Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرمزی بیضه
سلام. پسرم تو سه ماهه..پوست بیضه قسمت زیرش قرمز شده .. کم کم داره بیشتر میشه.. علتش چیه؟
- سلام پسرم ۹سالشه وسرماخوردگی داشت دکتر دگزا براش نوشته..به نظرتون بزنه یا عوارضش بیشتره
- سرفه
سلام،وقت بخیر بچه چهار سالو نیمه دوهفته پیش ویروس گرفت سرفه های شدید میکرد شربت پلارژین و اسپری استفاده کرد دکتر گفت اگر بیشتر از یک هفته شد سرفه هاش بهش آزیترو بده الان شدت سرفه کم شده ولی گاهی سرفه پشت سر هم میکنه گاهی کم مخصوصا وقتی یه چیزی میخوره تک سرفه میزنه انگار که بخواد گلو صاف کنه سابقه تب و تشنج هم داره خواستم بدونم ایا باید بهش چرک خشک کن بدم یا نه
- نوزاد
سلام دکترمیشه شیرخشک اپتامیلو با ببلاک کامفورت قاطی کرد اپتامیل بچم یبوست میشه جزاونم چیزی نمیخوره پزشک براش کامفورت تجویز کرده اونم نمیخوره اصلا همیشه هم شکمش سفته و گریه میکنه و زورمیزنه پیشنهادشماچیه برای رفع یبوستش فقط اب قندبدیم کارمیکنه با ترنجبین
- شکستن دماسنج جیوه ای در سرویس بهداشتی
دماسنج جیوه ای در زیربغل پسرم بود ک در سرویس بهداشتی بود، افتاد وشکست و مابقی وارد فاصلاب شد ایا باید کاری کنم؟
- عفونت سوراخ گوش
سلامدخترم ۶ ماهشه.۴هفته پیش گوشش رو سوراخ کردیم که به مدت دوهفته با الکل ضد عفونی کردم.الان هفته چهارمه و متوجه شدم سوراخ گوشش ترشح چرکی داره و خودش کمی تب داره،راهنمایی میکنید چه اقدامی انجام بدم؟تشکر
- بی حالی
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم یکسالو۳ماه داره الان دوروز بیحاله انگار همش دوست داره بخوابه یکم تبم داره انگار داره دندون در میاره نمیدونم ب خاطرچیه دقیقا قطره استامینفن هم دادم ادامه بدم قطره رو؟
- کرونا در کودکان
داداشم تب 38 درجه داره فقط آیا کرونا دارد
- سوال از متخصص اطفال
برای شنوایی سنجی وبرای خوابندن نوزاد از چه دارویی میشه استفاده کرد.
- کپسول امپرازول
سلام، آقای دکتر کپسول امپرازول ۱۰ برای بازگشت اسید معده به کودک ۸ و نیم ساله با وزن ۴۳ کیلو روزی چند عدد است؟
- عفونت چشم نوزاد۱۰ماهه
سلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ماهشه سرما خورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین داده ولی خوب نشده چند روزه چشمش عفونت کرده و خیلی چرک میده قطره باکتی ماید گرفتم خوبه براش استفاده کنم یا نه؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵۰ روزه
سلام وقتتون بخیر پسر من دو روزه سرما خرده و سرفه میکنه دیروز تاحالا صداش اصلا در نمیاد بزور گریه میکنه دو روز پیش بردمش دکتر و دکتر بهش شربت آزیترومایسین،پلارژین و آیورامی داده ولی همچنان سرفه میکنه امروز نفس کشیدنش یه جوریه نفس عمیق میکشه جوری که شکمش خیلی بالا پایین میشه نگرانشم نمیدونم باید چیکار کنم
- سوال برای کودک 9ساله
سلام دکترخسته نباشیدمن دخترم 9سالشه دوشب تب شدیدکردبردمش دکتربهش پروسپیتان وقرص کوآموکسی دادبعدازپنج روزبدن وصورتش پرازکهی شده علتش چی میتونه باشه ممنون میشم جواب بدین
- سلام
سلام نوزاددختر ۶ماهه ای دارم .امروز وقتی پوشکش راعوض کردم کمی لکه خون که ازواژن امده بود دیدم علت چیه .ممنون اگه پاسخ بدید.
- دونه های قرمز روی صورت نوزاد
سلام خسته نباشی حدود ۱ ماه صورت دخترم دونه های قرمز ریز زده ک بعُضی وقتا خیلی قرمز میشه بعضی وقتا فرو کش میکنه قرمز رنگ پوستش و زبر شد من از چ پمادی استفاده کنم ک خوب بشه ۶ ماهشه دخترم .پماد آ چشمی و هیدروکورتیزون و کلوتریمازول زدم جواب نداده ممنون میشم راهنمایم کنید
- یوبوست نوزاد
نوزاد سه ماهه ای دارم که الان ده روز مدفوع نکرده و هنگام مدفوع کردن خیلی اذیته و درد میکشه اگه میشه یک راه حل بهم بدید تازگی ها کم اشتها هم شده
- رفتار غیرعادی کودک ۳ ساله
سلام من پسرم نزدیک ۳سالش هست اصلا کارای بچه های عادی رو انجام نمیده اصلا حرف هم نمیزنه یه موقع به یه جا خیره میشه یهو سرش روتکون میده جوری که به جلو پرت میشه خیلی نگرانم اصلا دهنش کف نمیاد یا اینکه دندوناش کلید نمیشه یه لرزشی تو دستاش میشه و انگار که بدنش چند ثانیه خشک میشه تو یه دقیقه دو الی ۳بار تکرار میشه این کارش تغذیش مناسبه غذا هم خوب میخوره
- سلام.نوزاد ماه۸ ۱روزشه دوروز اول مدفوع داشت.اما دیگر بعد ۸ روز مدفوع کرداما الان۵ روزه مدفوع نکرده بردیم دکتر سنو نوشت جواب رو اوردیدیم گفتندعفونت ناف داره باید بستری بشه ایا ربطی داره.شیر هم زیاد میخوره ومشکلی دیگر نداره .
- آهن
سلام پسرم ۸ماهشه قبل وبعد دادن قطره چقدر فاصله باشیر مادر داشته باشه
- بی اشتهایی وعدم وزن
سلام پسرم حدود ۸سال سن داره قدش ۱۲۱وزن۲۱است خیلی غذا بد میخوره حبوبات اصلا در غذا نمیخوره فعالیتش زیاده وخوابش نسبتا کم به هیچ عنوان ظهر نمیخوابه وزنش تغییر نمی کنه تو را خدا چه کار کنم ولی هوش بالایی داره خدا را شکر

