Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین کواموکسی کلاو۴۵۷
باسلام دختر۱۵ماهه باوزن ۱۱کیلوسرماخورده وعفونت گوش داره وکواموکسی ۱۲ساعت ۵سیسی دادم که ازروزدوم اسهال شد روزی ۴تا۵بار الان نمیدونم جایگزین چی بدم دکترگفت اگرحساسیت داشت آزیترومایسین بده ولی دوزش و نگفت والان نمیدونم چیکارکنم
- سرفه خشک
سلام آقای دکتر ،پسرم 3سال و شش ماهه هست سه روز پیش علایم سرماخوردگی داشت روز اول بیحالی و کمی آبریزش داشت بهش شربت سرماخوردگی کوریزان دادم الان آبریزش و یا تب نداره گرفتگی بینی داشت که اسپری بینی و بخور استفاده میکنم امروز دچار تک سرفه شده مخصوصا موقع خواب چه دستوری میفرمایید ممنونم
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۱۱ ساله آزیترومایسین 200 برای کودکان
۶/۵ ساله
- سرفه
سلام آقای دکتر من مادر پندار میلادم که فاویسم داره .قرص جویدنی شاید نخوره .و تا چه مدت دارو هارو بهش بدم .و آزیترومایسین هر چند ساعت باید بدم و شربت آسماویت الان دومین شیشه تمام شد 2.5 سی سی یک روز در میون میخورد باز بهش بدم یا چیزه دیگه باید بگیرم
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر یک هفته پیش واکسن یکسالگی پسرم رو زدم گفتن بعد یه هفته علایم ممکنه بروز کنه میخوام بدونم اگه دونه بزنه یاعلایمش که گفته بودن مثل سرماخوردگیه بروز کنه چه دارویی باید بدم؟
- اسهال و استفراغ
سلام پسرم ۲روزه اسهال استفراغ گرفته که اسهالش خیلی زیاده واصلا اشتها به غذاخوردن نداره ۲روزه هیچی نمیخوره حتی آب.دکتر هم بردم ولز فایده نداره چیکار کنم راهنماییم کنید نگرانم.همش یه گوشه افتاده خوابه.
- خواب شبانه
باسلام خدمت دکتر عزیز من پسرم نزدیک دوساله از اول خواب شبانه درستی نداشت الانم همینجوری میخوابه یک ساعت بعد بیدار میشه و گریه میکنه پاهاشو میکوبه زمین از شیر هم خیلی وقته گرفتم اب هم میدم شبا ولی تاصب ۴ پنج بار بیدارمیشه گریه میکنه
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر خداقوت خدا حفظتون کنه. میشه بفرمایید که به بچه ۱۴ماهه ویوا کید روزانه چند میل بدیم؟
- آمپول دگزامتازون
سلام آقای دکتر خسته نباشید امروز دخترم سرماخوردگی شدید داشت بردمش پزشک عمومی براش آمپول دگزا نوشت شنیدم که ضرر دار گفتم ببینم هیچ خطری نداره براش 5سالش 17 کیلو
- توده پشت گوش
با سلام. پسرم 7 ساله است . و پشت گوشش 2 تا 3 عدد برامدگی . یا غده . نمدانم چی هست . کوچیک بودن . و الان بزرگتر شده . و الان منجر به درد شدن . ایا اینها چی هستن . و کجا باید برم پیگیر بشم .
- سرماخوردگی دخترم سه ساله عفونت ریه
دخترم سرما خورده شدید سرفه میکرد بردم دکتر متخصص ریه شربت آموکسی کلاو و۱۴تا جنتمایسین داد روزی دوبار گفت ریه کودکتون عفونت کرده من هم ۵تا از آمپول هارو زدم اما بعد از مطالعه تو دلم شک افتادلطفا راهنمایی کنید ممنون در ضمن دکتر بدون گرفت هیچ عکسی از ریه دخترم گفت ریه عفونت کرده و گفت از ۱۰تا ۴ریه اش عفونت کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
- کمبود هورمون رشد کودکان
سلام دکتر دکتر برای دخترم آزمایش هورمون رشد نوشته جوابش رو گفت که هورمون رشدش کمه ولی قدش مثل بقیه بچه هاست ولی من نگرانم درصد هورمون رشدش رو تو آزمایشش نوشته 166آیا این درصد یعنی کمبود هورمون داره
- شیاف لاکساتور
سلام پسرم دوسال و هفت ماه داره ،، دوروز شکمش کار نکرد بیقراری میکرد بهش شیاف لاکساتور ۱ گرمی زدم ،، وزنش هم ۱۵ کیلو هستش ، یه بار مدفوع کرد ، ولی الان بیقراری میکنه برای شکمش ،، چیکار کنم؟؟
- اعصاب
سلام کودک من هفت ماهست ویه هفتهست که سیاهی چشاش بالا میره میترسه وگریه میکنه آیا این کار ربطی به اعصابش داره
- دن
سلام ، لطف میکنید دکتر دندانپزشک کودکان معرفی کنید ، ممنون
- بلوغ زودرس
با سلام خدمت شما دکتر عزیز.شهر ما دکتر غدد ندارد دخترم ۷ سال و ۷ ماهه میباشد که علایم بلوغ زودرس را دارد از یکی از پزشکان خانم در این باره پرسیدم نظر دادند که با امپول جلوی بلوغ را نگیرم و دست کاریش نکنم .لطفا راهنمایی کنید که اگر درمان کنیم بهتر است یا بگذاریم مراحل رشد را بدنش طی کند و ما دخالتی در این امر نداشته باشیم .با تشکر از شما
- مقدار مصرف لیپوزوفر
سلام وقت بخیر ببخشید مقدار مصرف لیپوزوفر برای نوزاد ده ماهه چقدره؟ و اینکه ویتامین دی یک سی سی میخوره اینم جدا باید بخوره؟
- قطره آهن
سلام دکتر .دختر من ۲۲ ماهشه قطره آهن لیپوزفر رو روزی چند سی سی بخوره؟ و تاکی باید قطره مولتی و آهن بخوره؟
- حمام بعداز واکسن
سلام من امروز دخترم و واکسن یکسالگیشو زدم میتونم امروز ببرمش حمام؟
- شربت کتوتیفن با هیدروکسی زین با هم
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه برای کهیر که روی بدنش میزنه هفتهای یکبار ۵ سی سی هیدروکسی زین میخوره از دیشب روی بدنش خیلللی خیلللی کهیر زده یعنی دونه های ریز صورتی که وسط دونه ها یکم برجسته هست دکتر عمومی بردیم باش شربت کتوتیفن داد روزی سه بار یک قاشق مربا خوری سوالم اینه که آیا با وجود اینکه هفته ای یکبار داره شربت هیدروکسی زین میخوره آیا اگه کتوتیفن بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ و تا چند روز بهش بدم ؟تا سه روز یا تا تمام شدن شربت ؟

