Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشم
سلام آقای دکتر قبل از همه چیز باید از شما تشکر کنم از شما بخاطر دلسوزیتان دختر ۷ ساله ای دارم از دیروز چشمش چرک میزند و امروز قرمز و متورم هم شده است چه باید بکنم ممنون از راهنمایتان
- گوش
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه سرفه خشک میکنه و پلارژین میدم بهش با نئوتادین هرشب میدم الان میگه گوشم درد میکنه خودمم شهرستانم دسترسی ندارم بیام پیشتون ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی و اسم
سلام پیرم ۸ سالش ،اسم داره،پارسال ۱۰ روز بستری شد ، الان سرماخورده دکتر براش ازیترومایسین ۲۵۰ قرص و سفکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت نوشته نگرانم خوردن این دوتا بدنش و ضعیف نمیکنه و براش ضرر نداره
- کرونا
سلام دکترتوروخداکمک من خودم نه جایی رفتم نه کسی دیدم الان دوروزه گلودردشدیدوسرفه خشک کم دارم دیشبم یبارتب تا38داشتم امروزرفتم دکترچقددارونوشته گفت اگه خوب نشدی دوروزدیگه بیا کمکم کنیداگه کروناداشته باشم بابچه 6ماهم چه کنم دوتاپسر10و15ساله هم دارم نمیدونم تست کرونام کجامیگیرن رشتی نیستم هیچجاهم بلدنیستم توروخدابچه هام نمیگیرن من همش این دوروزماسک. زدم ولی کسیوندارم که کمکم کنه که قرنطینه شم همه کارامئخودم انجام میدم راهنماییم کنیدخیرببینید
- خلط در مدفوع کودک ۴ ساله
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر ،دخترم ۳سال و ۱۰ ماهشه الان ۱۰ روزه داخل مدفوعش لزجی هستش امروز زیاد شد و اسهال هم دو بار شد صورتش هم دون زده ،نگرانم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
- ایجاد رگه ها خونی فرمز و قهوه ای در صورت کودک بعد از رفع انسداد گلو بعد از گیر کردن غذا
با سلام احترام لطفا راهنمایم کنید کودک ما یه پسر یک ساله و یک ماه است که یک روز پیش موقع هندوانه خوردن در گلو کودک گیر کرد و کودکماان دچار خفگی شد یکی دو دقیقه طول کشید تا حالت خفگی رو بر طرف کردیم اما متاسفان چند دقیقه بعد از بر طرف شدن خفگی رگه های کوچک زیر پوستی کوچک کوچک در تما سطح صورت ایجاد شده حالت رگ مانند به رنگ قهو ای و قرمز خیلی نگرانم بچه مون هیچ مشکلی الان از لحاظ تنفسی و رفتار و حرکت نداره فقط این رگ های ریز قهوه ای قرمز و قهوه ای در زیر پوست صورتش ایجاد شده؟ ایا خطرناک و اینکه بر طرف می شه اصلا طی این یک روز کم یا زیاد نشد
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام اقای دکتر روزتون بخیر پسر ۳ ساله ام بردم دکتر ۱۳ کیلو وزنشه دکتر براش سفیکسیم ۱۰۰ تجویز کردن فک کنم دکتر مقدار کمتری گفتن ولی داروخونه روی جلد دارو نوشتن هر ۱۲ ساعتی ۵ سی سی ..... الان نمیدونم چکار کنم چند سی سی به بچه بدم بزرگوار لطف میکنید راهنمایی کنید ممنون پسرم
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- قطره میم
سلام.دخترم ۶ماه و ۲۰ روزشه.اگه بخوام قطره میم بهش بدم آیا لازمه که ویتامین آد و قطره اهن جداگانه بهش بدم؟و اینکه موز میتونم بدم بخوره؟
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام دکتربهم گفت یکی دوتا دونه نمک صبح ویکی دوتاشب بریزم روناف دخترم قبلاً ترشح میشوند ولی اعلان نداره ازکجا بفهمم که خوب شده
- دل دردکودک ۷ ساله
سلام.در سونودخترم تعدادی لنف نود مزانتر دیده شده .با۴/۵ mmبزرگترین.ممنونم کمکم کنید .خطرناکه.
- اسهال نوزاد ۸ماهه
سلام و عرض ادب دخترم هشت ماهش تموم شده و دوروزه که اسهال شده و هرچی میخوره شکمش یک ساعت بعد کار میکنه و زرد وابکی هستش.ولی اشتهای خوبه و مشکل دیگه ای نداره .میتونم کته ماست بهش بدم یا یک کپسولی شما به پسرم میدادین باماست قاطی میشد یا داروی دیگه ؟ لطفا راهنمایی کنید.
- عفونت روده
سلام ببخشید پسر من دو و سال و هشت ماهش هست ودو روز هست از مقعدش یه مایع شفاف آبکی میاد و تب هم کرده دو شب قبلش هم استفراغ میکرد الان اشتها هم اصلا نداره هیچی نمیخوره بردمش دکتر نگفت چی شده فقط یه ایپوبروفن واستامینوفن و شربت سفلکسیم ۱۰۰ داده ویه شربت برا تهوع
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- شربت کیندر
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه یه شیشه کیندر یوروویتال بهش دادم تموم شده مجدد براش همینو بگیرم یا شربت دیگه معرفی میفرمایید دستور مصرف هم بفرمایید ممنونم .
- گلو درد
سلام پسرم شش سالم گلو درد داره آیا میتونم کپسول اموکسی کلاو ۶۲۵رو نصفه بهش بدم؟
- مقدار مصرف ازیترامایسین
کودکم ۱۱ کیلو و ۸۰۰گرم وزنشه ۲ سالشه میزان مصرف داروش چقد باشه ازیترای ۲۰۰ دارم ممنون میشم پاسخ بدید
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- خارش دست وپا
الان ۲ هفته میشه شب و نصف شب دست پاش میخاره دونه ریز قرمزمیزنه پماد کالامین هم زدم فایده نداشته
- مشکل روده بزرگ
پسرم دوسالشه دل دردداشت کلونوسکوپی گرفتم گفت التهاب داره با برجستگی ریز در روده بزرگ

