ساله دارم که هرازگاهی سردرد داره خیلی شدیدنیست اماطولانی شده
- تیروئید
سلام آقای دکتر ببخشید سوالی داشتم دختر من 5 سالشه جواب آزمایش تیروئید Tsh:4/35هستش آیا این عدد نرماله در ضمن 6 ماه پیش هم دوبار به فاصله سه روز ازش آزمایش تیروئید در آزمایشگاه دیگری گرفته شده بود جوابش4/830 بود هی آزمایش ازش میگیریم میگن باید در آزمایشگاه دیگری دوباره تکرار بشه ماهم همین کارو کردیم وآخرین آزمایش الانش حدود 4/35 تکلیف چیه آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیر گاو
سلام آقای دکتر پسرم هفته بعد ۹ماهه کامل میشه تا الان شیرخودم روخورده میخواستم بدونم میتونم بهش شیرهای پاستوریزه که پاکتی هست وبرای فرنی درست میکنم بدم یا شیر خشک،کدوم بهتره؟
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
سلام بدونم برای بچه 6 ساله وزن 22 کیلو جایگزین کپسول ازیترومایسن250 که هر 24 ساعت یک عدد دکتر تجویز کردن چه مقدار شربت ازیترومایسن 200 میتونم بدم؟ واینکه ایا تداخل مصرف همزمان با لبنیات نداره این دارو🙏🙏
- آلرژی به داروی سفکسیم
سلام کودک ۱۳ماهه دارم با وزن ۱۱کیلو دو روزه سفکسیم ۱۰۰میخوره به میزان ۲/۵ میل اولش کم بود جوش های ریز یا همون کهیر التهاب دار زده اطراف باسنش و بغل ران پاهاش نمیدونستم از دارو کنارش از نئوتادین به میزان ۲/۵میل هم که نوشته دکتر میدم بهش دیروز نئوتادین رو گفتم ندم دیگه ابریزش نداره شب دیدم به چه شدتی شده فهمیدم از دارو سفکسیم چون خوراکی هاشم مثل همیشه میخوره اونا بودن پماد nn میزنم روشون و پماد هیدروکورتیزون 1 درصد و کلوتریمازول ۱ درصد هم قاطی کنم به اندازه میزنم چیکار میتونم بکنم چه پماد هایی بزنم جایگزین سفکسیم چی بدم چون سرماخوردگی داره یکم هنوز بینیش هم کیپه

