Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دربارهشربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام آغای دکتر پسرم دوسال ودوماه ووزنش ۱۳کیلو است دوشبه تب داره ۳۸درجه وقتی سره میکنه قفسه سینش صدای خشن داره ابریزش کم داره سرفه بافاصله وتک تک ایا سیفیکسیم ۱۰۰ براش خوبه
- کارکردن شکم
سلام آقای دکتر،دخترم 3سالشه وزنش 12/5هست.معمولا یک روز در میان شکمش کار میکنه ولی باحجم زیاد و نرم .اقای دکتر الان که غذای خانواده میخوره شکل مدفوعش طبیعیه؟البته بعضی صبحها یا وقتهای دیگه دست میزاره رو شکمش میگه درد داره .ممنون از راهنماییتون
- جواب آزمایش مدفوع
سلام خسته نباشید مدفوع پسرم یه مدت لزج بود آزمایش دادم،میشه لطف کنید ببینید آزمایشی چه طوره؟ممنونم تشکر از شما
- فقر آهن
با سلام لطفاً جواب من را حتما بدید پسرم ۸سالشه و خیلی ضعیفه ۲۲کیلو وزنشه و فقر آهن داره فعلا فقط فولیک اسید بهش گاهی میدم اصلا اشتها نداره و خیلی کم غذا میخوره امروز چند بار بی حال شد و دوباره حالش شد کمی هم خواب آلودست چکارش کنم
- تیروئید
سلام دخترم هفت سال دارد دو ساله فهمیدیم که تیرویید دارد خیلی کم وزن است چکار کنم
- قد
سلام. دختری چهار سال و نیمه دارم ک قدش خیلی کوتاهه از هم سن و سالها ک هیچ حتی از بچه های ک چند ماه ازش کوچیکترن کوتاهتر هست.چندین بار دکتر بردمش آزمایش گرفتن ازش گفتن خوبه فقط ی کم کم خونه قد من ۱۶۰ و پدرش ۱۷۲هس قد تولدش ۴۴و هشت ماهه بدنیا اومد قد خاله و داییش ویکی از عموهاش بلنده بقیه تقریبا کوتاه هستن بنظرتون باید چکار کنم قد الانش ۱۰۳هس
- فاویسم
سلام،پسرم سه سالشه و فاویسم داره، تا الان وزنش تغییر نکرده،اصلا چاق نمیشه و زیر چشماش همیشه کبوده،لطفا به من بگید که برای وزن گیری چی بهش بدم،تا الان ویتامین های مختلفی امتحان کردم ولی فایده نداشت.
- تب بیشتر از ۳ روز
با سلام .دخترم ۸ سال و نیمه اس از جمعه شب تب میکنه با علائم سرماخوردگی که کم کم تا امروز بروز کرده .تبش با استامینوفن پایین نمیاد از ژلوفن یا شیاف دیکلوفناک همیشه استفاده می کردم که پریشب حساسیت شدید به دیکلوفناک داد . الان باز هم تب داره قرص سرماخوردگی دادم البته به تجویز پزشک اما تبش پایین نمیاد ، الان شربت ایبو پروفن بدم اشکالی نداره؟ با قرص کلداستاپ تداخلی نداره
- آمپول دگزا
با سلام . من برای دختر 23 ماهم به خاطر گرفتگی صدا با تجویز پزشک دگزا تزریق کردم الان خیلی ناراحتم چون شنیدم این آمپول عوارض زیادی داره و باعث میشه کلسیم تا 6 ماه جذب نشه . درسته یا نه ممنون میشم پاسخ بدهید .
- میزان نصرف دارو
سلام برای پسرم که ۴۶کیلو است دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰چقدر باید باشد
- با عرض سلام و خسته نباشید اگه لطف کنید و جواب بدین ممنون میشم من روز دوشنبه ۱۹ واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو زدم تا ظهر خوب بود ولی بعد تا این لحظه آروم و قرار نداره غذا که هیچ خوابم نداره آبریزش بینی همداره و یکی دو بارم استفراق…پیش دکترم بردم فعلا هیچ فرقی نکرده دارم از نگرانی میمیرم خواستم بدونم این شرایط عادی یا برای پسر من مشکل داره
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم از ظهر آبریزش بینی داره احتمال داره که سرماخورده باشه
- مشاوره
سلام وقت بخیر دخرم سه سال ونیم داره همش یک گوشه میشینه پاهاش بهم فشارمید قسمت ران یا به شکم میخوابه این کارانجام میده میشه لطفا راهنماییم کنیی
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام آقا دکتر گرامی وقت بخیر پسرم 3.5ساله هست طبق تجویز و فرمایش شما بهش شربت های آدزیر،آسماویت ،ایمونس،فروگلوبین،کیندریوروویتال،ساندروس زینک دادم پسرم کم اشتهاست و تمایل به خوردن غذا نداره چندروز هم به علت سرماخوردگی بدتر شده و کلا میل به غذا نداره میشه لطفاً شربت ویتامینی کامل و اشتهاآور تجویز بفرمایید اگه ممکنه مقدارشم بفرمایید. متشکرم
- تب ادامه دار
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه و ۱۵ کیلو داره تقریبا ۱۵ روزه سرماخورده و نوسان تب داره مدام برمیگرده یک دوره آنتی بیوتیک آموکسی کلاو و یک دوره آزیترماسین ۲۰۰ مصرف کرده اما همچنان سرفه های خلط دار داره از اسپری های سالبتامول و فلوسالمکس هم استفاده کرده شما چه دستور میفرمایید
- لکه پوستی
سلام اقای دکتر دختر من ۲ سال و ۹ ماههشه الان ۳ هفتس ۳تا لک سفید کوچیک افتاده روی صورتش بردم پیش متخصص پوست گفت یه چیزی شبیه شوره سر بعد پماد ساختگی کلوتریمازول و گلیسیرین و تریامسینولون داد ۲ هفته زدم ولی تغییری نکرده
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- ازیترومایسین
سلام پسرم دوسالشه دوروزه سرماخورده و تبش هی قطع و وصل میشه بینیش هم مخاط زیاد داره شربت ایبومروفن و سیتریزین بهش میدم . میتونم ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم؟ واینکه روز اول ۵ سی سی مابقی ۲.۵ سی سی؟
- خوردن کاغذ و دستمال
با سلام به آقای دکتر ،دختر من ۲۱ ماهشه،هر چیزی را تو دهانش میزاره ،بیش از حد ،حتی دستمال و کاغذ و مهر و پاک کن میخوره ،هر آشغالی هم میزاره دهنش،دیگه نمیدونم چکار کنم ،لطفا راهکار بدید ممنون
- حرف زدن کودک
سلام من پسری ۱ سال و پنج ماهه دارم از چند ماه پیش کلمات ساده رو میگفت و صدای حیوانات رو تکرار میکرد و تقریبا هر چیزی بهش میگفتیم سعی در گفتن داشت ولی الان دیگه تکرار و سعی نمیکنه و همش با گفتن اااااا و یا جیغ و یا اشاره به چیزی که میخواد متظورش رو میرسونه باید چی کار کنم؟؟؟ نگرانم
- شربت سندروس
سلام کودک 5 ماهه ای دارم که تازه شروع کردم بهش فرنی میدم آیا میشه بجای قطره آهن و مولتی و آ د شربت سندروس بهش بدم اگه میشه روزانه چند قطره؟ ممنون از پاسخ شما

