Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ختنه
سلام خدمت آقای دکتر میخواستم بپرسم به خاطلظر حساسیت پسرم و کولیکش که خیلی اذیت میشد نشد ختنش کنم میگفتم با این کار بیشتر اذیت میشه حالا میتونم یکسالگیش ختنش کنیم مشکلی نداره یا اینکه بزاریم بزرگتر بشه آقای دکتر بهترین روش ختنه کدوم روش ممنون میشم راهنمایی کنین
- هیدرونفروز کلیه نوزاد
سلام وقت بخیر، در زمان بارداری هیدرونفروز هردو کلیه جنین تشخیص داده شد، حدودا ۱۲ روز بعد زایمان از دخترم سونوگرافی گرفتیم فقط در سمت چپ fullness به قطر ۵mm دیده شد، آیا این باعث احساس درد در نوزاد هست یا خیر؟ امکانش هست که در سمت چپ هم رفع بشه؟چه اقدامی باید انجام داد؟
- سلام پسرمن دوماه وهشت روزه هستش یکمی سرما خورده بردم دکتر ولی یادم رفت به دکتر بگم که بچه ام فاویسم داره براش شربت آزیروسین100 نوشته وقطره کولیک ایز براش ضررنداره ممنون میشم اگه پاسخ بدین
توضیح دادم بچه ام 68روزه هستش فاویسم داره دارو آزیروسین100 وقطره کولیک ایز براش خوبه
- توروخداراهنماییم کنین
- نفخ
با سلام،نوزاد من ۱۱ ماهه ولی هنوز با خوردن غذای کمکی نفخ شدید داره و گریه میکنه مانند دوره کولیک،تمام قطره های کولیک با تجویز پزشک مصرف شده،و با تشخیص پزشک مشکلی نداره،سوالم این بود این نفخ تا چه زمانی ادامه داره ممنون
- سوال ازمتخصص اطفال
چرا نوزاد سه ماهه هنگام خواب خیلی عرق میکنه به حدی که کامل خیسه
- میزان مصرف سفکسیم
با سلام و عرض ادب دختر بنده ۱۴ ماهشه وزنشون ۹ کیلوگرم چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ باید بهشون بدم و روزی چند بار ممنون اقای دکتر انشاالله پایدار باشین
- غذای کمکی
سلام . دخترم ۵ ماه و ده روزشه. واسش فرنی ارد برنج شروع کردم. ارد برنج و کمی شکر با شیر مادر یا شیر خشک. دو روز مختلف یک قاشق مربا خوری دادم. بعد از چهارپنج ساعت دلدرد میشه. علت چیه باید چکار کنم ؟
- کم وزنی نوزاد دختر ۷ ماهه
باسلام دختر من ۷ ماهشه وزن زمان تولدش ۳ کیلور سیصد گرم بود الان ۷ کیلو نیم هستش شیر خشک نان ۱ خارجی بهش میدم اما وزن زیاد نمیکنه نمیدونم براش چکار کنم ممنون میشم کمکم کنین
- سرفه نوزاد سه ماهه
پسرم سه ماهه است و سرفه میکند و کمی آبریزش بینی دارد. چکار کنم
- دست و پا
سلام نوزادی دارم ۱۵ماهشه بعد شکمش سفت شده دست پاش کبود شده علتش چیه
- شیرخشک
میگم ک من پسرم هروقت دلش درد میکرد شیر منو نمیخورد بهش شیر خشک میدادم.شاید دوروز ی بار یا روز ی بار.اتفاقا شیرهم داشتم اما حدودا یک ساعت نک میزد و سیر نمیشد.الان عادت کرده ب پستونک اصلا سینه منو نمیگیره منم هیج شیری ندارم
- کم خونی نوزاد
باسلام ببخشید امروز رفتم آزمایش تیروئید پسرم بگیرند باورکن چندبار پای پسرم سوراخ کردندخون نداشت لطفا راهنماییم کنید چکارکنم کم خونی رفع بشه ایا خودم قرص اهن بخورم بهش شیربدم اونم تاثیر داره ؟؟
- شیر دادن
سلام خسته نباشین دختر من چهارماهه هستش احساس میکنم لاغر هست و وزنی نداره یعنی وزنش کمه آیا شیر لیدی میل باعث وزن گیری دخترم میشه
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- مدفوع ابکی
سلام نوزاد دوماهه ای دارم چندروزه مدفوعش شل وابکی هست وروده هاش صدا میده خودم هم قرص مترونیدازول مصرف میکنم که از عوارضش اسهال هست ممکنه دخترم اسهال شده باشه؟
- نوع شیرخشک بچه
بچه من سه ماهشه اپتامیل میدم اسهال میسه دل پیچه وگاز معده داره کدوم شیرخسک بدم هم وزن بده هم اسهال نداشته باشه بیومیل پلاس یا سوپرامیل یا نان ممنون.تشکر
- ساعت خواب نوزاد یازده ماهه
سلام آقای دکتر خیته نباشید دختر من یازده ماهشه توی ۲۴ ساعت ۱۳ ساعت میخوابه کلا سوالم ابنه که شبا راس ساعت یازده خوابه ولی خواهرم خیلی تاکید میکنه که هورمون رشد از ساعت نه تاده ترشح میشه ومن تازه ساعت یازده بچم میخوابه آیا این درسته و میزان خوابش و ساعت خوابش رو تغییر بدم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر🙏
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۶۷ روزه دارم که دیشب روی پاهام خوابوندمش و زمانی که خوابید اومدم بذارمش پایین با بالشت بلندش کردم ناگهان از بالشت از فاصله ی حدود ۲۰سانت یا یه کم بیشتر از بالشت سر خورد سرش افتاد روی تشک و صدا داد و ترسید و از خواب بیدار شد یعنی چشماشو باز کرد کمی هم می خواست گریه کنه انگار اما تکون دادم بالشت رو دوباره خوب خوابید می خواستم بدونم جای نگرانی وجود داره با این ضربه به پشت سرش؟؟؟دارم از نگرانی دیوونه میشم تا به حال همچین نمیشد خیلی نگرانم که نکنه روی رشد مغز و هوشش تاثیر بذاره
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر، وقت بخیر، خسته نباشید میتونم از پماد کالامین برای نیش پشه کودک 6 ماهه استفاده کنم؟

