Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاصله شیر با نئوزینک
سلام اقای دکتر وقتتون بخیردکتر برای پسرم شربت نئوزینک و قطره اهن لیپوزوفرفورت تجویز کردن یادم رفت بپرسم فاصله قطره ها با شیر خوردن چقد باشه توی اینترنت زده بود یه ساعت قبل و بعد شیر داده بشه امروز اینجوری بش دادم نسبت ب روزای قبل شیر کمتر خورد ممنون میشم راهنمایی کنید چطور قطره هارو بدم
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- از شیر گرفتن کودک
سلام دکتر دختر ۲۲ ماهه ای دارم که ۴ روزه شیر نمیخوره یعنی یکم سینم زخم شد دیگه اوف گفت و نخورد والان هم شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بو میکنه بدش میاد چه جوشیده چه همونجوری میترسم از نظر کلسیم کم داشته باشه بخصوص اطرافیان که میگن حتما شیر پاستوریزه بخوره ،حتی شیر خشک هم نمیخوره .وکلا کم فذاست و با بازی غذا میخوره روزی ۴ وعده بهش غذا میدم .ولی شیر برنج و سوپ شیر رو میخوره .حالا باید چکار کنم خیلی نگرانم ..همین ۴ وعده کافیه در کنارش که شیر خودم حذف شده رو چیکار کنم ممنون
- مدفوع نکردن نوزاد ۳ماهه
- سنگ کلیه
- آهن کم پسرم
سلام پسرم الان 3 سالش تمام هست و تا به حال سه مرتبه آزمایش خون گرفته ام و آهن خونش کم هست و خیلی هم کم وزن هست کلا 14 کیلو هست. در این سه سال هم بهترین آهن ها را بهش دادم ... / پودر فرامکس . میم آهن M.C.V 72.7 ذخیره آهن 33 IRON SATURATION 22
- عوارض خوردن شمع
سلام اقای دکتر پسرم شمع خورده چیکار کنم میترسم خیلی الان خوابیده از استرس معده درد گرفتم
- مصرف شربت پلارژین کیدز
با عرض سلام و خسته نباشید آیا کودک ۷ ساله ی مبتلا به فاویسم میتواند شربت پلارژین کیدز مصرف نمیاد؟
- گوشت شتر
سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك سال مضر است؟؟؟سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك ساله مضر است؟؟
- خلط گلو
با سلام خدمت آقای دکتر بچه نه ماهه ای دارم که سرما خورده بود و ابریزش بینی شدید داشت اما بعداز گذشت یک هفته بهتر شد الان آبریزش بینی ندارد ولی هر وقت میخواهد شیر بخورد انگار توی گلویش خلط باشد نمی تواند سینه رل بگیرد انگار دارد خفه میشود سینه را ول میکند تو رو خدا راهنمایی بفرمائید باید چکار کنم
- شیر خشک
آقای دکتر میشه کمکم کنید بچه سه ماهه شه ولی شیرم کنه چه شیر خشکی بهش بدم
- خوردن پنتوپرازول درشیردهی
سلام خوردن پنتوپرازول 40درشیردهی ضرردارد
- کم وزنی کودک سه ساله
- یبوثت
سلام..فرزندی ۹ساله دارم که یک ساله دستشویی نمیره یبوثت داره و شلوارشو کثیف میکنه به روانشناس و پزشک مراجعه کردم یک ماه خوب شد اما دوباره شروع کرد و مثل قبل شد..چه کاری انجام بدم ک خوب بچه؟مشکل روحی داره فرزندم یا بیماریه؟باتشکر
- آسم و الرژی
سلام خسته نباشید پسرم ۱۰ ماهه هست و موقع خواب و بیداری بیشتر خر خر میکنهو صورتش گاهی اوقات لکه های قرمز ایجاد مبشه که زود خوب میشه متخصص تشخیص الژی دادن و لوراتادین تجویز کردن اما به محض وارد شدن شربت به دهانش عوق میزنه و استفراغ میکنه و نمیتونه دارو مصرف کنه چکار کنم ؟
- غذای کمکی
سلام خسته نباشی نوزاد ۵ ماه دارم ازشیر خشک تغذیه میکنه یک ماه فقط شیر مادر خورد الان شیر خشک ببلاک یک میخوره شیر به نظرم کم میخوره یعنی طبق اون چیزی که پشت شیرخشک نوشته نمیخوره هر سه ساعت سه واحد میخوره اگه زودبه زودم شیر بدم نمیخوره مولتی ویتامینم میدم ولی خیلی کم لشتها هستش واسه واکسن چهارماهگی برده بودمش وزنش ۶۳۰۰ بود موقع تولد ۳۵۰۰ بودچیکار کنم ؟
- سرلاك
بإسلام.دخترم امروز واكسن ٦ماهگيش رو زده.وزن تولد٤٢٠٠وزن الان ٨٨٠٠..آرد برنج خودم درست كردم با آب و شيرخشك رقيق خورد ولي الرژي داره..سرلاك برنج خريدم با اب درست كردم از ديشب ٣بار خورده..فعلا كه حساسيت نشون نداده...براي سرلاك نيازي هست شيرخشك اضافه كنم يا طبق دستور بهش بدم؟؟
- سلام دخترم چهار سالشه اشتباهی هسته گیلاس رو قورت داده آیا خطر سازه؟
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۹ ماهشه خیلی کم غذاس از زمان تولد هم همینطور بود شیرم کم میخورد الانم غذای کمکی کم میخوره دارویی واسه زیاد شدن اشتها بهم پیشنهاد میکنین که عوارضم نداشته باشه یه کم غذا خوردنشم بیشتربشه ممنونم از راهنماییتون
- توت فرنگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر.دخترم یک سال و دو هفته اش هست میتونه توت فرنگی بخوره؟

