Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت دکسترومتورفان
بچه ام فاویسم آیااین شربت رابدم یانه
- سرفه نوزادسه ماهه
با سلام ببخشین نوزاد ۳ ماه و ۱۰ روزه ای دارم که چند روز پیش تب و سرفه داشتن با مراجعه به دکتر و بیمارستان و استفاده از شیاف و استامینوفن و امپول خداروشکر تبش قطع شد ولی سرفه دارند دکتر شربت اموکسی سیلین دادن امروز بردم دکتر برا سرفش شربت سالبوتامول هرروز سه بار ۱ سی سی تجویز کردن آیا این شربت برا نوزاد ۳ ماهه خطرناکه؟دوبار بهش دادم نگرانم.
- واکسن ۱۲ماهگی
با سلام خدمت آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم واکسن ۱۲ ماهگی میشه یک هفته به تعویق انداخت؟
- خوردن قرص
درود پسر بنده حواسم نبوده قرص tonalincla1250 خورده برای نخواستم ببینم باید چیکار کرد؟؟
- آزمایش ادرار و مدفوع
سلام دختر من ۶ ماهشه که آزمایش ادرار و مدفوع براش دادم و پروتئین ادرارش trace بود و wbc=1_3 و Rbc=0-1بود و در مدفوع wbc=8-10 و Rbc=0-2 بود ازنظر شما طبیعیه
- دختر ۷ سالم چرک گلو و بینی سبز با سرفه داره ،ایا نیاز به انتی بیوک هست ) دکتر قرص سفکسیم داد
- سلام نوزاد ۶ ماهه دارم سرما خورده سرفه داره چه شربتی بهش بدم؟
سلام وقت بخیر پسرم ۶ ماهشه و کمی سرفه میکنه ما همه ی خانواده سرماخوردیم و سرفه میکنیم میترسم پسرم هم بگیره چه دارویی بهش بدم بدتر نشه هزینه دکتر بردنش رو ندارم لطفا راهنمایی کنید
- سلام دخترم الان چهار ماهش هست 7کیلو ونیم هست ایا وزنش خوبه
- کرونا
سلام چند شب پیش پسرم تب و اب ریزش داشت سه سالش نشده.. من آستامینوفن دادم خداروشکر خوب شد بعد من و همسرم ازش گرفتیم و تست دادیممثبت بود حالا چند شب گذشته امکان ابتلاع هست دوباره میشه بگیره ما باید چیکار کنیم ممنون
- یبوست نوزاو
سلام آقای دکتر پسر من ۴۰روزش الان ۵روزه که شکمش کارنکرده آب قند بهش دادم شکمش رو هم چرب کردم مادر هم آلو خورده (طبق دستور شما کارهارو انجام دادیم) اما باز متاسفانه شکم بجه کارنکرده چکار باید بکنم البته باید بگم چند روزه داریم کارهای بالا رو انجام میدیم با تشکر
- سرفه
سلام خسته نباشیددکترپسرم 10سالشه یه 3هفته سرفه خلط دارمیزنه خیلی کمه دیفن هم بهش دادم بهترنشدتبم نداره
- آهن شربت زینک
باسلام آقای دکترمیخواستم ببینم شربت نیوزینک ایرانی به پسرم میدم آهنشم بایدبدم یااون خودش آهن داره
- شربت زینک سولفات
شربت زینک چه مارکی بخریم ؟
- ابریزش بینی
آقای دکتر دختر چهارسالم هرموقع آشپزی میکنم ابریزش بینی پیدامیکنه، کلا هر بویی که باشه چه عطر چه دود چه غذا، چی باید بهش بدم؟
- تغذیه
آقای دکتر سلام میتوانید لطف بفرمائید ومواد لازم ومیزان آن را برای تهییه ی اش گندم برای نوزاد هشت ماهه بفرمائید با تشکر
- باد کردن سینه ها
سلام
ببخشید دو هفته بچم بدنیا آمده و سینه هاش هم باد کرده. بعضیها میگن قدیم رسم بود پستوناشونو فشاربدن تایه آب ازش بیاد. میخواستم بدونم آیا چنین چیزی هست؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید بچه ای من سه ماهه نیم ۵.۵کیلو هست شیرم هم کمه چه شیر خشکی مناسب براش هس
- شیر نخوردن نوزاد پنج ماهه
با سلام و خسته نباشید دختر من تو هفته ۳۳به دنیا اومد باوزنشیر ۱۴۰۰ الان پنج ماهشه روند وزن گیری با قدش اصلا خوب نیس تازه الانم چند وقته دوس نداره شیر بخوره داروی امپرازول بهش میدم با شیر خشک Ar رفلاکش شدیدم داره چکار براش بکنیم
- تغذیه
نوزاد شیش روزه من اصلا شیر نمیخوره سینه رو نمیگیره میشه راهنمایی کنین
- سفالکسین
سلام بچم دوسال و نیم داره ۱۲ کیلو دوروره سرماخورده و تب داره ایبوپروفن و سیتریز ین میدم میخوام بدونم شربت سفالکسین هم بدم؟

