Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سند روم دان و سرماخوردگی
با عرض سلام و درود
من یه برادر دارم که مبتلا به سند روم دان هستش خدا رو شکر تا الان مشکل جدی نداشته متاسفانه تقریبا 5 روزه پیش سرما خورد و تب کرد بعدش دهنش شروع به آفت زدن کرد که الان تمام دهنش از لب تا نای تا لس هاش آفت زده و این باعث شده غذا نتونه بخوره. وخیلی ضعیف شد من خیلی نگرانم که مشکل جدی باشه لطفا بهم کمک کنید ممنون میشم - شربت
سلام, برای سیستم ایمنی بدن واشتها برای کودک یکسال ونیمه شربت اینیونس بهتره یا زینک خارجی کدام راهنمایی کنید
- سلام دخترم 7/5لنفوسیت خونش 47خوبه؟
- دل درد کودکان
سلام نزدیک یک ساله دخترم دل درد داره همه آزمایشاتم سالم بودن
- سرفه
بإسلام.دختري ٥ماهه دارم كه يك هفته پيش تب ٣٩درجه داشت بردم دكتربهش امپول زدن كه نميدونم چي بًود.داروي ديفن هيدرامين وسفكسيم١٠٠تجويزكرد.دخترم تا روزسوم تب داشت كه نصف شياف استفاده ميكردم براش.قطره استامينوفن روچون بالا مي اورد.بعداز گذشت يك هفته فقط گاهي وقتا سرفه ميكنه.من داروهاشوهر روز ميدم و قطع نكردم.اقاي دكتر ديشب رفتم دكتربهم گفت انفولانزا گرفتي گفتم كه دخترمم هم بيماره گفت حتما از اون گرفتي يعني الان دخترم انفولانزا داره؟ فقط قبلا هر دوساعت شير ميخوردالان هر ٦ساعت ميخوره وسرفه همسرم هم متخصص نميبره تا خيالم راحت بشه
- سلام به بچه شش ماه چندسیدسی شربت سفکسم بدم
- نوزاد
استفاده از کلاه در خانه برای نوزاد اجباری است؟ موهای نوزادم همیشه زیرکلاه عرق کرده است، میتوانم از کلاه در خانه استفاده نکنم؟
- سرفه شدید
سلام پسرم سرفه های شدید وعمیق داره آویشن وزیتروکم بهش دادم اثری نکرد میشه یه داروی خارجی بهم معرفی کنید که این سرفه های از بین برن در ضمن سابقه حساسیت یا همون آلرژی داره سنش هم یکسال و۴ماه ممنون میشم زودتر راهنماییم کنید باتشکر
- تب نوزاد
سلام خسته نباشید،دخترم ۶ ماهشه الان دو هفته گهگاهی تب میکنه کل بدنش داغ میشه استامینوفن میدم خوب میشه اشتهام خیلی کم شده آزمایش ادار و خون و مدفوع نرمال بوده به نظرتون تب از چیه امکان داره علایم دندان در آوردن باشه ؟
- سلام دخترم ۹ ماهه تب داره با استامینیوفن پایین نمیاد
- بویبدبینی
سلام خسته نباشید من دخترم یک سالوده ماهشهیکهفته الی دهروزمیشهبوی بدی ازبینیش بیرون میادخواستمعلتشوجویابشم
- زردی جنین
با سلام ۷ ماهه حامله هستم و عمل ترانسفر ivf از طریق تخمک اهدایی انجام داده ام گروه خونی همسرم A+ و فرد اهدایی هم A+ است و گروه خونی خودم o+ میباشد در مقاله ای خوندم اگر گروه خونی جنینA و گروه مادرO باشد حتما جنین زردی میگیرد ایا درست است؟ برای رفع این مشکل چ باید کرد؟
- دخترم ثسالش تموم شده تو چهار ساله دیروز تا حالا تب کردن داره سفکسیم چند باید بدم وزنش ۱۲کیلو
- دل درد و زورزدن نوزاد ۲۶ روزه
- پسرم پنج سالشه
پسرم صبح از خواب پاشد با درد گلو طوری که صداش عوض شد و تک تک سرفه های خلط دار هم میکنه چه کنم
- شربت کتوتیفن
سلام حسته نباشید من نوزاد یک سال ودوماه دارم سرماخورده عطسه و ابریزش بینی داره سرفه هم میکنه میتونم شربت کتوتیفن بهش بدم ممنونم از شما
- سلام پسرم ۱۴ ماهشه ۷ونیم کیلو وزنشه سرما خورده وسرفه میکنه شربت نوتادین بهش دادم گونه هاش قرمز شده علتش چیه
- سرماخوردگی در نوزادان
تورو خدا بگید برای این خس خس و سرفه و عطسه نوزاد ۲۰ روزه چی خوبه شوهرم اینجا نیست نمیتونم برم بیرون ببرمش دکتر میدم همسایمون برام دارو میاره
- تب
سلام خواهر زاده من ۳۰ روزه شه و چند روزه تبش میره بالا و دست و پاش کبود میشه دلیلش چیه؟
- سی تی اسکن معز
پسرم را درست روز تولد یک سالگی سی اسکن معز کردن باتوجه به اینکه سرش صربه خورده بو اما جواب سی تی اسکن کاملا طبیعی بود وهیچ مشکلی نداش ، اما عوارص اشعه در آینده چه مشکلاتی رابوجود میاورد

