Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرم دو ماهشه 28 روزگی برای نپومونی بیمارستان مفید بستری بود کشت ها منفی بود و تب اومد پایین و گفتن خلط ها کمه و مرخص شد ولی هنوز خلط داره چند بار هم دکتر رفتم میگن فقط قطره سدیم کلرید بریز، خلط ها خیلی اذیتش میکنن. راهکار دیگه میفرمایید؟؟ و عکس ریه و معاینه ریه و اکو قلب و نوار قلب هم مفید انجام داد ولی موقع خواب پنج تا نفس عمیق میکشه بعد چند ثانیه نفسش حبس میکنه این طبیعیه؟؟ نمیدونم از قبل هم اینجوری بوده یا بعد سرماخوردگی همچنین شده
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر برای واکسن ۱۸ ماهگی قبل و بعد از تزریق استامینوفن بدهم؟
- ایستادن نوزاد
سلام دخترم بهمن به دنیا اومده الان ۱۵ ماهشه. هنوز نمیتونه خودش مستقل سر پا وایسه با کمک وایمیسه و این که فقط دوتا دندون جلو پایینش تو ۱۲ ماهگی دراومده و دیگه دندونی درنیومده. تو ۳۸ هفتگی و کاملا طبیعی به دنیا اومده. اینا خطرناکه آقای دکتر؟ باید چکار کنم؟
- سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته۳ماهشه میتونم استامینوفن یکم بدم بتونه حداقل بخوابه؟
سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته ۳ماهشه میتونماستامینوفن کمی بدم شب بخوابه حداقل
- مسمومیت غذایی
پسرم ۱۸ماهشه دچار مسمومیت غذایی شده دچار تب واستفراغ حالا نمیدونم چیکار کنم خیلی بیحال
- التهاب لوزه
سلام،پسر من ۹ ساله است ۵۸ کیلو است،و التهاب لوزه دارد نه تب دارد نه سرفه،فقط بعضی وقتها حالت سردرد و تهوع خفیف دارد و کمی گلویش قرمز شده و بعضی وقتها با اینکه مسواک میزند از دهانش بوی بد می آید .چه دارویی و چه مقدار بدهم؟ از شما بخاطر راهنماییهای خوبتان تشکر میکنم.
- فاویسم
سلام دکتر دخترم تحت نظر شماس فردا باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه فاویسم داره قطره آستامینوفن و توی نت خودم نوشته براشون ضرر داره ولی من بهش دادم 2ماهگیش الان8100 بهش بازم استامیفون بدم؟
- نوزاد.
سلام آقای دکتر .دخترم ۱۵ ماهشه و شپش گرفته.چگونه میتونم درمانش کنم؟ آیا شامپو ضد شپش براش مضر نیست؟
- بالا آوردن نوزاد از دماغ
سلام وقت بخیر من نوزادم دوماهشه همش حالت خف.ی بهش دست میده .من حس میکنم یه سری حشره های خیلی ریز تو بدنش هست خیلی داره این موضوع اذیتم میکنه
- خشکی صورت
سلام نوزادم ۳۶ روز دارد یه هفته صورتش گرمی زد بعد از اون پوست صورتش خشک شده چی بزنم که نرم بشه
- زردی کف پا
سلام آقای دکتر پسرم کف پاهاش زرده علتش چیه
- سلام پسر ۴ سال و نیم دارم ی ماه هست که چند بار مریض شد و چندین جور دارو گرفته دو روزه سرفه بی وقفه خیلی اذیتش نیکنه
- قطره ادریز
سلام اقای دکتر پسرم قطره ادریز نمیخورد داخل اب میتوانم بهش بدم و تاریخ ان هم مثل اهن یک ماهه است یا بیشتر ممنون از شما اقای دکتر
- وزن کم و نخوردن شیر خشک
با سلام
من دو پسر دوقلو دارم که الان ۱۰ ماهه هستند. قل دوم وزنش خیلی کمه و ۸ کیلو ۵۰۰ هستش و دور سر۴۵ و قد ۶۹. شیر خشکی هستند هر دو ولی اصلا شیر خشک نمیخوره. شاید در طول روز بزور ۲ بار بخوره. اصلا اشتها هیچی رو نداره. قطره هاشم میدم میخوره ولی وزنش مناسب نیست. لطفا کمکم کنید
- جوش قرمز
سلام آقای دکتر فرزند من داره دندون در میاره همش آب از دهانش میاد و اون قسمت زیر لبش که آب دهنش میاد قرمز شده،چ پمادی براش بزنم؟
- سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهش تمومه شیر ببلاک اچ ا میخوره میتونم بعد از یکسالگی شیرش رو عوض کنم تا وزن بگیره چه شیری پیشنهاد میکنید که وزن دهیش خوبه چون هم رفلاکس داشت هم به پروتئین گاوی حساسه ایا بعد از یکسال برطرف میشه
- سوال
سلام آقای دکتر سوال در مورد شیر را من پرسیدم خواهشا اگر نیاز به ویزیت دارد خواهشا کمکم کنید کرمان دکتر خوب نوزادان چه کسی را معرفی میکنید ممنون از راهنمایی شما
- هموگلوبین
سلام .فرزند ۳ ساله ۰۳/ ۰ در آزمایش کمتر از حدمعمول یعنی چی ؟
- افتادن ازتخت
سلامآقای دکتر نوزاد 6ماهه ای دارم که از روی تخت افتاده چه کار کنم؟
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام وقت بخیر نوزاد ۳۵ روزه دارم خیلی بی قراری میکنه وقتی بالا میاره شیر هست یعنی حالت پنیرک نداره آب از گوشه لبش میاد انگار که سردی کرده باشه خیلی باد ازش رد میشه پاهاشو تو شکم جمع میکنه و گریه میکنه خیلی بد خوابش میبره همش انگار چیزی تو دهنش و میجوه بهش شیر خشک نان یک میدم چون شیر خودم خیلی کمه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم

