سلام دخترم چهار سالشه وبیماری کاوازاکی داشته که درمان شده ولیکن بعد از درمان کاوازاکی چندین ماه است که مدفوع اش را متوجه نمی شه و شلوارش که کثیف می شه متوجه می شه و مدفوعش هم شُل است ولیکن وقتی خودم می برمش توالت و کنارش می مانم بعضی مواقع مدفوعش مقداری سفت (معمولی) هم دفع می کند، لطفاً راهنمایی بفرمایید که دخترم خودش هم از این قضیه بسیار ناراحت است و اوایل فکر می کردیم که تنبلی می کند و با جایزه دادن و صحبت کردن هم مشکلش حل نشد، باتشکر
سلام بی اختیاری مدفوع دختر چهار ساله
by | 15/03/2021

