Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترشحات چشمی نوزاد سه ماهه
سلام دخترم دو ماه و نیمشه از صبحی چشماش اشک میزنه و قی سبز رنگ داره چه دارویی خوبه براش
- شربت کلاویسیلین آی اس ۶۴۳
سلام وقتتون بخیر جناب دکتر میزان مصرف این شربت برای پسر بچه هفت ساله با وزن ۳۸ کیلوگرم چقدر است ؟
- سلام ،برای کودک ۱ساله شربت سفکسیم ۱۰۰چه میزان بایدداده شود؟
بچه ۱۴ ماهه چندسی سی سفکسیم بخوره
- شیرخشک
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- سرماخوردگى
سلام خسته نباشید دختر من دیروز سرفه خشک داشت بدون هیچ علائمی امروز سرفه خلطی شده ولی زیاد نمیزنه تب و سایر علائم نداره لازم بهش سفکسیم بدم ؟
- مشکل گوارشی
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ماهشه دکتر گفتن حساسیت شیرگاو دارن واینکه مقعدش خیلی زخمه دکتر شیراندامی پپتی جونیور داده الان ۱۰روزه مصرف میکنه ولی دسشوییش خیلی بلغمی شده روزی ۶بار ۵روز اول مصرف روزی یه بار دفع داشته الان با زور زدن دفع آبکی وبلغمی ریفلاکس هم دارن امپرازول میدم بهش چ راهکاری دارین آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- قطره آهن
سلام در شیر خواران فاصله بین قطره آهن و شیرخشک چقدر باید باشد
- سلام پسرم یک ساله است خمیر بازی خورده دهنشو شستم یه کوچولو شیر بالا اورد نگرانم چیکارش کنم؟
- سلام میزان مصرف ازیترو برای کودک ۲ ساله باوزن۱۰ کیلو
- عفونت
سلام دختر یکسال و 5 ماهه دارم که از یکسالگی گفتن عفونت ادرار داره هر ماه سفیسکسیم دادن بعد دکتر دیگه ای مراجعه کردم در معاینه متوجه ترشحش شد و ترشحشو آزمایش کرد گفت عفونت ادرار نیست ترشحش عفونی شده دوبار همون دارو رو داد حالا بعد یکماه بازم ترشح داره آیا نشانه عفونت هست ؟و چه خطراتی داره ؟چکار باید کرد؟
- بیماری پوستی
سلام دخترم یه سال و نیمش هست،الان یکی دو روزه بدنش به جایی میخوره یا همین جوری روی دست و پا و بدن و صورتش،مثل تاول مانند میزنه و بعد از ده دقیقه از بین میره، بعلت سرماخوردگی از داروهای ایبوپروفن و سرماخوردگی و آزیترومایسین استفاده میکنه،یه راهنمایی میشه بکنید باتشکر
- شربت هیدروکسی زین
سلام. شربت هیدروکسی زین را به بچه ۳ سال و ۳ ماهه با وزن ۱۳/۸۰۰ روزی چندبار و چقدر بدهیم؟
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- سرفه کودکان
سلام دخترم دو سالو ده ماه داره الان ۳ روزه اولش سرفه خشک بود الان سرفه شدید داره ولی خلط دار طوری که تو خواب نفسش بند میاد بعضی وقتا خودم یه شربت سرماخوردگی هم برای سرفه هست گرفتم وشربت آزیترومایسین هم هیجا ندارن چیکار کنم آقای دکتر چه دارویی بهش بدم خوب بشه
- سرفه کودک یک و نیم ساله
لطفا راهنماییم کنید.سلام.پسرم یک سال و نیمه.الان حدودی ماه ونیمه که سرفه خلطی میکنه.یکبار تواین مدت بردمش دکتر که داروهای پلارژین کیدز و سفکسیم و اسپری سالبوتالمکس و شربت کتوتیفن داددکتر.به مدت یک هفته مرتب دارو هارو دادم یک مقدار کم ترشد سرفه هاش ولی کامل خوب نشد.الان که دوباره باز سرفه هاش بیشترشده.دیگه نمیدونم چکارکنم به خدا.لطفا راهنماییم کنید.
- کم اشتهایی و وزن نگرفتن کودک سه ساله
پسرم خیلی کم غذا شده و اصلا وزن نمیاره خیلی تحرک داره یک لحظه اروم نمیگیره براش شربت کیندر مولتی گرفتم ایا تاثیر داره؟
- زخم پا
سلام پای کودک از موتور افتاده و زخم شده یک روز از روش گزشته پاش باد کرده و کرم زدیم حالا پاش داره میسوزه چی شده؟
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- سلام دکتر دختر من ۱۹ ماهشه از وقتی دنیااومد باخوردن شربت وقطره اهن مشکل داشت وبالا می اورد .درحدی که به جای استامینافون از شیاف استفاده میکنم .وهمیشه هم اگر از یه حدی بیشتر غذابخوره بالا میاره وقتی خودش غذا خورده وسیره غذارو بیاریم سمتش یاببینه بالامیاره.اشتهاش خوبه وباولع غذامیخوره وقورت میده لقمه رو.ایا مشکل خاصی داره الان ۱۹ ماهشه ولی بعضی روزا بازم بالا میاره
- زخم یاآفت دهان
سلام گوشه چپ داخل لب پسر۲۳ماهه ام نمیدونم یه زخمه یاآفت بیشترشبیه زخمه نه کوچیک نه بزرگ .زده ازدردش همش گریه میکنه چکارکنم چه چیزی استفاده کنم خوب بشه؟؟ ممنون ن

