Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه و کبود شدن نوزاد هنگام مدفوع کردن
باسلام نوزادی 32 روزه داریم که هنگام مدفوع کردن احساس میکنم شدیدا درد داره، گریه میکنه به طوری که صورتش کبود میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- شربت
سلام اقای دکتر پسرم ۸ماهس یک ماهی میشه ک شربت نئوزینک ۵ سی سی میدم ایا باید قط کنم یا این یک ماه دیگ بدم بعد یک ماه قط کنم و از دوباره بعد یک ماه شرو کنم ب دادن
- گوش
باسلام خدمت آقای دکتر بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش نوزاد کی هست ممنون
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۱۱ ماهش هست،سرماخوردگی شدید گرفته آبریزش بینی گلودرد وزنش هم ۱۰ کیلو هست چقدر و هر چند ساعت باید بهش شربت بدم؟
- رفلاکس
سلام بچم ۳ماهشه بهش شیرخشک میدم بعد از نیم ساعت بریده بریده بالا میاره مشکل از شیرخشکه یا اضافه معدش هست ؟
- فاویسم سرما خوردگی
سلام پسرمن دوسالو هفت ماهشه فاویسمی هم هست همیشه سرما میخوره شربت ازیترومایسین ۲۰۰ براش ضرر نداره؟یا سفیکسیم ۱۰۰
- تب و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر عزیز دخترم پنج سالو نیمش ۱۸/۵وزنش اقای دکتر از پریروز ظهر که میشه سه شنبه به علت همین تب و سرفه بردمش دکتر بهش سفیکسیم ۲۰۰داد که روزی ۴/۵سی سی بدمش و شربت بنفشه و سرماخورذگی کوریزان ولی آزیترو ۲۰۰هیچ جا نبود ازیترو ۱۰۰گرفتم که دکتر گفت بهش روز اول ۹سی یی بده چهار روز دیگه پنج سی سی لده روزی امروز روز دوم آزیترو ۱۰۰بوده که دادمش ولی هنوز این تب داره که ۳۷/۶بود با استا کنترلش کردم ولی سوالم اینه که این آزیترو ۱۰۰مناسب دوزش براش همینقدر باید بدمش بینیشم شبی کیپ میشه نمیدونم چه قطره ای باید بریزم برای کیپی بینیش ممنون برام بگین جواب سوالمو خیلی نگرانم بعنی این آزیترو اثر نکرده که امروز که روز دوم دادن ازیترو بوده هنوزم تب میکنه خیلی استرس دارم ۱۰اسفند داروشو شروع کردم که میشه سه شنبه امروزم پنج شنبه ۱۲اسفند تا کی صبر کنم که اگه بهتر نشد دوباره ببرمش دکتر معاینه
- پوسیدگی دندان
باسلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دندان های بالاش چهارتاش پوسیده شدن وریختن زیرچشمش ورم کرده میبرم دکتر دندان پزشک میگه باید بیهوش بشه ترمیم وبکشیم ده ونیم کیلو وزنش اطرافیان میترسونن میگن خدایی نکرده به هوش نمیاد .نمیدونم چیکارکنم.تردید دارم ومدام دراسترس هستم لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- با عرض سلام و خسته نباشید اگه لطف کنید و جواب بدین ممنون میشم من روز دوشنبه ۱۹ واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو زدم تا ظهر خوب بود ولی بعد تا این لحظه آروم و قرار نداره غذا که هیچ خوابم نداره آبریزش بینی همداره و یکی دو بارم استفراق…پیش دکترم بردم فعلا هیچ فرقی نکرده دارم از نگرانی میمیرم خواستم بدونم این شرایط عادی یا برای پسر من مشکل داره
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم از ظهر آبریزش بینی داره احتمال داره که سرماخورده باشه
- کودک ۵ ماهه دارم ۸ کیلو سرفه و تب شدید با گرفتگیه بینی داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ۱۲ ساعته پاسخ نمیده چند سی سی بدم ممنونم جواب بدید
نوزاد ۵ ماهه دارم با وزن ۸ کیلو سرفه تب شدید گرفتم به بینی داره شدیده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم دکترش ۱۲ ساعته تجویز کرده یادش رفته بنویسه چند سی سی تا بعد عید نیست پاسخ نمیده با وزن ۵ کیلو ۱/۵ بهش میدادم یه بار دیگه تجویز کرده بود الان نمیدونم چقدر بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- شیرخشک
بهترین شیرخشک برای نوزاد نارس
- مخلوط شیر خشک اپتامیل و پپتی جونیور
سلام وقتتون بخیر دحترام رفلاکس دارن دکتر براشون شبر خشک پپتی جونیور نوشته ولی نمیخورن ولی وقتی با اپتامیل قاطی میکنم میخورن و بالا هم نمیارن. ضرری داره قاطی کردن؟ممنون از پاسخ شما🌹
- وزن کودک ۹ ماهه
باسلام و احترام.. وزن دخترم در بدو تولد ۲۹۰۰ بود و حالا امروز که ۸ ماهش تموم شده وزنش ۸ کیلو و قدش ۶۶سانت است.. میخاستم بدونم مناسبه؟ و اینکه اقای دکتر دخترم بیشتر از یکماهه که روی قد ۶۶ ایست کرده وبیشتر نمیشود.. ایا لازم است ازمایش ادرار انجام دهد؟؟ باتشکر
- دل دردنوزاد
سلام وقت بخیر نوازد 43روزه شب ها ساعت12تا3نصف شب دل درد شدید داره به خودش میپیچه و پاهاش رو جمع میکنه همراه با گریه شدید دکتر هم بردم گرایپ میکسچر داده و کامی کام و پدی لاکت ولی هیچ کدوم تاثیر نداره بعضی وقتا آبنبات با آب جوش بهش میدم بنظرتون دارویی دیگه هست که دردش رو آروم کنه خیلی اذیته
- یبوست
سلام خسته نباشید دخترم یکسال و هفت ماهشه دو روز خوب شکمش کار نمیکنه و مدفوع سفت میاد و با درد میاد گریه میکنه میگه درد میکنه چیکار بباید بکنم چی بخوره ک شکمش خوب کار بکونه ک اذیت نشه ممنون میشم جواب بدیم .
- با سلام دخترم یک سال و شش ماهش از یک آذر دچار سرفه خروسکی شده دو مرتب شب بردمش دکتر ولی هنوز سرفه را داره مخصوصا شب ها خوب نمیتونه بخوابه چه داروی براش خوبه
- شیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یاسین موذن ۲۰ ماهشه شیر مادر میخورد الان دیگه شیر ندارم بهش بدم .وزنش نه کیلو هفتصد چند شبه تو خوابه بهش شیر بطری دادم به نطرتون چه شیری بدم یکم جون بگیره مقوی باشه
- نفس کشیدن کودک
سلام. پسر ۶ ساله ام چند روزه هر از دو سه دقیقه یک بار نفس عمیق میکشه . انگاری میخواد خمیازه بکشه و اینها. دلیلش چیه؟
- برای اسهال واستفراغ بچه ۴ساله
سلام بچه ام اول استفراغ داشت الان هم اسهال چه داروی براش خوبه

