Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ضرر عسل برای نوزاد
سلام ببخشید من نمیدونستم عسل برای نوزاد ضرر داره وخیلی کم در حدی که فقط ی کم ب نوک انگشتم زدم و ی کم ب پسر ۶ماهم دادم الان ک فهمیدم ضرر داره نگران شدم میخواستم بدونم با اینکه خیلی کم بود اشکال داره؟
- مدفوع تیره و سفت
سلام کودک من 8 ماه دارد و غذا میخورد .تعداد دفعات دفع او مدتی است در روز 4 یا 5 بار شده که شکل مدفوع سفت و سیاه است به او قطره آهن و پدی لاکت هم میدهم.علت و علاج زیاد شدن تعداد مدفوع در طول روز چیست آیا علت سیاه بودن رنگ مدفوعش قطره آهن است؟
- استفراغ
سلام دکتر پسر من یک سالو شش ماه داره از دیشب هرچی میخوره بالا میاره از دیشب تا الان فقط یکم اب جوش خورده دوباره صبح بهش اب جوش و بیسکوییت مادر دادم بالا اورده.تب و سرفه هم نداره سرحالم هست ..برای بهبودیش باید چه کاری انجام بدم؟
- شربت زینک سولفات
باسلام عرض ادب آقای دکتر پسرم سیزده ماهه شه شربت زینک سولفات بعد باز کردن تا چند ماه میشه استفاده کرد ؟
- قطره میلکازیم
سلام آقای دکتر اینکه با رژیم سختی که دارم و دخترم به شیرخشک پپتی و پپتی جونیور حساسیت داده و رفلاکس بدتر شد یعنی به لاکتوز حساسیت داره؟؟قطره میلکازیم بدم؟
- دوز شربت سفکسیم
سلام دختر ۴ ساله دارم با وزن ۱۷ کیلو هفته پیش انفولازا گرفت و خوب شد البته سرفه داشت امروز دوباره تب کرده میخواستم بدون این همون مریضی قبله یا دوباره مریض شده و اینکه دارم بهش سفکسیممیدم مقدار شربت سفکسیم چقدر باید باشد ممنون از لطفتون
- علت تب غیر منظم
سلام وقت بخیر دخترم 5 سالشه سه،چهار روزه بعضی ساعات روز تب داره و آبریزش بینی داره،تبش روبه راه نمیشه علت چیه آقای دکتر
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- زرده تخم مرغ
هرروز به نوزاد ده ماهه یک زرده تخم مرغ یا زرده تخم بلدرچين بدهیم زیاده من حدود یک ماه است که هرروز می دهم آیا ممکن است مشکلی برایش پیش آمده باشد خیلی ممنون
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 7سالشه وسط پاهاش میسوزه بردمش دکتر معاینه اش کرد گفت عفونت داره ازمایشاتش هم نشون داده عفونت ادراری داره وسط پاهاش قرمز کرده باید چه کار کنم ؟
- واکسن 4 ماهگی
سلام آقای دکتر واکسن 4 ماهگی رو میشه یک روز زودتر زد؟
- شربت
سلام اقای دکتر واسه دستشویی نکردن بچه پدی لاکت خوبه یا بی بی کر کدومش زودتر باعث میشه بچه تا چندروزکه دستشویی نکنه دستشویی کنه
- سلام یک میخ کوچک ولی زخیم پای پسرم فرو رفت وان را خارج کردیم لازمه نزد دکتر بره یانه؟ ولی زخیم پای پسرم فرو رفت میخ را خارج کردیم ولی در دارد لازمه پیش دکتر ببرم؟۹سال دارد
خونریزی نداشت ولی درد دارد چه کاری باید انجام بدهم ممنون
- سوال؟؟؟؟؟؟
چرا به بعضی از سوالات جواب داده نمیشه،ولی پاسخ دهی شده مینویسه 🤔🤔🤔🤔
- سلام دخترم پنج سالشه بعد از سرما خوردگی دچار عفونت گلو شده میخواستم بپرسم آموکسی سیلین بهش بدم یا سفکسیم؟
- دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰
پزشک برای پسر ۴/۵ ساله من با وزن ۱۷ کیلو دوز روزی ۷ سی سی رو تجویز کردن.ممکنه اشتباه باشه.تب انفلوانزا داشت
- سرفه نوزاد ۸ماهه
سلام.پسرم ۸ماهشه دوروزه سرفه میکنه مخصوصا وقتی دراز کشیده و بینیش گرفته .قطره پلارژین هر۶ساعت یک سی سی بهش میدم . ولی فرقی نکرده .میشه راهنماییم کنین
- پابیرون
با سلام من بچم صبح پابیرون گرفته و پابیرونش زرد رنگه و دونه های سبز توش چیکار کنم دستشا مدام تو دهنشه واب دهن خیلی داره اشتهاشم کم شده چیکار کنم
- ریفلاکس پنهان
سلام خسته نباشید پسرم دو ماهشه شیر خشک گیگوز می خوره ریفلاکس پنهان داره خس خس سینه داره و سکسکه می کنه شیر مادر هم فقط وقتی خوابه می خوره درطول روز اصلا نمی خوابه و خیلی بی قراره اسید معده اش هم بعضی اوقات خیلی اذیتش می کنه و به خاطر همین خیلی گریه می کنه گردنش هم خیلی عقب میده و موقع خواب خیلی جا به جا میشه کولیک هم داره برای ریفلکسش باید چه کاری انجام بدیم؟قطره بایولاکت میتونه بهش کمک کنه که بهتر بشه ؟بهش امپراوزل دادند که بخاطر عوارضی که ممکنه داشته باشه اصلا استفاده نکردیم ممنونم
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم

