Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقرار و گریه های شبانه
سلام اقای دکتر یک نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم دختر مدفوعش سبز لزجی هست روزی یکبار کار میکنه شبا ساعت ده تا دوشب بیقراری میکنه ادرارش بوس ماهی میده و مدفوعش مثل ادمای بزرگ بومیده
- عفونت گوش
داروی مناسب برای عفونت گوش میانی نوزادسه ماهه
- وزن نگرفتن نوزاد
با سلام دختز من چند روزه دیگه ۳ ماهه میشه.وزن زمان تولدش ۲۷۶۰ بوده.یک ماهگی ۴ کیلو و دو ماهگی ۴۷۵۰ بود. و الان ۵۲۰۰ هستش.بعد از واکسن دو ماهگیش ۴ روز شیر نخورد و کلا توی یک ماهه گذشته به سختی شیر میخوره و اصلا مثل قبل نیست و انگار اشتهایی نداره.حتی چند بار سعی کردم برای اینکه گرسنه نمونه شیر خشک بدم ولی از اون هم نخورد.دکتر بردم گفت مشکلی نداره و ازمایش ادرار هم مشکلی نشون نداده. واقعا باید چیکار کنم که وزن گیری اش مثل قبل بشه.۴۰۰ گرم برای یک ماه خیلی کم هست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سرفه
سلام خسته نباشید برای بچه سه ماهه که گرفتگیبینی دارع و سرفه میکنه چی خوبه؟ اسپری سالبوتامول به نظرتون استفاده کنم؟ بخور سرد هم خونه داریم به نظرتون بخور رو نزدیکش بزارم یا ازش دورکنم؟
- واکسن
سلام اقای دکتر واکسن انفولانزا که فرمودین دردو نوبت باید تزریق بشه یعنی نصفشو یه بار بزنیم نصفشو در بار دیگه یا نه دوبار کامل تزریق کنیم ؟ اگه دوبار کامله چقدر باید فاصله بین تزریق ها باشه ؟ واسه نوزادم باید دوبار نصفه تزریق بشه؟ میشه کامل توضیح بدین ممنون
- سرفه
سلام بچه زیر ۲ ماه دارم سرفه میکنه آزیترومایسین خوبه براش چجوری چقدر بدم بهش
- کم خوابی نوزاد
سلام.پسرم الان ۴۶ روزشه .وزن موقع تولد ۳۴۰۰ بود یک ماهگی هم ۴۹۰۰ علائمشو میگم ببینید رفلاکس پنهان داره یا نه شیرشو خوب میخوره اما بعد ۱۵ دقیقه هی خودشو کش قوس میده تا وقتی سینه از دهنش دربیاد.گاهی اوقات از دهنش به مقدار کم تف میاد بیرون.سکسکه روزی یک بار .خس خس سینه.سرفه در حد یه بار در روز.وقتی خوابه یهو مثل کسی که تنگی نفس داره نفس عمیق و بلند میکشه و بیدار میشه .بینیش انگار کیپه اما نگاه میکنم چیزی نیس خودم هم مرتب تمیز میکنم .دهنش هم ملچ ملوچ میکنه صدا میده خوابش هم در طول روز خیلی خیلی سبک و کم هستش ولی شبا از ۱میخوابه تا ۵.قطره هم روزی سه بار به مقدار ۲ ونیم سی سی اهورا نی نی میدم و آد
- سلام نوزاد یه ماهه من دو روزه ک مدفوع نداشته
سلام پسر من یک ماهش هست و یک هفته میشه ک تد روند مدفوع کردنش اخلال ایجاد شده اوایل تا دوبار در روز شکمش کار میکرد اما الان دو روز میشه ک پی پی نداشته و خیلی حالت بی قرار داره حتی وقتی ک خواب هستش
- جوش
دخترم ۱۸ ماهه اس از دیشب تاحالا بدنش جوش زده و خارش داره هنوزم واکسن نزده حتی داخل سرش احتمالش هست ابله باشه
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- روروئک
سلام دکتر ار چند ماهگی میشه نوزاد و گذاشت داخل روروئک؟
- شربت نیوزینک
- استامینوفن پاراکید برای کودک
سلام پسرم ختنه کردیم دکتر استامینوفن آمیفن دادن هر ۶ ساعت ۱۲ قطره ولی پسرم نمیخوره میخوام میخوام بهش استامینوفن پاراکید بدم چند قطره بهش بدم هر ۶ ساعت ؟ پسرم ۵۶ روزس و ۵ و ۷۰۰ وزنشه
- در خصوص زردی نوزاد
نوزاد ۴۰روزه دارم که رنگ پوستش بعد از شیردهی روزهای اول کمی تغییر کرد مصرف گرمی خودم خیلی بوده و نوزادم در بدو تولد که توسط پزشک معاینه شد زردی نداشت شیر خودم می خوره و مدفوع شم زرد رنگ هست ممکنه زردی داشته باشه
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه وبیست روز من کف دستها و کف پاها و زیر بغلش عرق میکنه. مشکلی داره نوزادم؟
- استفاده نکردن بالشت
سلام آقاي دکتر دخترم 10ماهشه از 2ماهگي به بعد عادت داره روي تشک و بدون بالشت ميخوابه يعني اگه ميذاشتمش روي بالشت تو خواب خودش رو سر ميده و از بالشت مياره پايين روي تشک.اشکالي ندارد روي تشک بخوابد براي گردنش مشکلي پيش نمياد؟؟
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام آقای دکتر پسرم حدود سه ماهشه سرفه میکنه و سینش خش خش میکنه چه دارویی براش استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنین
- نفس بند امدن ی دفعه
رفلکس معده درمانش چیست ایا خطرناکه چون باعث میشه نفسش گرفته بشه واسه چند دقیقه نوزاد یک ماهه است یک دفعه نفس خود ب خود بند میاد و از دهانش انگار تف یا کف بیرون میاد علتش چیست
- قطره مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر.پسر من ۲۳ روزه هستش.الان قطره آد مصرف میکنه.نیاز هست که همزمان قطره مولتی ویتامین هم مصرف کنه؟یا مصرف یکی از این ۲ قطره کفایت میکنه؟
- سکسکه
باسلام وخسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر ۳ماه ونیمه ریفلاکس داره واز دیروز سکسه اش هم زیاد شده واسه کاهش دفعات سکسکه اش چه کار باید کرد؟دارویی هستش؟روزی ۶،۷بار وهربار سکسکه اش ۲۰تا ۳۰دقیقه طول میکشه.خودشم خیلی اذیت میشه.

