Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- سوختگی پا و ران
سلام من یک دختر چهار ماهه دارم هم شیر خودم هم شیر اپتامیل مصرف میکنه البته تازگی شیرشو عوض کردم تمام پا و ران و باسنش سوخته مثلا اگزما بردم دکتر پماد داده ولی هیچ تاثیری نداشته خواهشن کمکم کنید باید چیکار کنم؟دکتر پماد زینک اکساید مینو بهش داده
- سلام پسر من پنج ماه هست شب تا صبح برای شیر بیدار نمیشه روز هم خیلی زیاد نمیخره اشتهارش کنه چیکار کنم
- شربت سفالکسین
دختر پنج ساله من سینه ام خرابه سرفه میکنه شربت سفکسیم گیر نمیاد سفالکسین میشع بدم؟
- سردردوحالت تهوع
باسلام دختر من ۱۱ ساله و چند روزی است که سر درد و حالت تهوع دارد ممنون میشم کمکم کنید
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم پنج ماهشه پنج روز اسهال و اسفراغ شديد شده تب هم داره شير كه ميخوره به شدت بالا مياره هر دو روز ادرار ميكنه هر چى دارو هاش رو ميديم بالا مياره شياف هم گذاشتم براش فايدى نداشت شير خشكى هست بيوميل 1ميخوره لطفا كمكم كنيد دكتر بردم بازم خوب نشد
- ریزش آب دهان
سلام خسته نباشید پسر من بیست ماهشه از دو ماهگی آب دهان میریخت تا چند ماه پیش خوب شده بود ولی یک ماهه که دوباره شروع شد و شدید هست خیلی نگرانم که نکنه مشکلی باشه شیرخشکی هم هست و ریفلاکس هم داشت
- علایم عفونت
سلام آقای دکتر من امروز در مورد عفونت کلیه از شما سوالی داشتم فرمودید باید نوزاد آزمایش بدهد جسارتا یه سوال دیگه هم داشتم میخواستم بدانم در نوزاد پنجاه روزه علائم عفونت چیست؟
- غلت زدن در خواب
سلام دکتر وقت بخیر پسر من چند روز دیگه وارد ۱۶ ماهگی میشه به تازگی خیلی غلت میزنه همش در خال غلت زدن هست گاهی بیدار میشه ولی دوباره میخوابه و دوبار در شب هم شیر میخوره چه کار باید کنم
- کمبود
با سلام و عرض ادب کودک سیزده ماهه من کمبود ویتامین دی داره یعنی ویتامین دی خونش ۱۲ هست به هیچ وجه هم قطره مولتی و آد نمیخوره دارم دیوونه میشم تو رو خدا یه درمان توصیه کنید قرصی آمپولی چیزی
- کم اشتهایی و استپ وزنی
سلام پسرم ۱سال و ۱۱ ماهه هست از شروع ۱ سالگی اصلا وزن نگرفته خوب و همش استپ وزنی داره اشتهاش خیلی کمه و فعالیتش خیلی زیاد بسیار عرق میکنه و گرماییه و به زور مولتی ویتامین شاید یکم غذا بخوره بعضی مواقع که از صبح تا شب هیچی نمیخوره چکار کنم
- کهیر
سلام آقای دکتر،دخترم 14ماهه هست با وزن 9ونیم کیلو،ازامروز غروب روی پاها وبعضی جاهای دیگرکهیر زد متاسفانه شما مطب تشریف نداشتید بردمش کلینیک میلاد که براش شربت هیدروکسی زین هر8ساعت 2/5سی سی ومحلول کالامین و قرص پردنیزولون 5هر12ساعت نصف قرص تجویز گردید،وقتی به منزل برگشتیم قبل از مصرف دارو بیشتر کهیرها ازبین رفته بودن و من فقط شربت هیدروکسی زین را به بچه دادم ولی قرص پردنیزولون چون کورتون بود ترسیدم ندادم الان سوالم از محضرشما این هست شربت راتاچندروز بخورد ونظر شما درمورد مصرف قرص پردنیزولون چیست ممنون بابت راهنمایی تون
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هر چه شیر میخورد استفراغ میکنه و گریه و بیقراری هم میکنه تب نداشت ولی الان یه مختصر تب هم داره
- دندان و وزن
سلام اقای دکتر دخترم ۱۵ ماهشه و وزنش ۹۷۰۰ هست وزن زمان تولد۲۹۰۰ بود ایا وزنش طبیعیه؟ واینکه فقط ۲ تا دندون پایینش در اومده دندون دیگه نداره ایا طبیعیه؟
- خواب
سلام آقای دکتر. نوزاد ۴ ماهه دارم کلا خوابش خیلی کمه درکل روز دو یا سه بار حدود ی ربع تا نیم ساعت میخوابه در طول شب هم هر نیم ساعت ی بار بیدار میشه شیرمادر میخوره دلیلش چی میتونه باشه آیا راه کاری داره
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
۳روز است براثرسرماخوردگی سرفه میکندوتب ۳۸/۵درجه دارد ولی برخوردن آستامینوفن تب نداردبایدچکارکرد
- اسهال
سلام آقای دکتر واقعا از اینکه این امکان رو طراحی کردید تشکر میکنم. مورد اسهال ما با یکم با مطالب توی سایت فرق داره. دختر من همراه با شیر مادر غذای کمکی هم میخوره و به محض خورد غذا اون رو دفع میکنه. روزی ده دوازده بار. چهار روزه ایزی کول دادیم اثر نکرده. ولی وقتی در آغوش مادرش هست اسهال نمیره!! رنگشم هر بار فرق میکنه. اولا آزمایش لازمه؟ و دوم اینکه تاجوابش بیاد باید چه چیزی بهش بدیم؟
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه ۵روزپیش تب کردهر۶ساعت یبارفرداش شد۴ساعت یباربردمش دکتربراش سفیکسیم ۱۰۰وقطره تب تجویزکردولی تبش بدترشدشدیکساعت یباربستریش کردن الان بعد۴۴روزخداروشکربهتره ولی دکتربدنش همه دون دون قرمززده میشه لطف کنیدبگیداین دونه هادلیلش چیه؟ممنون
- دلیل مدفوع آبکی نوزاد سه ماهه چیست
نزدیک به یک ماهه که کودک سه ماهه من مدفوع آبکی دارد.
- اطفال
سلام دکتر خسته نباشید خواهر من ۳ سالشه یک باکلفن ۱۰ خورده مشکلی پیش نمیاد ؟

