Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مالیدن صورت چشای نوزاد۹ ماهه
دخترم ۸ نیمه هرروزصبح یه تایمی توخواب وول وول میکنه چشاش صورتشومیماله غرمیزنه نمیخابه چندتادکترم بردم خوب نشده توروخداکمکم کنین
- پیدرولاکس
سلام . خسته نباشد،اقای دکتر استفاده طولانی مدت پودر پیدرولاکس برای کودک 4ساله باعث تنبلی روده میشود؟؟پسرم هر روز باید بخوره اگه چند روز قطع کنم دوباره یبوستش بر میگرده،وزنش ۱۷کیلو،هر روز یک قاشق شربت سفیکسیم داخل یک لیوان آب حل میکنم و مقداری بهش میدم،تا یبوست نشه،امتحان کردم اگر قطع کنم دوباره یبوست میگیره
- عفونت
- ضربه به سر کودک ۳ ساله
سلام. کودک ۳ ساله ما با میز صربه شدیدی داشت و بین ۲ ابروی او ورم بسیار شدید و سیاه شد. بعد از گذاشتن یخ به کتر مراحعه کردیم. دکتر عکس از بینی کودک را گرفت . البته شکستگی استخوان در عکس مشخص نبوددر حال حاضر برامدگی بین ۲ ابرو هست همچنان ۲ سول ؟ ۱_ چه کاری باید انحام بدیم تا ورم صورت کم بشود ۲_عکس رادیولوژی که از نیمی از صورت گرفته شد آیا برای کودک ضرر داشته یا برای یکبار مشکلی ایحاد نمیکند
- شماره1رو به کودک 9ماهه میشه داد؟؟
سلام کودکم 9ماهشه شیرخشک شماره 2رو نمیخوره بزور باید بهش بدم اما شماره 1 رو خیلی خوب میخوره آیا اشکالی نداره که شماره 1 رو تا آخر شیردهی بهش بدم
- مصرف کلد استاپ
سلام بچه ۸ ساله دارم چهار پنج روزه آنفلوانزا گرفته کلد استاپ براش نوشتن مشکلی نیست مصرف بشه در ضمن تبش خیلی دیر افت میکنه لطفا راهنمایی بفرمایید. در این مدت خیلی کم غذا میخوره سرفه، گلودرد ، گوش درد وبی حال هستش به سختی قرص میخوره
- مدفوع چرب و زرد
سلام خسته نباشید دختر یک ساله من یه هفته هست که بیحال و کم تحرک شده کف دست و پاهاش هم زرد شده اب ریزش بینی هم دارد و مدفوع چرب و زرد رنگ پیدا کرده اوایل تب و رفلاکس هم داشت میشه راهنمایی کنید مشکل چیه؟
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر من بچم را زیر کولر خوابده بو الا سه روزه ابریزش داره چیکار کنم
- سرما خوردگی یک سالو نیمه
سلام خوبین من کودکی یک سالو نیمه دارم سرما خرده سرفه میکنه سه هفته پیش بردمش دکتور بهش آزیترومایسین 200 داده تموم شده حلا دباره سرما خرده شربت آزیترومایسین 200 گرفتم از داروخونه شک شیشش فرق داره حالا میخواستم بدونم اشکال نداره بدم به کودکم
- میشه شربت هیدروکسی زین و با شیرخشک قاطی کرد و به بچه دوساله داد؟
- واکسن
سلام اگر یه مرحله از واکسن کودکان به هردلیلی تزریق نشه ایا مشکلی ایجاد میشود؟
- هسته زردآلو پسرم یک سال ونه ماهشه دیشب هسته زردالو قورت داده ولی هنودفع نشده یکم تب داره چکارکنم؟راهنمایی کنید لطغا
- درد درناحیه الت تناسلی
سلام خسته نباشید کودکی دارم دوساله حدودچهار روز است که الت تناسلی خود را دست می اندازد وگریه میکند که درد دارد لطفا راهنمایی کنید که خطرناک است یانه وممکن است که دلیل ان چه باشد ؟ممنون
- سلاماقای دکترخسته نباشی ببخشیددختر۹سالش چندوقت کفپاودستاش زردعلتزردیچیستخیلیاسترسدارم
دخترم ۴سال داره کف پا دوستاش زرد شده
- زخم سر
سلام آقای دکتر دخترم ۵ساله با وزن ۱۵ پیشانی زخمی شد بخیه سطحی خورد دکتر پماد جنتامایسین چشمی داد آیا آنتی بیوتیک خوراکی نیازه؟ممنون
- شربت
سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۲سال نیم داره وزنش ۱۲کیلوداره ازغروب تب داره میخواستم بدونم شربت استامینوفن میتونم ۴ ساعته بدم .ممنون
- بیخوابی کودک
دسلام خسته نباشیددخترسه ساله من اصلا خواب نداره ایا شربت بی بی اسلیپ مضرنیست برای خواب به کودک بدهم تاچندروزمجازهستیم ازاین شربت بدهیم
- سلام اقای دکتر دخترم یکسال و نیم هست خروسک گرفته چی براش خوبه بهش بدم
- مصرف دقیق اوندامین
دخترم ۱۵ماهه اس ودکتراوندامین داده برای استفراغش ۹کیلوهستش چقدبدم داروبهش
- سفکسیم ۱
سلام پسرم سه سالش.و۱۲ کیلووزنش. شربت سفکسیم بایدچندساعتی وچندسیسی بدم ممنونم

