Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم یازده سالشه گاهی سرگیجه حالت تهوع داره چندبارهم در این موقعیت سردرد داشته که گهگداری رخ میده خیلی پرخاشگر هم هست لطفا راهنمایی کنید
- شیر خشک نوزاد
سلام .خسته نباشید. نوزادی دارم پنج ماه و ده روز دارد. شیر خشک ببلاک ای آر میخوره ولی هنوز استفراغ می کنه و شیر را بالا میاره وزن کم گرفته وزن تولد دو کیلو هفتصد و وزن الانش شش کیلو و نیم .امپرازول ده هم دکتر براش نوشته هنوز شیر را بالا میاره .لطفا راهنمایی کنید. با تشکر
- مصرف ویتامین آ در شیردهی
با سلام من زیر چشمم شدیدا خشک و پوسته پوسته شده پسرم هم فاویسمه یه سال و یه ماه داره و شیر خودمو میخوره میتونم پماد ویتامین آ استفاده کنم زیر چشمم؟؟
- ریش و سبیل نوزاد سه ماهه
دخترم سه ماهشه که موهای زیادی تو صورتش هست. ابروهای پر و پیوندی سبیل های سیاه و ریش تیره و موهای پیشانی زیاد. می خواستم بپرسم این موها ریزش پیدا میکنه یا نه☹
- روش درست غذا دادن به کودک
سلام و روزتون بخیر سوال بنده درمورد میکس یا له کردن و یا نکردن غذای کودک است. اکثریت نظر به این دارن که غذارو نباید له کرد میکس که اصلا، ولی دختر یازده ماهه من که فقط دوتا دندون جلو داره چطوری باید بجوه؟ غذایی هم که جویده نشه تو معده هضم نمیشه و به همون شکل دفع میشه و هیچ چیزی بدن دریافت نمیکنه. ممنون میشم از پاسخگویی
- پماد سوختگی
سلام اقای دکتر. جهت پیشگیری از ادار سوختگی پای نوزاد سه ماهه کرم حاوی زینک اکساید بهتره یا پودر حاوی زینک اکساید؟
- چسبندگی لابیا
باسلام وخسته نباشید من دوسه روزی هست متوجه شدم دخترم چسبندگی لابیا گرفته ودکتربرای دخترم استروژن تجویزکردندولی الان داروش پیدانمیشه میخواستم ببینم چه دارویی میتونم جایگزینش استفاده کنم باتشکر
- پوست
علت پوسته پوسته شدن کل بدن نوزاد چیست چون تازه اینجوری شده و ۵۶روزه است نوزادم
- رزولا
سلام آقای دکترببخشدمیخواستم بپرسم درمان رزولاچیه؟پسر۸ماهم چندروزتب کردبعد دوروزه صورت پشتش وشکمش جوشای قرمززده وبی اشتهاهم شده راه حل چیه آقای دکتر
- زبان
سلام آقای دکتر دخترم سرما خورده و بینی اش کیپ شده آب بینی اش تمیز است اما احساس میکنم داغ است باید چکار کنم
- چند سی سی شربت آزیترومایسین برای کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو باید بدیم؟؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام خدمت شما دختر 2 ساله ای دارم که یه هفته است دل درد و دلپیچه داره همراه تب بود کهدوروز اول اصلا پی پی نکرده بود و روزسوم اسهال فقط ابکی بود و یه بارم با شیاف اسهال کرد ودکتربهش شربت سفیکسیم داد ولی خوب نشد همش گریه و بیتابی میکردشدیدشد بعدش خودم بهش شیاف گلیسیرین دادم پی پی کرد فرداش بازم بدون شیاف پی پی کرد ولی همش درد میکشید دوباره ازشیاف استفاده کردم بازم دفع داشت وسونو گرافی کامل شکم همش سالم بود بیشتردورنافش میگه درد میکنه تبشم روز پنج قطع شد ولی همش دلپیچه داره گریه میکنه حالت تهوع و استفراغم داشت که بعد دارو بهترشد و خیلی بی اشتهاشده و اکثرا هرنیم ساعت میگه شکمم درد میکنه و بیقراره و اینکه مدفوعش چسبناکه و حالت چرب داره و یکبارم توش دونه های سفید خیلی ریز چندتا مشاهده شد
- ادرار صورتی رنگ
سلام پسرم دوسال و نیم هست و از دیروز رنگ ادرارش صورتی شده الان تو این اوضاع کورنا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید
- سرفه های خلط دار
با سلام پسرم چهارماه وبیست روزشه سرفه شدید خلطدار داره آبریزش بینی هم داره صداش هم گرفته گاهی انقدرشدید سرفه میکنه کم میمونه خفه شه بردمش دکتر ،شربت سیتریزن وانستین4ونئوزینک داده به نظرتون زود خوب میشه ،شربتا ضررندارن
- سلام پسرم یکسالشه سرما خورده سرما زده به چشم سمت راست
از چشمش ترشحات چرکی خارج میشه چه داریی بایو مصرف کنه
- بلوغ زودرس
دخترم۸ساله است همه علایم بلوغ داره قرص زینک پلاس براش خوبه یانه
- سلام دخترم گلوش عفونت داره سفکسیم صد چقد بدم
- سلام دکتر پسر من چند روز سرفه زد بعدش تب کرد شربت ایبوبروفن دادم تبش قطع شد الان روی دستش بازوش جوش قرمز رنگ زده مشکل چیه
- علت غذا نخوردن کودک هشت ماهه
سلام.خسته نباشید.پسرم ۸ ماه و ۲۲ روز دارد.نزدیک ده روزه شیر و عذا نمیخوره.به شدت بی اشتها شده.موقع غذا خوردن خودشو عقب میکشه.امروز دیدم یکی از دندونای بالاش جوونه زده.بالا نمیاره.سرفه نداره.از دندونه یا رفلاکس پنهانه.میتونم بهش شیر خشک اچ آ بدم؟ برای اشتهاش چبکار میتونم انجام بدم خیلی نگران غدا نخوردنشم.
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
با سلام كودك ما ٤٥ روزشه و داخل مدفوعش خلط با رگه خوني ديديم ضمنا هم شير مادر هم شيرخشك بهش ميديم تب نداره ولي شيرو بالا مياره مقداري اب دهانشم ميره ممنون ميشو راهنماييم كنيد

