Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
دخترم یکونیم ساله ، بین ۸تا ۱۰ کیلو وزن داره تب داره فقط یه شربت استامینوفن ۱۲۰ میلی گرم خونه دارم روش نوشته از سه سال ب بالا ،چکار کنم بهش بدم یا نه ؟ و چقد
- ویتامین آد
سلام آقای دکتر. وقتی نوزاد ویتامین آد میخوره مادر میتونه ویتامین D مصرف کنه؟
- قنداق نوزاد
قنداق کردن نوزاد چه عوارضی داره تا چه حد خطرناکه؟
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام بچه ام ۹ ماهش ۹ کیلو دکتر آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده میخواستم دوزشوبدونم
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من الان13 ماهش هست چندروزی هست که اطراف آلت تناسلی وحتی روی آلتش وپایین آلت کشاله های رانش جوشهای ریز سرسفید و سرقرمززده چندباره پماد سوختگی وپمادتتراساکلین چشمی بتامتازون چشمی زدم وحتی adفایده نداشت چکار کنم؟
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا پماد کالامین هشت درصد کورتون دارد؟ میخوام برای اگزمای دختر شش ماهه ام استفاده کنم
- میکروب سراشیا
سلام خسته نباشی خواهرزاده ای دارم ۱۶ روز بعلت میکروب سر اشیا درربیمارستان بستری در عرض ۴ روز۳۰۰ گرم وزن کم کرده ایا درمان دارد؟؟چطوری خوب میشه
- اسهال نوزادان
پسرم سه و نیم ماهشه مدفوع آبکی میکنه روزی سه بار چهار بار مدفوع میکنه نزد دکتر بردم دارو هاش تاثیر نکرد میشه بگوین چی کار کنم دائم گیره میکنه ریفلاکس هم داره
- تنفس
گاهی درهنگام شیرخوردن تنفسش میادپایین و مولینگ میشە
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام اقای دکتر برا جلو گیری از ادرار سوختگی نوزاد میشه هر وقت که پوشک بچه رو عوض میکنم از پماد زینک اکساید استفاده کنم ضرر نداره مدام استفاده بشه
- حساسیت به پروتیین گاوی
سلام اقای دکتر. نوزاد چهل و سه روزه دارم که با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت گاوی دادن. من فقط لبنیات رو به گفته ی دکتر قطع کردم. گوشت گاو میخورم از کجا بدونم که ممکنه خون مخفی تو مدفوع بچه باشه ؟ اصلا بحثی به نام خونمخفی در مدفوع صحت داره ؟
- تبخال
سلام،آقای دکتر شرمنده بابت مزاحمت مجدد،خدمتتون عرض کردم ک تبخال داشت پسرما بوسیده 8 روز گذشته خطر برطرف شده یا نه؟؟؟؟
- فرنی
سلام آقای دکترخسته نباشی فرنی روزی چن وعده برانوزادپنج ماهه بدم واینکه بهداشت گفته روزی یه قاشق بده ولی سیرنمیشه دوقاشق میدم ضررداره؟واینکه باآب درس میکنم فرنی آردبرنجواصلاشیرنمیزنم ضررداره؟
- کولیک
برای رفع درد کولیک میشه اسنامینوفن داد!؟
- استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
سلام خسته نباشید کودک ۴ ماهه با وزن ۷و۶۰۰ چه مقدار استامینوفن پاراکید باید بخوره ؟
- نظر شما درمورد واکسن پرونار چیست؟
- فرني
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٧٠٠ يك هفته ميشه فرني برنج درست ميكنم ميخوره چه چيزي ميتونم قاطي فرني كنم كه بخوره و خوشمزه بشه دخترم هم رفلاكس داره هم الرژي فرني خرما ميتونم درست كنم بخوره؟آرد برنج رو با خرما آسياب كنم؟
- غذا
سلام دگترپسرمن ۷ماهشه میتونم سیب زمینی توآبگوشت باگوشتکوب له کنم بهش بدم؟صررنداره
- یبوست نوزاد ۳ ماه ونیمه
پسرم الان سه روز مدفوع نکرده وخیلی زور میزنه چکار باید کنم
- واواکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسرم ۱۸ ماهشه وقتی واکسن ۱۲ماهگیشو زد فرداش تب کرد و بدنش دونه های قرمز ریخت بیرون حدودا تبش یک هفته طول کشید الان واکسن ۱۸ ماهگیشو بهداشت نزد پیش چندتا دکترهم رفتم یکی میگه بزن ییکی میگه نزنم الان سر دوراهی موندم ممنون میشم کمکم کنید

