Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر کودوک
با سلام و خسته نباشید.من دخترم ۱۳ ماهشه چن روزی هست که شیر گاو و گاومیش بهش میدم شیر رو هم ۶ دقیقه میجوشونم.تا یه هفته که بهش میدادم هیچ تغیری نداشت بدنش اما بعد از یک هفته آبریزش بینی و صرفه خلت دار داشت بردمش دکتر گفت ویروسه اما فراموش کردم به دکتر بگم که شیر گاو و گاومیش بهش میدم.حالا بعضیا میگن ممکنه از شیر باشه بهش نیوفته.اما من میگم یک هفته شیرو خورد خوب بود بعدش مریض شد.حالا به نظر شما ممکنه از شیر باشه؟
- یبوست
- سرفه کودک
باسلام بچم1سال ونیمشه هم آبریزش بینی داره هم خیلی سرفه میکنه شربت نوریزمیشه بدمش
- شپش سر
سلام آقای دکتر دخترم ۲ سال و چهار ماهشه و متاسفانه چند روزی میشه که متوجه وجود شپش در سرش شدم و خیلی موهاشو می خارونه .خودمم همین طور اخیرا دچار خارش سر و شپش شدم چگونه درمان کنیم؟
- سوءتغذيه
بچه من 7ماه22روز خيلي بيحال مشكل روده داره وهيچ مكمل بهش نميدم ميترسم خيلي كم وزن 6كيلو هست
- واکسن دوماهه
سلام بچه ام ۶کیلو وسیصد گرمه دوبرابر وزن پاراکید بدم؟
- سلام اقای دکتربرای عفونت سبزوچسبناک بینی نوزاد14ماهه چندسی سیشربت اموکسی سیلین125بایددادوهرچندساعت.ممنون
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۰کیلو وسیصد وزنشه ویکسالو ده ماهشه از دیروز یه چشمش عفونت زده و کوچک شده،آیا قطره باکتی ماید ۱۰ هر ۸ ساعت بریزم بهتر میشه یا نه؟
- سرماخوردگی گلودرد کودک دوسال نیم
سلام خسته نباشید پسر دوسال نیم دوروزه سرما خورد گلودرد هم داره سرفع میزنه خلط بالامیاره چ شربتی رو معرفی میکنین
- سلام دکترشبتون بخیر من پدریه نوازاد هستم که چهل روزه متولد شد مشکل یوبست زیاددارد وهفته یک بار دسشویی میکند توراخدا چیکارکنیم شب وروز بی قراری میکند وخواب واسایشو ازما گرفته ممنون
- مصرف سیپرو فلوکساسین در دوران شیردهی
سلام دکتر خسته نباشید بخاطر عفونت ادراری دکتر قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ تجویز کرده و من یک دونه خوردم ولی الان تو اینترنت خوندم تو دوران شیر دهی نباید مصرف کرد باعث مسمومیت در بچه میشه دخترم یکسالشه چکار کنم ؟؟
- دارو
فرق مصرف سوسپانسيون ازيترومايسين و قرصش براي كودكان زير ١٢ سال چيست
- تهوع صبحگاهی
با سلام.فرزندم در نوزادی رفلاکس داشتن و الان که پیش دبستانی میرود دوباره تهوع و بی اشتهایی شدید دارد وگاها بالا می آورد آیا نیاز هست دارو استفاده کند؟یا به مرور به صبح بیداری عادت میکند و خوب میشود
- تب
دانه های ریز سرخ رنگی که بعد از تب به وجود میان نشانه چه مریضی ست
- تب
سلام پسرم۴ ساله است تبش با بوفن پایین نمیاد،ایا میتونم از شیاف دیکلوفناک استفاده کنم؟چند ساعت فاصله با بروفن داشته باشه
- در مورد قد
سلام آقای دکتر دخترم 11ماهشه قدش68هس برا مشکل قدش دارویی چیزی هس
- سلام اقای دکتر برای غذا های دخترم که درست میکنم مثل فرنی و حریره میتونم از روغن زیتون یا یه تکه کره داخلش استفاده کنم
- دوز سفکسیم
سلام و خسته نباشید پسر من یک سال و چهار ماهه هست با وزن دوازده کیلوگرم.دیروز بردمش دکتر گفت ی مقدار عفونت داره سفکسیم ۱۰۰ نوشت من دوز و زمان رو فراموش کردم.میشه راهنمایی بفرمایید چند وقت ی بار چ مقدار دارو بدم
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- سیاه شدن بچه در زمان گریه کردن
موقعی که بچه گریه میکند سیاه میشود درمان چیست

