Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زخم پشت گوش
سلام اقای دکتر پسرم۵ماه داره بعد پشت گوشش زخمه خیلی وقتم هست پماد ا چشمی میتونم بزنم؟فقط زخم هست
- خارش پشت گردن
سلام دکتر خواهر من یازده ماهشه پشت گردنش قرمز میشه ومیخاره آن قدر چنگ میزند گردنش را تا زخم میشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- سوال ازمتخصص اطفال
چرا نوزاد سه ماهه هنگام خواب خیلی عرق میکنه به حدی که کامل خیسه
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم ۸ماهشه بردم دکتر داروهاشو نمیخوره همش بالا میاره آهن ومولتیشو هم بالامیاره چیکارکنم همش خلط داره خس خس سینه آبریزش کمکم کنید
- زردی
باسلام خدمت اقای دکتر نوزاد من در چهارروزگی زردی گرفت و بستری شد،و پس از چهار روز با زردی 9مرخص گردید،کلیه ازمایشات. مربوط به کبد و حساست به باقالی انجام شد که خوشبختانه موردی نبود،از نظر گروه خونی نیز هرسه Oمثبت هستیم پس از چند روز با دستگاه در مطب فوق تخصص اطفال زردی چک شد که 10بود،اما همچنان صورت و چشمان نوزادم کمی زرد هست،مخصوصا هنگام ظهر ایا بازهم زردی چک شود،تا کی احتمال برگشت وجود دارد ممنون از شما
- خلط بینی
سلام پسرمن ده روز خلط بینی گلو داره سرفه خلط دار می کنه دکتر شربت کیتوتیفن شربت سرفه داده هنوز قطع نشده چی کار کنم
- شیر نخوردن نوزاد 4 روزه
سلام ، خسته نباشید،
دختر من ۴ روزه بدنیا امده، وزنش ۲.۴۵۰ بوده، ولی بعد از ۴ روز وزنش شده ۲.۲۰۰.
آقای دکتر اصلا شیر زیاد نمی خوره، به زور بهش میدیم.
دکتر چیکار کنیم؟
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول به دخترم دوروزه میدم واسه سرماخوردگیش الان اسهال گرفته به طوری که پشتش هم قرمز کرده وحتی بادکه ازشکمش خارج میشه ابکیه الان اسهالش واسه شربت هست یانه
- کارنکردن شکم نوزاد
باسلام بچه شش روزه هست که شیرمادرمیخوره ولابه لاشیرخشک نان میخوره والان چهار روزه که شکمش کار نمیکنه به نظرشماچه کنیم
- تب بچه
سلام اقای دکتر پسر من ۱۸ ماهشه با وزن ۱۳ کیلو دیشب یهویی تب کرد و از صبح تب داشت که بردیم دکتر و گفتن امیکرون ..یه امپولی زدن ۱/۴که نمیدونم چی بود و یه شربت دیفین هیدرامین و شیاف استا ۱۲۵ ..الان پسرم از بعد ازظهری اسهال داره و چون تبش پایین نیومد از شربت پروفن استفاده می کنم .نظر شما چیه ببخشید تو اسهالشم انگاری رگه ی خون بود
- رفلاکس
سلام.دخترم ۲ ماهشه و ب دلیل رفلاکس دکتر براش کپسول امپرازول رو تجویز کرد.روزی یکبار ۱۵ دونه از گرانول داخل کپسول رو با شیر خودم حل میکنم و به دخترم میدم.از وقتی دارو رو شروع کردم دخترم به خوبی شیر نمیخوره.کمی که شیر خورد سینه رو پس میزنه.ممکنه دارو باعث معده درد شده باشه؟ از عروب تا دیر وقت گریه میکنه و شیر و پس میزنه در حالیکه گرسنه ست
- نخورون زرده تخم مرغ
سلام وقتتون بخیر پسرم 10 ماهشه و زرده تخم مرغ و ابپز میکنم نمیخوره قبلادوست داشت اما یه مدت نمیخوره و فقط غذتهایی ک خودمون میخوریم و دوست داره و میخوره حتی نیمرو یا املتی ک خودمون درست کنیم و میخوره ولی زرده تخم مرغ و نمیخوره وخیلی هامیگن باید بدی چون نرمی استخوان و مفاصل میاره میشه راهنمایم کنید.ممنونم ازلطفتون
- یبوست نوزاد ۵ماهه
- غدای کمکی
با سلام نوزاد هفت ماهه چه غداهایی میتونه بخوره ؟و چند وعده در روز
- شير مادر
سلام و خسته نباشيد و ممنون بابت پاسخ دهي به موقع شما. آقاي دكتر دخترم شير خودمو ميخوره شبا ٥يا ٦ ساعت شير نمخوره مجبورم بدوشم با قاشق ميخوره سوالم اينه آيا شير مادر تا سه ماه تو فريزر ميمونه ميترسم از اينكه يخ بزنه بعد گرم بشه و دخترم مريض شه
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- عفونت چشمی
با سلام وعرض ادب خدمت آقای دکتر پسرم سه روز پیش صبح که از خواب بیدار شد یه چشمش خیلی ورم(باد) کرده بود طوری بود که باز نمیشد عفونت هم اطراف چشم بود بعد شستشو دادیم یه کم باز شد و خود چشم هم یه کم قرمز بود روز بعد که بیدار شد چشم دیگش یه کم ورم وعفونت داده بود چون تعطیلی بود بردم دکتر عمومی گفت گوشش عفونت داره زده به چشمش یه قطره سیپلکس داده برای گوشش گفت ببرین متخصص نشون بدین حالا بردیم پیش متخصص گوش بچه رو نگاه کرد گفت که نه عفونت نداره فقط یه قطره چشمی باکتی ماید10داده حالا من موندم که کدام دارو رو استفاده کنم و لطفاً منو راهنمایی کنیدکه علتش چی بوده با تشکر. ضمناً بچه 8ماهه هستش وزنشم 6کیلو
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل سرماخوردگی شدید بهش ۶ روز آنتی بیوتیک دادم از وقتی آنتی بیوتیک رو شروع کردم اسهال گرفت و الان یک هفته هست که آنتی بیوتیک رو قطع کردم اما اسهالش خوب نشده با وجود اینکه بهش پدی لاکت هم میدم. چند روز بعد از مصرف آنتی بیوتیک باید اسهالش خوب بشه؟
- اگزما در گونه نوزاد
باسلام نوزادماز دوماهگی اگزما روی یک طرف گونه اش میزد بردم دکتر پوست پماد ساختنی داد دوباره برگشت و جاش مونده الان که هشت ماهشه هنوز هم همون جاش میزنه.ایا جاش که سفید شده درمان میشه؟
- شیر خشک
سلام خستهونباشید میخداستم بدونم ایاشیر خشک باعث یبوست نوزاد ودل دردش میشود یانه ؟چون بچه من از وقطی شیرخشک بهش میدم شبا گریه میکند ددل درددارد یبوست گرفته درطول روز شکمش کارنمیکند وشبا ازیت میشود پسرم 1سال دارد ایا شیرخشک باعث یبوست ودل درد میشود باتشکر از جواب شما

