Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر ،شیر ای ار نوزاد مصرف کرد یبوست گرفت،بعد گیگوز معمولی استفاده میکنیم نفخ زیاد داره تا یک هفته خوب کار کرد بعد یک هفته دوباره مدفوع خشک داره.چه شیری مناسبشه؟
- رشد و نمو
با سلام ..پسرم بد و تولد وزنش ۳۸۵۰کیلو بود الان یازده ماه و چند روزشه .وزنش ۹کیلو هست به نظر شما وزنش کمه ؟؟؟؟؟ ...در دو ماهگی به خاطر ریفلاکس شربت امپرازول تا دو ماه خورد و بعدش گفتن حساسیت غذایی داره .الان هم تخم مرغ و ماست میخوره و مشکلی نداره ،شیر خودم کم شده ، به نظر شما از شیر خشکی استفاده کنم یا سرلاک ؟؟؟از چه شیر خشکی استفاده کنم تا وزنش بیشتر بشه ؟؟؟؟؟با تشکر از شما
- گریه کردن نوزاد
چهل روزه خیلی گریه میکنه چکاربایدبکنیم
- صدا گرفتگي و سرفه نوزاد ۲ ماهه
- قطره استامینیفن
سلام همزمان مصرف استامینیفون با قرص لاکتیز برای نوازاد یکماهه عوارض داره؟
- زردی نوزاد
با سلام و احترام. فزندم سی روزه است و دختر. ابتدا زردی 17 داشت که بعد از بستری دو روزه و رسیدن به 10 مرخص شد. الان بعد از سه هفته همچنان زردی دارد با بیلی روبین 8 . خوب شیر میخورد و ادرار زیادی میکند. اما همچنان صورت و سینه اش زرد استو گویا اصلا پایین نمی آید. تست غربالگری و ازمایش ادرار و خون که گرفتیم دکتر گفت مشکلی ندارد. نمیدانم چرا خوب نمیشود و قرار است تا چند وقت طول بکشد. ممنون میشم جواب بدهید.
- ریفلاکس وقطره سایمتیگون
سلام وقت بخیر پسرسه ماهه دارم کولیک دارد احساس میکنم غروبایی که قطره سایمتیکون روبه بچه میدم شب بیقراریش خیلی بیشتر میشه ایا این قطره برای بچه ای که ریفلاکس داره بداست بعداز شیرخوردن همه رابالا میاره گاهی زیر سینه بالا میاره بادگلو زیاد میزنه سکسکه های طولانی بعد از شیربالا اوردن سرفه کم میکند وبعدش گریه دست وپایش راتکان میده وشیر میاد بالا باز قورت میده گاهی هم میخاد خفه بشه شبیه این میمونه که توحموم یه دفعه اب سرد بریزی بعد شیر خوردن دهنش رو اینطوری باز ونفس میکشه سرش روهم تکان میدهد تشکر از دکتر مهربان درپناه امام زمان لطفا برای ریفلاکس یک داروی خوب اگر میشه معرفی بفرمایید
- سرفه های خلط اور نوزاد ۴۴روزه
سلام من یه دختر ۴۴روزه دارم که از دیروز سرفههای خلط آور داره.مشخصه خلط تو گلوشه هی میخواد بالا بیاره عق میزنه. آبریزش و عطسه هم داره .راه درمانش چیه ؟میتونه دارو مصرف کنه
- تغذیه ۲
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دیروز ازتون راجعبه تغذیه بچه ام که داخل ۶ماه پرسیدم گفتم فرنی دادم میتونم بدم گفتید به تدریج حجم را اضافه کنم و ادامه بدم میخواستم بپرسم آقای دکتر من فرنی رو فقط با آب و یه مقدار شکر میپذم حدود نیم ساعت با شعله کم می خواستم بدونم یک قاشق آرد برنج رو با یک فنجون آب و یه مقدار شکر میپذم درسته؟؟چیز دیگه ای بهش اضافه نمیکنم همینطور با آب و آرد برنج میپذم میدم بچه بخوره مشکلی نیست؟؟؟؟و اینکه چه مقدار آب جوشیده سرد بعد تغذیه بهش بدم؟؟؟ممنون میشم این ۲سوال مهم منو جواب بدید ازتون خیلی متشکرم
- سولینا
سلام دخترم ۴۵ روزشه خیلی بیقراره ازقطره آ د روی پستونکش میریزم اروم میشه از۲۵قطره بیشترمیشه آیاخطرناکه
- کم وزنی نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشتماههدارم ک وزنگیری نمیکنه یا کمه اززینگ هم استفاده میکنم کل داروهای اهن و ویتامینش رو هم میدم میخوره ولی تاثیر چندانی نداره ممنون میشم راهنمایی کنین
- آموکسی سیلین 250
با سلام آیا به نوزاد با وزن 7 کیلو و نیم 3 ماه و نیمه میشود هر 12 ساعت 5 سی سی آموکسی سیلین 250 بدم و 5 سی سی همون 5 میلی لیتر موجود در قطره چکان بزرگ هست؟؟ خیلی ممنون
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- وزن
سلام،
دخترم یازده ماهش است و وزنش 8400 است. موقع تولد 3200 بوده. آزمایش ادرار و کم خونی داده که گفتن جوابش خوب است ولی وزن نمیگیرد و بی اشتها است. لطفاً راهنمایی کنید اگر. اگر داروی نیاز دارد بگویید.
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۵.۵ ماهشه ۵شتبه هفته پیش تب کرد بردیم دکتر .استامینوفن نئوتادین و آزیترومایسین دادن البته گفتن آزیترو مایسین رو زمانی مصرف کنیم که علائم بهبودی ندیده باشیم.۳ روزه آزیترو شروع کردیم ولی سرفه هاش بیشتر شده تا کی صبر کنیم و مجدد ببریم دکتر ؟ البته نئوتادین رو گفتن چون تداخل دارویی داره با آزیترو بخاطر همین ۳ روزه قطع کردیم و فقط روز اول تب داشت
- ختنه نوزاد
بهترین زمان ختنه نوزاد چه موقع هست.واینکه کدام روش ختنه بهتر هست واینکه آیا بستن پوشک برای نوزاد بعد از ختنه مشکلی داره
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم ۹ ماهشه. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. شیر خشک آپتامیل پپتی ۲ رو یکم تو فرنی اش میریزم. شیرخشک رو طعمش بده خالی نمیخوره. میشه شیرخشک رو یکم با نبات یا مقداری قند شیرین کنم؟
- در دهان نگه داشتن غذا
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم که به تازگی غذایش را در دهان نگه میدارد و فقط نه ماه دارد و غذایش رقیق هم است چیکار باید کرد تا به این روش عادت نکند با تشکر
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام پسرم از ماه های اول صورتش دونه زد و توی مدفوعش رگه های خونی بود دکترش گفت ببلاک Ha بهش بدم الان ۶ماهشه با هر دردسری که بود از هر شهر یه دونه گیر میوردم تا گرسنه نمونه الان دیگه واقعا گیر نمیارم چطدر بفهمم خوب شده با جابگزینی هست برای اون شیرخشک؟بچم لب به هیچ فرنی یا سوپ ... نمیزنه
- حرکت نوزاد8ماهگی
دخترم هشت ماه داره اما نه سینه خز میره و نه چهار دست وپا و اصلا علاقه ای به دمر شدن نداره آیا مشکلی داره؟

